eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bliżyn › Zadanie Nr 09/2009 -pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego - Odbudowa i rozbudowa Zalewu Bliżyńskiego na rzece Kamiennej w Bliżynie, gmina Bliżyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Bliżyn: Zadanie Nr 09/2009 -pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego - Odbudowa i rozbudowa Zalewu Bliżyńskiego na rzece Kamiennej w Bliżynie, gmina Bliżyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 184724 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bliżyn , ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2541172, faks 041 2541236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 09/2009 -pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego - Odbudowa i rozbudowa Zalewu Bliżyńskiego na rzece Kamiennej w Bliżynie, gmina Bliżyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 09/2009 polega na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego polegającego na odbudowie i rozbudowie Zalewu Bliżyńskiego na rzece Kamiennej w Bliżynie, gmina Bliżyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Nadzór będzie dotyczył następujących robót budowlanych: przebudowy istniejącego jazu wraz z dobudową przelewu stałego, odbudowy zapory ziemnej, odbudowy czaszy zbiornika z ukształtowaniem brzegów i pogłębieniem płycizn, wykonania przepławki dla ryb, przebudowy istniejącego mostu kolejowego na most drogowy, wykonania ciągów pieszych i pieszo-jezdnych wzdłuż brzegów zbiornika, wykonania drogi oraz kanalizacji deszczowej, wykonania oświetlenia wokół zbiornika, przebudowy i wykonania wodociągu, wykonania placów parkingowych oraz przebudowy linii telefonicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.52.00.00 - 75.52.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamwaiający nie wymaga składania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowanie mogą brać udział Wykonawcy (Inżynier Kontraktu), którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel (osoby które będą in-spektorami nadzoru robót budowlanych oraz instalacyjnych posiadające co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty otrzymania uprawnień) w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania w następujących specjalnościach: melioracji wodnych, budowli hydrotechnicznych, konstrukcyjno-budowlanych, drogowych, mostowych (lub konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń), sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, sieci telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 4. Prowadzili nadzór w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres powadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nad realizacją co najmniej jednego zadania o zakresie porównywalnym do rodzaju zakresu i charakteru robót objętych Kontraktem wykonawcy robót budowlanych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ: 1. Formularz oferty wg załącznika nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 Pzp - załącznik nr 2 (w przypadku Konsorcjum również załącznik nr 2A). 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze SIWZ, projektem umowy i, że przyjmuje je bez zastrzeżeń (na druku oferty wykonania). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (Konsorcjum) wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy członek Konsorcjum zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz dokumentów wymienionych w pkt IX ppkt 4 i 6 niniejszej SIWZ. Pozostałe dokumenty należy złożyć wspólnie. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 8. Wykaz osób (z 5 letnim doświadczeniem zawodowym), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wyko-nywanych przez nich czynności - załącznik nr 4. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane prawem uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w następujących specjalnościach: melioracji wodnych, budowli hydrotechnicznych, drogowych, mostowych (lub konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń), sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, sieci telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby. 9. Wykaz zawierający dane dotyczące wykonania przynajmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu nadzoru nad realizacją zadania, które swoim rodzajem, zakresem i charakterem jest porównywalne do zakresu robót objętych Kontraktem wykonawcy robót budowlanych z określeniem daty i miejsca wykonania, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 5. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie (referencje i opinie zamawiającego). 10. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej - załącznik nr 8. Wszystkie dokumenty winny być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, pokój nr 9..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bliżynie, ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kontrakt - Odbudowa i rozbudowa Zalewu Bliżyńskiego na rzece Kamiennej w Bliżynie, gmina Bliżyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą jest objęty dofinansowaniem ze środków EFRR z RPOWŚ na lata 2007-2013 w ramach osi priorytetowej 4 - Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, działania 4.1 - Rozwój regionalnej infrastruktury ochrony środowiska i nergetycznej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.