eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › SUKCESYWNE USŁUGI DRUKU DLA ASP WE WROCŁAWIU, znak sprawy ZP-2-05-2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Wrocław: SUKCESYWNE USŁUGI DRUKU DLA ASP WE WROCŁAWIU, znak sprawy ZP-2-05-2014.
Numer ogłoszenia: 184726 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168108 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE USŁUGI DRUKU DLA ASP WE WROCŁAWIU, znak sprawy ZP-2-05-2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: LP.-USŁUGA DRUKU NAZWA-(RODZAJ) DRUKU-PRZEWIDYWANY (PLANOWANY DO DRUKU) NAKŁAD (SZT.)-MINIMALNY ZAMAWIANY NAKŁAD DO DRUKU (SZT.) TJ. 70% PRZEWIDYWANEGO (PLANOWANEGO DO DRUKU) NAKŁADU (SZT): 1.AFISZ-450-315, 2.ALBUM-1000-700, 3.ZESZYT RZEŹBIARSKI -700-490, 4.CZASOPISMO-1800-1260, 5.FOLDER NR 1-300-210, 6.INFORMATOR NR 1-500-350 7. INFORMATOR NR 2-500-350 8 INFORMATOR: ZESZYT KATEDRY-500-350 9.INFORMATOR-PRZEWODNIK -300-210 10.KALENDARZ-1000-700 11.KARTKA ŚWIĄTECZNA-300-210 12. KATALOG NR 1-300-210 13. KATALOG NR 2-500-350 14. KATALOG NR 3-400-280 15.KATALOG NR 4-400-280 16.KATALOG NR 5-400-280 17.KATALOG NR 6-400-280 18.KATALOG NR 7-500- 350 19.KATALOG NR 8-300-210 20.KATALOG NR 9-300-210 21.KATALOG NR 10-300-210 22. KATALOG NR 11-300-210 23.KATALOG NR 12-300-210 24.KATALOG NR 13-1000-700 25.KATALOG NR 14-500-350 26.KATALOG NR 15-500-350 27.KATALOG NR 16-500-350 28.KATALOG NR 17-300-210 29.KATALOG NR 18-500-350 30.KATALOG NR 19-500-350 31.KATALOG NR 20-650-455 32.KATALOG NR 21-650-455 33.KATALOG NR 22-500-350 34.KATALOG NR 23-200-140 35.KATALOG NR 24-50-35 36.KATALOG NR 25-400-280 37.KATALOG SPECJALNY NR 1-500-350 38.KSIĄŻECZKI PROMOCYJNE-300-210 39.KSIĄŻKA NR 1-400-280 40.KSIĄŻKA NR 2-800-560 41.KSIĄŻKA NR 3-300-210 42.KSIĄŻKA NR 4 -400- 280 43.KSIĄŻKA NR 5-50-350 44..KSIĄŻKA NR 6-250- 175 45.POCZTÓWKA-50-350 46.PLAKAT NR 1-450-315 47.PLAKAT NR 2-50-35 48.PLAKAT NR 3-50-35 49.PLAKAT NR 4-50-35 50.PLAKAT NR 5-50-35 51.PLAKAT NR 6-100-70 52.PLAKAT NR 7-20-14 53.PLAKAT NR 8-3-26 54.PLAKAT NR 9-150-105 55.ROCZNIK KATEDRY SZTUKI MEDIÓW-300-210 56.SKRYPT-200-140 57.ULOTKA NR 1-500-350 58.ULOTKA NR 2-2000-1400 59.ULOTKA NR 3-300-210 60.ULOTKA NR 4-2000-1400 61ULOTKA NR 5-500-350 62.ULOTKA NR 6-1000-700 63.ULOTKA NR 7-1000-700 64.ULOTKA NR 8-300-210 65.ULOTKA NR 9-200-1400 66.ULOTKA NR 10-1000-700 67.ULOTKA NR 11-500-350 68.ULOTKA NR 12-500-350 69.ULOTKA NR 13-300-210 70.ULOTKA NR 14-500-350 71.WIDOKÓWKA NR 1-1000-700 72.WIDOKÓWKA NR 2-1000-700 73.WIZYTÓWKA NR 1-500-350 74.WIZYTÓWKA NR 2-1000-700 75.WIZYTÓWKA NR 3-1500-1050 76.WIZYTÓWKA NR 4-1500-1050 77.WIZYTÓWKI dla pracowników Wydziału Grafiki i Sztuki Mediów (50 wizytówek x 100 szt. wg załączonego projektu) -5000 -3500 78.WKŁADKI DO ZAPROSZEŃ -INAUGURACJA-500-350 79.WYDAWNICTWO PO SYMPOZJUM HORYZONT RZEŹBY-500-350 80.ZAPROSZENIE NR 1+KOPERTA -400 -280 81.ZAPROSZENIE NR 2+KOPERTA-500- 350 82.ZAPROSZENIE NR 3-200 -140 83.FOLDER NR 2-300 -210 84.KATALOG NR 26- 500- 350 85. KATALOG SPECJALNY NR 2-500-350. Przedmiotem zamówienia są usługi druku dla Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusz Gepperta we Wrocławiu, wykonywane zgodnie z projektami przedstawionym przez Zamawiającego, wraz z dostawą do siedziby ASP i wniesieniem wykonanych zamówień do wskazanych pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Formularz asortymentowo-cenowy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) tj. załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Usługi druku objęte niniejszym postępowaniem realizowane będą przez Wykonawcę na podstawie składnych sukcesywnie zapotrzebowań (zleceń) według potrzeb Zamawiającego i wykonywane przez Wykonawcę zgodnie z projektem przedstawionym przez Zamawiającego. Szacowany nakład (całkowita liczba jednorazowo wydrukowanych egzemplarzy) zamawianych usług druku określony w załączniku nr 2 do SIWZ jest wielkością orientacyjną, przewidywaną do wydrukowania przez Zamawiającego w okresie wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamówienia w ramach załącznika nr 2 do SIWZ zarówno w zakresie asortymentowym lub ilościowym. Zamawiający dopuszcza zwiększenie nakładu w obrębie poszczególnych pozycji. Zamawiający określa nakład minimalny i zobowiązuje się w przypadku konieczności zmniejszenia nakładu zamawianego do zrealizowania nakładu zamawianego na poziomie 70% w obrębie poszczególnych pozycji. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary formatów mogą ulec zmianie w granicach +- 1 cm. W przypadku, gdy Zamawiający w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia nie skonkretyzował wymaganych parametrów dotyczących wykonania proof-ów, należy przyjąć, że mają być wykonane 3 szt. proof-ów (dotyczy to wyłącznie pozycji złącznika nr 2,w której istnieje zapis w brzmieniu: PROOFY-TAK). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczać do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy materiałów w wersji gotowej do druku w formie elektronicznej przed terminem wykonania usługi. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy-załączniki nr 7 do niniejszej SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRUKARNIA JAKS Sławomir Kępa, Jerzy Janeczek, ul. Bogedaina 8, 50-514 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226208,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 400372,28

  • Oferta z najniższą ceną: 400372,28 / Oferta z najwyższą ceną: 400372,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.