eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/47/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Poznań: usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/47/2009
Numer ogłoszenia: 184672 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/47/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Podział geodezyjny w trybie nierolnym nieruchomości położonej w obrębie Rejowiec gmina Skoki. Część II: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Pudliszki gmina Krobia. Część III: Podział geodezyjny działki nr 189 położonej w obrębie Ruchocin gmina Witkowo. Część IV: Podział geodezyjny działki nr 109 położonej w obrębie Ruchocin gmina Witkowo. Część V: Wydzielenie geodezyjne z działki położonej w Uchorowie gmina Murowana Goślina zespołu dworsko parkowego. Część VI: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla działek położonych w gminie Wolsztyn. Część VII: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla działek położonych w obrębie Świętno gmina Wolsztyn..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania usługi objętej zamówieniem - Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia; 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem oraz że nie podlega wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.) dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia wspomniane w Dziale VII niniejszej SIWZ warunki - to jest : - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem, - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie nierolnym nieruchomości położonej w obrębie Rejowiec gmina Skoki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny nieruchomości w trybie nierolnym nieruchomości położonej w obrębie Rejowiec gmina Skoki, oznaczonej jako działka nr 182/5 (arkusz mapy 2) o pow. 2,1120 ha, na 16 działek zgodnie z Decyzją nr 32/09 o warunkach zabudowy. Podział ma na celu wydzielenie 15 działek pod budownictwo jednorodzinne o średniej powierzchni od ok. 700 m2 do ok. 1000 m2, oraz działki pod drogę publiczną w celu zapewnienia obsługi komunikacyjnej dla nowo wydzielonych działek. Nieruchomość zapisana jest w Księdze Wieczystej nr 50094 w Sądzie Rejonowym w Wągrowcu. W nieważnym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy w/w działka stanowiła w części teren zabudowy mieszkaniowej, w części tereny upraw ogrodniczo-sadowniczych i grunty rolne. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w/w działka stanowi w częściach tereny zainwestowania jednostek osadniczych i tereny postulowane do zainwestowania w pierwszej kolejności. Szkic działki - załącznik nr 3A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Pudliszki gmina Krobia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi geodezyjnej polegającej na odtworzeniu i stabilizacji granic działki oznaczonej w ewidencji geodezyjnej gruntów jako działka nr 356/2 o pow. 2,7800 ha, położona w obrębie Pudliszki, gm. Krobia, woj. wielkopolskie, z działkami sąsiednimi na podstawie dokumentów kartograficznych znajdujących się w Państwowym Zasobie Geodezyjno - Kartograficznym prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu. Wzniesienie na gruncie odtworzonych granic wraz ze stabilizacją punktów granicznych, nadziemne z kamienia betonowego, podziemne - rurka drenarska. Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 356/2 o pow. 2,7800 ha, położonej w obrębie Pudliszki, gm. Krobia, woj. wielkopolskie. Działka winna zostać podzielona na 4 działki, zgodnie z załączonym projektem podziału - załącznik nr 3B do SIWZ. Projekt odpowiada obecnemu stanowi dzierżawy tej nieruchomości i uwzględnia wydzielenie wspólnej drogi dojazdowej zapewniającą dojazd do nowopowstałych działek dla każdego z dzierżawców. Wzniesienie na gruncie podziału wraz ze stabilizacją nowych punktów granicznych, nadziemne z kamienia betonowego, podziemne - rurka drenarska. Dostarczenie zamawiającemu dokumentacji do celów prawnych - wyciąg z wykazy zmian gruntowych, opisy i mapy dla nowopowstałych działek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział geodezyjny działki nr 189 położonej w obrębie Ruchocin gmina Witkowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Ruchocin gmina Witkowo oznaczonej w ewidencji gruntów nr 189 o pow. 22,3600 ha polegający na wydzieleniu pięciu działek objętych umowami dzierżaw tj. - działka o pow. 4,5800 ha, - działka