eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Przebudowa pomieszczeń kuchni w budynku Przedszkola Publicznego nr 10 w Brzegu przy ul. Makarskiego 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Brzeg: Przebudowa pomieszczeń kuchni w budynku Przedszkola Publicznego nr 10 w Brzegu przy ul. Makarskiego 5
Numer ogłoszenia: 184823 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132467 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń kuchni w budynku Przedszkola Publicznego nr 10 w Brzegu przy ul. Makarskiego 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania: - dokumentacji projektowo-kosztorysowej w 4 egz. zadania pn.:Przebudowa pomieszczeń kuchni w budynku Publicznego Przedszkola nr 10 w Brzegu przy ul. Makarskiego 5 w następującym zakresie: - projekt branży architektonicznego - budowlanej w zakresie pomieszczeń kuchni, - projekt branży sanitarnej w zakresie pomieszczeń kuchni, - projekt branży elektrycznej w zakresie pomieszczeń kuchni, - projekt technologii kuchni, - informacja BOIZ, - charakterystyka energetyczna, - kosztorysy inwestorskie i przedmiary robot po 2 egz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, po 2 egz. Niezbędne uzgodnienia z zakresu: - uzgodnienie z rzeczoznawcą d/s sanitarnych, - uzgodnienie z rzeczoznawcą d/s przeciwpożarowych, - uzgodnienie z rzeczoznawcą d/s BHP i ergonomii, Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, Zapis dokumentacji na nośniku CD w formacie pdf. szt 1 zwaną dalej dokumentacją projektową, Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentacje projektową w taki sposób, aby materiały i narzędzia, które będą zaprojektowane, były zgodne z wymogami wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadały certyfikat z Polską Normą, aprobatą techniczną. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu wzoru umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego powierzyć wykonania przedmiotu niniejszej umowy w całości lub w części osobom trzecim. Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca zobowiązuje się uzyskać założenia do dokumentacji w formie uzgodnień przedprojektowych. Z dokonanych uzgodnień sporządzony zostanie protokół podpisany przez strony. Przekazanie wykonanej dokumentacji nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokółu podpisanego przez Strony wzoru umowy. Wykonawca oświadcza, że wykonana przez niego dokumentacja projektowanie narusza praw osób trzecich, w szczególności w zakresie przepisów ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zamawiający nie będzie ponosić jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu naruszenia praw osób trzecich przez Wykonawcę. Z dniem podpisania protokółu zdawczo - odbiorczego, o którym mowa w § 4 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy umowy, przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej na następujących polach eksploatacji: wykonywanie kopii w dowolnej ilości w formie kserokopii lub w formie elektronicznej, zwielokrotnianie i wprowadzanie do obrotu, wprowadzanie do pamięci komputera, umieszczanie w internecie, publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w dowolnym miejscu i czasie przez siebie wybranym. Projektowane urządzenia i materiały powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stasowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi. Dokumentacją projektowo - kosztorysową należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz.U. 120 poz. 1133ze zm.), Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm. ) oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku zwłoki przekazaniu Zamawiającemu wykonanej dokumentacji projektowej w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 2 wzoru umowy. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych. Zamawiający ma prawo do potrącania kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy Dopuszczalność zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego lub b) zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem lub telefonicznie. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 48000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynierskie sp. z o.o., ul. Domańskiego 40, 45-819 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 48000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 48000.00 oferta z najwyższą ceną: 48000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.