To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Łukta: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. ,,Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej z przyłączami i przepompowniami głównymi i przydomowymi w miejscowościach: Kojdy, Gucin, Lusajny, Ględy, Trokajny, Zajączkowo, Sobno, Mostkowo na terenie Gminy Łukta..
Numer ogłoszenia: 184710 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147194 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6475070, faks 089 6475070.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. ,,Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej z przyłączami i przepompowniami głównymi i przydomowymi w miejscowościach: Kojdy, Gucin, Lusajny, Ględy, Trokajny, Zajączkowo, Sobno, Mostkowo na terenie Gminy Łukta...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej z przyłączami i przepompowniami głównymi i przydomowymi w miejscowościach: Kojdy, Gucin, Lusajny, Ględy, Trokajny, Zajączkowo, Sobno, Mostkowo na terenie Gminy Łukta. 2.Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Nr umowy o przyznanie pomocy: 00118-6921-UM1400023/11 z dnia 8 czerwca 2011 r. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją dwóch etapów zadania inwestycyjnego pn. Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej z przyłączami i przepompowniami głównymi i przydomowymi w miejscowościach: Kojdy, Gucin, Lusajny, Ględy, Trokajny, Zajączkowo, Sobno, Mostkowo na terenie Gminy Łukta. Przedmiot usługi obejmuje nadzór inwestorski w następujących branżach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4.Zakres robót budowlanych podlegających czynnościom nadzoru inwestorskiego określają: 4.1.Dokumentacja projektowa, Przedmiary robót i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4.2.Odpowiedzi na pytania Wykonawców udzielone przez Zamawiającego w toku procedury przetargowej na wyłonienie Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej z przyłączami i przepompowniami głównymi i przydomowymi w miejscowościach: Kojdy, Gucin, Lusajny, Ględy, Trokajny, Zajączkowo, Sobno, Mostkowo na terenie Gminy Łukta Dostępność w/w dokumentów: a) wersja tradycyjna dostępna jest w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta - w dniach: od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.30 do 15.30, pok. Nr 1, b) wersja elektroniczna jest dostępna na stronie www.bip.lukta.sprint.com.pl w zakładce przetargi przy przetargu dotyczącym zadania pn. Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej z przyłączami i przepompowniami głównymi i przydomowymi w miejscowościach: Kojdy, Gucin, Lusajny, Ględy, Trokajny, Zajączkowo, Sobno, Mostkowo na terenie Gminy Łukta. 5.Zakres rzeczowy przedmiotu niniejszego zamówienia: 5.1.Pełen zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 5.2.Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektami, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskim Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5.3.Zapoznanie się z treścią umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą budowy, celem właściwego reprezentowania interesów Inwestora przy wykonywaniu tej umowy. 5.4.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 5.5.Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego każdego etapu inwestycji. 5.6.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 5.7.Kontrolowanie rozliczeń budowy. 5.8.Przebywanie na budowie w czasie i ilości gwarantującej należyte wykonanie robót budowlanych prze Wykonawcę budowy. 5.9.Czynny udział w całkowitym rozliczeniu zadania inwestycyjnego. 5.10.Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz potwierdzanie usunięcia wad i usterek w przypadkach napraw będących wynikiem nienależytego wykonania umowy lub wykrycia wad. 6.Szczegółowy zakres praw i obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego określa Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 7.Wykonawca może zlecić podwykonawcom wykonanie części zadania. Jeżeli wykonanie części zamówienia zostanie powierzone podwykonawcom - Wykonawca w swojej ofercie musi wskazać, którą część będzie wykonywał podwykonawca. Wówczas Wykonawca załącza do oferty Wykaz, z którego będzie wynikać, które elementy zamówienia zostaną wykonane przez podwykonawców (zgodnie z Wykazem podwykonawców - Załącznik Nr 2 do SIWZ). 8.Wykonawca w Formularzu oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ) określi, czy wykona przedmiot zamówienia własnymi siłami, czy przy udziale podwykonawców. Podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy, który jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim samym zakresie jak za swoje działania...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00 - 72.52.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Nr umowy o przyznanie pomocy: 00118-6921-UM1400023/11 z dnia 8 czerwca 2011 r...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ELPROJEKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ELPROJEKT" SP. Z O.O.
- PRZEDSIĘBIORSTWO ELPROJEKT SP. Z O.O., ul. Junaków 3, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73345,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28905,00
Oferta z najniższą ceną: 28905,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55842,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.