o pow. 3,5000 ha, - działka o pow. 3,0000 ha, - działka o pow. 3,5000 ha, - działka o pow. 4,1000 ha, oraz na wydzieleniu szóstej działki o pow. 3,6800 ha, która nie jest objęta umową dzierżawy. Projekt podziału należy uzgodnić ze wspołdzierżawcami w/w nieruchomości a następnie przedłożyć do tut. Oddziału celem akceptacji. Po dokonaniu podziału geodeta winien umiejscowić kamienie graniczne oraz dostarczyć wyciąg z wykazu zmian gruntowych potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Gnieźnie służący do przeniesienia własności. Informacji odnośnie umów dzierżaw udziela Karolina Glabus, nr tel. 061 85-60-679. Szkic działki stanowi załącznik nr 3C do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podział geodezyjny działki nr 109 położonej w obrębie Ruchocin gmina Witkowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Ruchocin gmina Witkowo: - nr 109 o pow. 9,7300 ha polegający na wydzieleniu 2 działek objętych umowami dzierżaw tj. działka o pow. 3,0100 ha oraz działka o pow. 6,7200 ha. Projekt podziału należy uzgodnić ze współdzierżawcami w/w nieruchomości a następnie przedłożyć do tut. Oddziału Celem akceptacji. Po dokonaniu podziału geodeta winien umiejscowić kamienie graniczne oraz dostarczyć wyciąg z wykazu zmian gruntowych potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Gnieźnie służący do przeniesienia własności. Informacji odnośnie umów dzierżaw udziela Karolina Glabus, nr tel. 060 85-60-679. Szkic działki stanowi załącznik nr 3D do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wydzielenie geodezyjne z działki położonej w Uchorowie gmina Murowana Goślina zespołu dworsko parkowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działki położonej w Uchorowie gm. Murowana Goślina, oznaczonej numerem 56/1 o powierzchni całkowitej 50,5805 ha, polegający na wydzieleniu z działki nr 56/1 działki stanowiącej zespół dworsko parkowy wpisany do rejestru zabytków. Granice nowopowstałej działki stanowiącej zespół dworsko parkowy winny być zgodne z granicami wpisu do rejestru zabytków przedmiotowej nieruchomości zaznaczonymi na załączniku graficznym do decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu z dnia 05.11.1975 roku w sprawie wpisania dobra kultury do rejestru zabytków. Projekt podziału należy uzgodnić z Wielkopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, a następnie przedłożyć w tut. Oddziale celem akceptacji. Po dokonaniu podziału geodeta winien umiejscowić kamienie graniczne oraz dostarczyć wyciąg z wykazu zmian gruntowych potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu. Szkic działki stanowi załącznik nr 3E do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla działek położonych w gminie Wolsztyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w: ­- KW nr 25988 obręb Wroniawy, gmina Wolsztyn oznaczonych w ewidencji gruntów nr 27 o pow. 0,53 ha, 948 o pow. 0,07 ha, 946 o pow. 0,87 ha, 285 o pow. 0,52 ha, 384/3 o pow. 0,38 ha, ­- KW nr 25974 obręb Obra gmina Wolsztyn oznaczonych w ewidencji gruntów nr 317/2 o pow. 0,19 ha, 511 o pow. 1,41 ha, ­- KW nr 9172 obręb Obra gmina Wolsztyn oznaczonych w ewidencji gruntów nr 208 o pow. 0,48 ha, 209 o pow. 0,52 ha, 278 o pow. 0,50 ha, ­- KW nr 25973 obręb Kębłowo gmina Wolsztyn oznaczonych w ewidencji gruntów nr 2183 o pow. 0,40 ha, 1319 o pow. 0,63 ha, 386/2 0,43 ha, 2194/2 o pow. 0,41 ha, 2213/2 o pow. 0,215 ha, 1005/4 o pow. 0,32 ha, 2136 o pow. 0,19 ha, 2075 o pow. 2,98 ha, 2051/2 o pow. 0,50 ha, ­- KW nr 29173 obręb Barłożnia gmina Wolsztyn oznaczonych w ewidencji gruntów nr 9/1 o pow. 0,81 ha, 32/1 o pow. 1,92 ha, ­- KW nr 25987 obręb Barłożnia gmina Wolsztyn oznaczonej w ewidencji gruntów nr 8/3 o pow. 1,48 ha, ­- KW nr 26110 obręb Gościeszyn gmina Wolsztyn oznaczonej w ewidencji gruntów nr 854 o pow. 0,20 ha prowadzonych przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla działek położonych w obrębie Świętno gmina Wolsztyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 6046 obręb Świętno, gmina Wolsztyn oznaczonych w ewidencji gruntów: nr 545 o pow. 0,05 ha, 546 o pow. 1,69 ha, 413 o pow. 0,35 ha, 414 o pow. 0,35 ha, 434/1 o pow. 0,30 ha, 366 o pow. 0,85 ha, 582 o pow. 2,44 ha, 704 o pow. 4,54 ha, 568/2 o pow. 2,21 ha, 459 o pow. 1,32 ha, 517 o pow. 1,10 ha oraz 518 o pow. 1,12 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.