eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego szkolenia dla 20 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej nt.Standardy usług rynku pracy - nowe regulacje prawne wprowadzone Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. z uwzględnieniem nowelizacji przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-05

Dąbrowa Górnicza: świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego szkolenia dla 20 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej nt.: Standardy usług rynku pracy - nowe regulacje prawne wprowadzone Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. z uwzględnieniem nowelizacji przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
Numer ogłoszenia: 1846 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej , ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego szkolenia dla 20 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej nt.: Standardy usług rynku pracy - nowe regulacje prawne wprowadzone Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. z uwzględnieniem nowelizacji przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej w terminie od 25.01.2011 r. do 28.01.2011 r. nt: Standardy usług rynku pracy - nowe regulacje prawne wprowadzone Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. z uwzględnieniem nowelizacji przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - 16 godzin, szkolenie powinno być przeprowadzone w formie wykłady teoretycznego popartego analizą przypadku case study oraz dyskusji. 2. Szkolenie musi być prowadzone przez trenera posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie w danym zakresie. 3. Zamawiający planuje przeszkolić w ww. zakresie 20 pracowników w dwóch grupach: 3.1 I grupa 10 osobowa powinna być przeszkolona: - w dniu 25.01.2011 r. w godz. 7.30 do 11.30, - w dniu 26.01.2011 r. w godz. 7.30 do 11.30, - w dniu 27.01.2011 r. w godz. 7.30 do 11.30, - w dniu 28.01.2011 r. w godz. 7.30 do 11.30. 3.2 II grupa 10 osobowa powinna być przeszkolona: - w dniu 25.01.2011 r. w godz. 11.30 do 15.30, - w dniu 26.01.2011 r. w godz. 11.30 do 17.00, - w dniu 27.01.2011 r. w godz. 11.30 do 15.30, - w dniu 28.01.2011 r. w godz. 11.30 do 14.00. 4. Szkolenie obejmować ma 16 godzin zegarowych. 5. Godzina zegarowa szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaproponował szczegółowy program, który ma uwzględnić następujący podstawowy zakres merytoryczny: 6.1 Zasady ogólne prowadzenia usług rynku pracy. 6.2 Nowe szczegółowe warunki prowadzenia usług rynku pracy w zakresie: 6.2.1 pośrednictwa pracy, 6.2.2 poradnictwa zawodowego, 6.2.3 pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy, 6.2.4 organizacji szkoleń, 6.3 Dokumentowanie postępowania w zakresie czynności objętych standardami usług rynku pracy - dostosowanie dokumentacji do zmian. 6.4 Dobór odpowiedniej formy wsparcia dla osób zarejestrowanych. 6.5 Najważniejsze elementy nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Powyższy zakres tematów stanowi katalog otwarty, który Wykonawca powinien uszczegółowić w zaproponowanym programie szkolenia, mając na uwadze cel szkolenia oraz jego przydatność w pracy pracowników. 7. Szkolenie musi być przeprowadzone w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej. Sprzęt taki jak: projektor multimedialny, ekran, tablicę typu Flipchart zapewnia Zamawiający, 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe - w formie papierowej - zbindowane oraz w formie elektronicznej na nośniku typu pendrive - zgodne z tematyką szkolenia oraz notatnik, długopis, ołówek oraz zakreślacz. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia. Na materiałach szkoleniowych muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać jeden komplet materiałów dydaktycznych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia odpowiedniej obsługi technicznej szkoleń poprzez wyznaczenie osoby odpowiedzialnej (osoba ta nie może być jednocześnie trenerem) między innymi za: poczęstunek, napoje, rozwieszenie i stałe monitorowanie wizualizacji projektu oraz odpowiednich informacji o umiejscowieniu sal szkoleniowych i współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie szkolenia: 1) zimne napoje tj. soki i wodę mineralną, 2) w trakcie przerw kawowych kawę i herbatę, 3 rodzaje ciastek, serwis gastronomiczny (zastawa, przygotowanie i sprzątanie), 3) obiad - zapewnienie przez Wykonawcę obiadu w formie bufetu obejmującego: dania ciepłe (zupa - 20 porcji, drugie danie - 20 porcji - mięso, ziemniaki lub frytki i sałatki, zakąski zimne, desery (wyroby cukiernicze, owoce), sok pomarańczowy i jabłkowy, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie). 4) Szczegóły dotyczące zasad cateringu np. godziny obiadu zostaną pisemnie ustalone przez Zamawiającego z ostatecznie wybranym Wykonawcą. 11. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, według wzoru MEN oraz certyfikaty uczestnictwa oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki, z przedmiotowym opisem ukończonego szkolenia. Zaświadczenie zostanie wydrukowane przez Wykonawcę (na białym papierze, format A4, +/- 200g/m2, połyskującym, drukiem kolorowym). Na zaświadczeniu muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy wraz z informacją o współfinansowaniu w pełnym brzmieniu, 12. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, rejestr potwierdzający odbiór materiałów szkoleniowych oraz cateringu. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu, pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki te zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno szkolenie o charakterze zamkniętym dla grupy co najmniej 10 osobowej skierowane dla pracowników publicznych służb zatrudnienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.1 wypełniony formularz oferty zgodnie z wzorem dostarczonym Wykonawcy wraz ze SIWZ - załącznik nr 1; 3.2 program szkolenia zawierający: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cel szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć (wymienione w pkt. III.6 SIWZ) oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 3.3 oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy (wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ) oraz nie wnoszeniem co do jej treści żadnych zastrzeżeń (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ); 3.4 informacje o obsłudze technicznej szkolenia, 3.5 wzór zaświadczenia i certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-dg.pl, http://bip.pup-dg.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza tel. 032 262 37 39.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, pok nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Inwestujemy w najlepszych jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.