eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Świadczenie pozasądowych usług windykacyjnych wierzytelności Miasta Inowrocław, wynikających ze stosunków najmu, w tymlokali mieszkalnych i użytkowych, stosunków dzierżawy terenu oraz z tytułu bezpodstawnego użytkowania lokali i terenów i innych rzeczy na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu działającego w imieniu Miasta Inowrocław

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Inowrocław: Świadczenie pozasądowych usług windykacyjnych wierzytelności Miasta Inowrocław, wynikających ze stosunków najmu, w tym: lokali mieszkalnych i użytkowych, stosunków dzierżawy terenu oraz z tytułu bezpodstawnego użytkowania lokali i terenów i innych rzeczy na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu działającego w imieniu Miasta Inowrocław
Numer ogłoszenia: 184767 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146035 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pozasądowych usług windykacyjnych wierzytelności Miasta Inowrocław, wynikających ze stosunków najmu, w tym: lokali mieszkalnych i użytkowych, stosunków dzierżawy terenu oraz z tytułu bezpodstawnego użytkowania lokali i terenów i innych rzeczy na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu działającego w imieniu Miasta Inowrocław.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług windykacyjnych, polegających na windykowaniu w imieniu i na rzecz zamawiającego zapłaty zobowiązań od dłużników zalegających z czynszem i pozostałymi opłatami za lokale mieszkalne, użytkowe i tereny z wyłączeniem drogi postępowania sądowego i postępowania egzekucyjnego. 1. Przez usługę windykacyjną strony rozumieją: a) reprezentację zamawiającego w postępowaniu windykacyjnym polegającym między innymi na czynnościach negocjacyjno-pojednawczych, zmierzających do nakłaniania dłużnika do polubownej spłaty zadłużenia, b) potwierdzanie lub uaktualnianie danych teleadresowych dłużnika oraz ustalanie adresów dłużników lub miejsca pobytu, które nie są znane zamawiającemu, c) pisemne wezwanie dłużnika do zapłaty, d) negocjacje w formie kontaktu osobistego, korespondencyjnego i telefonicznego, e) wizyta w miejscu zamieszkania lub pobytu dłużnika, f) uzyskiwanie uznania długów przez dłużników, przerywających bieg terminów przedawnienia oraz potwierdzających fakt istnienia wierzytelności, g) inne czynności wynikające z indywidualnego cyklu działań wykonawcy. 2. Zamawiający oczekuje: a) odzyskania kwoty postawionej w stan wymagalności, b) pozyskania informacji na temat kondycji finansowej dłużnika, c) informacji o możliwości spłaty zadłużenia przez dłużnika, d) odzyskania wierzytelności od dłużników wobec których został już bezskutecznie przeprowadzony proces windykacji sądowej i egzekucyjnej, e) zwiększenia intensywności oraz wydłużenie działań windykacyjnych mających na celu uświadomienie dłużnikowi o konieczności uregulowania zobowiązania (stałe i częste kontakty z dłużnikiem)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.00.00 - Usługi agencji ściągających należności .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intrum Justitia Sp. z o. o, ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12,67

  • Oferta z najniższą ceną: 12,67 / Oferta z najwyższą ceną: 44,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.