eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Młp. › Przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach zadania w ramach projektu Z wiedzą do lepszej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX, Działanie 9.2..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Sokołów Młp.: Przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach zadania w ramach projektu Z wiedzą do lepszej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX, Działanie 9.2..
Numer ogłoszenia: 18468 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405482 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Sokołowie Młp., ul. Lubelska 37, 36-050 Sokołów Młp., woj. podkarpackie, tel. 17 7729 009, faks 17 7729 009.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej - Zespół Szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach zadania w ramach projektu Z wiedzą do lepszej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX, Działanie 9.2...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach zadania w ramach projektu Z wiedzą do lepszej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX, Działanie 9.2. 1.2. Celem kursów jest zdobycie przez uczestników niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie określonym dla każdego kursu oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. 1.3. Kursy będą prowadzone dla uczniów Zespołu Szkół w Sokołowie Młp. Uczestnikami kursu będzie młodzież w wieku 16-19 lat. 1.4. W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest również do: a) zapewnienia uczestnikom zestawu materiałów edukacyjnych (w szczególności, podręcznik, notatnik, długopis). b) zapewnienia cateringu dla każdego uczestnika kursu. Catering ma się składać z jednego ciepłego posiłku oraz z ciepłego lub zimnego napoju. 1.5. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie następujących kursów: 1) kurs kelnerski, 2) kurs małej księgowości, 3) asystent w dziale administracji, 4) kurs obsługi kasy fiskalnej, 5) kurs komputer PC w środowisku sieciowym, 6) kurs grafika wektorowa w programie Corel Draw, 7) kurs edycja w programie Photoshop. 1.6. Kurs kelnerski. 32 godzinny kurs kelnerski dla 45 uczniów (3 grupy po 15 osób). Rozpoczęcie kursu dla pierwszej grupy ma nastąpić w grudniu 2010 r., jednakże termin rozpoczęcia kursu może ulec przesunięciu w przypadku nie zakończenia postępowanie o udzielenie zamówienia do końca roku 2010. Kurs dla pozostałych dwóch grup ma się odbyć w miesiącach listopad i grudzień w roku 2011. W ramach tego kursu w zestaw materiałów edukacyjnych, oprócz książki, notatnika, długopisu wchodzi również wyposażenia uczestnika w strój kelnerski, 1.7. Kurs małej księgowości. 40 godzinny kurs małej księgowości dla 24 uczniów (2 grupy po 12 osób). Kurs obejmuje 12 godzin zajęć teoretycznych, 18 godzin zajęć z komputerowym programem księgowym FV, 10 godzin program Płatnik. Rozpoczęcie kursu dla pierwszej grupy ma nastąpić w kwietniu 2011 r., zaś zakończenie ma nastąpić w czerwcu 2011 r. Rozpoczęcie kursu dla drugiej grupy ma nastąpić w kwietniu 2012 r., zaś zakończenie ma nastąpić w czerwcu 2012 r. 1.8. Asystent w dziale administracji. 24 godzinny asystent w dziale administracji dla 24 uczniów (2 grupy po 12 osób). Kurs obejmuje 24 godzin zajęć teoretycznych - organizacja biura. Rozpoczęcie kursu dla pierwszej grupy ma nastąpić w styczniu 2011 r., zaś zakończenie ma nastąpić w lutym 2011 r. Rozpoczęcie kursu dla drugiej grupy ma nastąpić w styczniu 2012 r., zaś zakończenie ma nastąpić w lutym 2012 r. 1.9. Kurs obsługi kasy fiskalnej. 16 godzinny kurs obsługi kasy fiskalnej dla 24 uczniów (2 grupy po 12 osób). Rozpoczęcie kursu dla pierwszej grupy ma nastąpić w styczniu 2011 r., zaś zakończenie ma nastąpić w lutym 2011 r. Rozpoczęcie kursu dla drugiej grupy ma nastąpić w styczniu 2012 r., zaś zakończenie ma nastąpić w lutym 2012 r. 1.10. Kurs komputer PC w środowisku sieciowym. 36 godzinny kurs komputer PC w środowisku sieciowym dla 24 uczniów (2 grupy po 12 osób). Rozpoczęcie kursu dla pierwszej grupy ma nastąpić w kwietniu 2011 r., zaś zakończenie ma nastąpić w czerwcu 2011 r. Rozpoczęcie kursu dla drugiej grupy ma nastąpić w kwietniu 2012 r., zaś zakończenie ma nastąpić w czerwcu 2012 r. W ramach tego kursu w zestaw materiałów edukacyjnych, oprócz książki, notatnika, długopisu wchodzi również pendrive. 