eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › Budowa otworu studziennego nr 2 na ujęciu wód podziemnychw miejscowości Ostrówek-etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Galewice: Budowa otworu studziennego nr 2 na ujęciu wód podziemnychw miejscowości Ostrówek-etap I
Numer ogłoszenia: 184818 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Galewicach , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa otworu studziennego nr 2 na ujęciu wód podziemnychw miejscowości Ostrówek-etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa otworu studziennego nr 2 na ujęciu wód podziemnych w miejscowości Ostrówek - etap I Zakres prac na zadanie przedstawiono w kosztorysie ofertowym (zał. nr 2), który został opracowany na podstawie dokumentacji (Projektu prac geologicznych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót geologicznych), która stanowi integralną część SIWZ. Zakres prac obejmuje: Wykonanie otworu studziennego nr 2 na terenie istniejącego ujęcia wody w miejscowości Ostrówek sposobem mechaniczno - udarowym bądź obrotowo okrętnym do głębokości 140 m przy użyciu następujących rur O 508 mm do 26 m (kolumna zamykająca poziom wodonośny plejstocentu). Wiercenie obrotowe od 26 do 100 m świdrem gryzowym O 470 mm - kolumna rur wiertniczych stalowych O 406 mm. Odwiert od 100 do 140 m zarurować kolumną rur O 356 mm. Bez względu na stabilność ścian otworu wykonać studnię filtrową (filtr szczelinowy PCV O 250/200 mm z perforacją szczelin 1 mm lub 2 mm) przy kolumnie filtrowej składającej się z następujących elementów: rura podfiltrowa PCV O250/200 mm długości 4 m, filtr szczelinowy PCV O250/200 mm długości 18 m, rura międzyfiltrowa O250/200 mm długości 6 m, filtr szczelinowy PCV O250/200 mm długości 10 m, rura nadfiltrowa PCV O250/200 mm długości 20 m, denko O250 mm, nakręcane szt. 1, prowadniki skrzydełkowe z PE-HD, typ 140 szt.20. Wykaz pomocniczych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania otworu: materiał granulowany ok. 16 ton, ił granulowany, ok. 4 tony. Należy zastosować rury PCV O250/200 o wzmocnionej konstrukcji i grubszych ściankach - typ KKV. Wokół filtra należy wykonać obsypkę żwirową 3-5 mm lub 2 - 3mm. W otworze pozostaje jedna kolumna rur O 406 mm. Rury O 508 mm oraz O 356 mm przeznaczone są do wyjęcia. Próbne pompowanie wody należy wykonać w następujący sposób: pompowanie oczyszczające przez ok. 24 godz. aż do uzyskania czystej wody przy maksymalnej wydajności otworu, dezynfekcja podchlorynem sodu i 24 godz. stabilizacja zwierciadła wody, pompowanie pomiarowe - jednym lub trzema cyklami przez 72 godz. Pod koniec pompowania należy pobrać próby badań wody do badań fizyko - chemicznych i bakteriologicznych. Pompowanie pomiarowe zakończy stabilizacja zwierciadła wody. Wszystkie materiały podstawowe i pomocnicze (zgodnie z projektem) niezbędne do wykonania zadania zapewni Wykonawca. Wykonawca w trakcie prowadzenia prac zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004r o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz 881 ze zmianami) oraz posiadających atest higieniczny i spełniających normy DIN 4925. Na zastosowane materiały i urządzenia wykonawca przedstawi stosowne dokumenty a w szczególności atesty PZH. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót zgodnie z prawem Geologicznym i Górniczym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór geologiczny nad realizacją zadania. Wszystkie wymagane uzgodnienia i zgłoszenia, dotyczące realizacji prac, wykona Wykonawca. Wykonawca dostarczy dokumentację geodezyjną powykonawczą - 2 egz. Wykonawca opracuje dodatek do dokumentacji hydrogeologicznej stosownie do rozporządzenia Ministra Środowiska z 3 października 2005 r. Dz. U. Nr 201/2005, poz. 1673 - 4 egz. Dodatek zawierać może nowy wniosek o podwyższenie zasobów eksploatacyjnych ujęcia, w zależności od wyników w wykonanym otworze nr 2. Przy zwiększonych zasobach eksploatacyjnych ujęcia dwuotworowego, składającego się ze studni nr 1 i 2 Wykonawca wykona dokumentację nowych zasobów eksploatacyjnych. Wykonawca uporządkuje teren po zakończeniu robót (prace rekultywacyjne i likwidacja placu robót). Prace objęte zamówieniem muszą być zgodne z: projektem prac geologicznych, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót geologicznych, obowiązującymi przepisami i normami. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie, podczas której zbierze informacje o nieruchomości niezbędne do właściwej kalkulacji wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz właściwego zaplanowania i organizacji wykonania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętych niniejszym zamówieniem, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że: a) kierownik budowy, geolog nadzorujący i dokumentujący całość prac posiadają stosowne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w zakresie objętym zamówieniem, b) wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków polegać będzie na analizie i ocenie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Oświadczenie, informację o osobie przewidzianej na stanowisko kierownika budowy, geologa nadzorującego wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia w zakresie objętym zamówieniem. 5. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w którym wykonawca wskaże co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto - zgodnie z zał. nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością. /np. referencje/. 6. Do oferty należy dołączyć również kosztorys ofertowy /zgodnie z załącznikiem nr 2/. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta i wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela jest on zobowiązany do przedłożenia pełnomocnictwa. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w dziale VII zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, b) dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, c) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych: a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty, b) przepisy dotyczące Wykonawcy stasuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia. c) oferta wspólna winna zawierać dokumenty określone w dziale VII pkt 1,2,3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. W przypadku wyboru oferty złożonej przez konsorcjum zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy, umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewice; ul.Wieluńska 5; 98-405 Galewice; pok.308.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice; ul.Wieluńska 5; 98-405 Galewice; pok.208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.