eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów i taśm do drukarek według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujacych, 30192113-6 Wkłady drukujące

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Gorzów Wielkopolski: Dostawa dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów i taśm do drukarek według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujacych, 30192113-6 Wkłady drukujące
Numer ogłoszenia: 184838 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115742, faks 095 7228997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów i taśm do drukarek według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujacych, 30192113-6 Wkłady drukujące.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Typ drukarki Parametry tonera/ taśmy (ilość kopii, które powinien wykonać toner) Rodzaj drukarki Ilość I. Oryginalne, fabrycznie nowe tonery i taśmy do drukarek - czarne (CPV- 30192112-9, 30192113-6) 1. Lexmark C 534 DN wydajność nie mniejsza niż 8.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 6 szt. 2. Lexmark T 640 DN wydajność nie mniejsza niż 21.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 12 szt. 3. HP Color LJ 4700 DN wydajność nie mniejsza niż 11.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 4 szt. 4. HP LJ P 4015 wydajność nie mniejsza niż 24.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 20 szt. 5. OKI B 4400 wydajność nie mniejsza niż 3.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 5 szt. 6. OKI ML 5591 Wydajność nie mniejsza niż 4 mln znaków przy zapełnieniu strony 35% Igłowa 60 szt. 7. TALLY GENICOM T-2265+ Wydajność nie mniejsza niż 20 mln znaków przy zapełnieniu strony 35% Igłowa 40 szt. II. Oryginalne, fabrycznie nowe tonery do drukarek - kolorowe (CPV- 30192112-9) 8. Lexmark C 534 DN wydajność nie mniejsza niż 5.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 3 szt. 9. HP Color LJ 4700 DN wydajność nie mniejsza niż 10.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 10 szt. RAZEM 160 szt. 1.Oferowane przez Wykonawcę tonery i taśmy do drukarek muszą być w całości oryginalne, fabrycznie nowe. 2.Poprzez oryginalne, fabrycznie nowe tonery i taśmy do drukarek Zamawiający rozumie tonery i taśmy do drukarek, które nie były wcześniej eksploatowane, a do procesu ich wytworzenia zostały wykorzystane tylko fabrycznie nowe, nieużywane elementy, w tym m.in. wałek światłoczuły. 3.Zaoferowane tonery i taśmy do drukarek muszą posiadać fabryczne, nieuszkodzone opakowania jednostkowe z naniesionymi danymi technicznymi, jednoznacznie identyfikującymi produkt, jego parametry techniczne oraz datę ważności. 4.Data ważności oferowanych tonerów i taśm do drukarek nie może być krótsza niż 12 miesięcy liczonych od chwili dostawy tonerów i taśm do drukarek do siedziby Zamawiającego. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania przez Wykonawcę regenerowanych tonerów i taśm do drukarek, tj. takich, w których podczas wytwarzania zostały zastosowane elementy pochodzące z innych, zużytych materiałów eksploatacyjnych. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tonerów i taśm do drukarek innych, niż zalecane przez producentów sprzętu wymienionego w powyższej tabeli, pod warunkiem, iż zaoferowane tonery i taśmy do drukarek będą równoważne pod względem jakości materiałom eksploatacyjnym zalecanym przez producentów sprzętu, a ich wydajność nie będzie niższa od wydajności podanej w tabeli. 7.Tonery i taśmy do drukarek równoważne pod względem jakości materiałom zalecanym przez producentów sprzętu to takie tonery i taśmy, które zapewnią bezawaryjną i bezproblemową pracę urządzeń drukujących. 8.Dostarczone tonery i taśmy do drukarek winny spełniać parametry podane w powyższej tabeli oraz: 1)nie mogą ujemnie wpływać na jakość wydruków, brudzić wydruków (tj. na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi, itp.), 2)proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać, 3)nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów drukarek, 4)taśmy nie mogą być wyschnięte. II.Warunki dostaw 1.Dostawa tonerów i taśm do drukarek realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego w okresie trwania umowy. 2. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia wraz z fakturą do siedziby Zamawiającego. Koszty związane z transportem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 3.Realizacja dostawy przedmiotu zamówienia następować będzie w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania za pośrednictwem telefonu lub faxu. 4.Płatność faktur za dostarczone tonery i taśmy do drukarek nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ogólnej ilości dostaw tonerów i taśm do drukarek. 6.Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w przedmiocie zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 7.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczone tonery i taśmy do drukarek co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia dostarczenia tonerów i taśm do drukarek do siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oraz akceptujący 30-dniowy termin płatności i spełniający wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz składających się na ofertę: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty (rozdz. III SIWZ) wraz z załącznikiem. 2.Oświadczenie (załącznik nr 1 do oferty). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3 i 4 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.Dokument, o którym mowa w pkt 5, lit a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 5, lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt 6 stosuje się odpowiednio. 8.Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 9.Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się m.in. do: 9.1.solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 9.2.nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, 9.3.ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z określeniem zakresu pełnomocnictwa, 9.4.niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, 9.5.przedstawienia podziału dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. UWAGA: - każdy podmiot zobowiązany jest do złożenia wszystkich wymaganych w pkt IV dokumentów, - okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy, dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 10.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo spełniające wymogi określone w rozdziale I SIWZ pkt I ppkt 5 i 6. 11.Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane tonery i taśmy do drukarek, parametrów technicznych wymienionych w Rozdziale II Opis przedmiotu zamówienia SIWZ, np. wydruk ze strony internetowej producenta, dystrybutora. 12.Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnić tłumacza na własny koszt. 13.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy pok. 240 (I pietro) ul. Jagiellończyka 10 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Skarbowy pok. 240 (I pietro) ul. Jagiellończyka 10 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.