1.11. Kurs grafika wektorowa w programie Corel Draw 36 godzinny kurs grafika wektorowa w programie Corel Draw dla 24 uczniów (2 grupy po 12 osób). Rozpoczęcie kursu dla pierwszej grupy ma nastąpić w kwietniu 2011 r., zaś zakończenie ma nastąpić w czerwcu 2011 r. Rozpoczęcie kursu dla drugiej grupy ma nastąpić w kwietniu 2012 r., zaś zakończenie ma nastąpić w czerwcu 2012 r. W ramach tego kursu w zestaw materiałów edukacyjnych, oprócz książki, notatnika, długopisu wchodzi również pendrive. 1.12. Kurs edycja w programie Photoshop. 40 godzinny kurs edycja w programie Photoshop dla 24 uczniów (2 grupy po 12 osób). Rozpoczęcie kursu dla pierwszej grupy ma nastąpić w styczniu 2011 r., zaś zakończenie ma nastąpić w marcu 2011 r. Rozpoczęcie kursu dla drugiej grupy ma nastąpić w styczniu 2012 r., zaś zakończenie ma nastąpić w marcu 2012 r. W ramach tego kursu w zestaw materiałów edukacyjnych, oprócz książki, notatnika, długopisu wchodzi również pendrive. 1.13. W ramach każdego kursu Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć. Dziennik zajęć edukacyjnych ma zawierać listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych. 1.14. Na zakończenie każdego kursu uczestnik dostaje certyfikat ukończenia kursu. Certyfikat ma zawierać logo projektu. 1.15. Zamawiający zapewnia pomieszczenia w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia kursów. 1.16. Kursy będą przeprowadzane w dniach od poniedziałku do soboty, w godzinach od 800 do 1900. Na miesiąc przed rozpoczęciem kursu Wykonawca ma podać Zamawiającemu datę rozpoczęcia zajęć. 1.17. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia programu kursu. Program kursu ma zawierać tematy i poszczególne zagadnienia, które będą omawiane i realizowane w trakcie trwania kursu. 1.18. Z chwilą rozpoczęcia kursu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uczestnikom harmonogram kursu. Harmonogram ma zawierać daty i godziny zajęć oraz tematy i zagadnienia, które będą omawiane podczas zajęć. 1.19. Miejsce realizacji usług: Zespół Szkół w Sokołowie Młp., ul. Lubelska 37, 36-050 Sokołów Młp...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach projektu Z wiedzą do lepszej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX, Działanie 9.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie kursu kelnerskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maria Rachwał EDUKATOR, ul. Okrzei 18/1, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148942,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23175,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23175,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przeprowadzenie kursu małej księgowości.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABAKUS Konsulting R. Żmuda Spółka Jawna, ul. Króla Kazimierza 18, 35-061 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148942,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28088,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przeprowadzenie kursu Asystent w dziale administracji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABAKUS Konsulting R. Żmuda Spółka Jawna, ul. Króla Kazimierza 18, 35-061 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148942,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15840,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABAKUS Konsulting R. Żmuda Spółka Jawna, ul. Króla Kazimierza 18, 35-061 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148942,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Przeprowadzenie kursu komputer PC w środowisku sieciowym.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABAKUS Konsulting R. Żmuda Spółka Jawna, ul. Króla Kazimierza 18, 35-061 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148942,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24480,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Przeprowadzenie kursu grafika wektorowa w programie Corel Draw.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABAKUS Konsulting R. Żmuda Spółka Jawna, ul. Króla Kazimierza 18, 35-061 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148942,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24480,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Przeprowadzenie kursu edycja w programie Photoshop.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABAKUS Konsulting R. Żmuda Spółka Jawna, ul. Króla Kazimierza 18, 35-061 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148942,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32160,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.