eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Przebudowa otwartych obiektów sportowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-01-27

Dęblin: Przebudowa otwartych obiektów sportowych
Numer ogłoszenia: 18464 - 2016; data zamieszczenia: 27.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 35, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 74 53, faks 81 551 74 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa otwartych obiektów sportowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa otwartych obiektów sportowych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Lokalizacja: Dęblin obręb 1, powiat Ryki, woj. lubelskie, teren lotniska Dęblin, działki ewidencyjne nr: 4080 103, Obiekt znajduje się na terenie zamkniętym, właściwym urzędem jest Urząd Wojewódzki w Lublinie, 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4. Zakres robót: W ramach projektu przewiduje się rozbiórkę istniejących obiektów sportowych wraz z oprzyrządowaniem, trybun żelbetowych, schodów terenowych, nasypów oraz skarp, ogrodzeń, słupów oświetleniowych, murów oporowych, skarp, betonowych i stalowych urządzeń torów przeszkód, ogrodzeń, nawierzchni utwardzonych, urządzeń małej architektury oraz elementów sieci uzbrojenia terenu Obiekty przeznaczone do rozbiórki wraz ze wszystkimi towarzyszącymi urządzeniami: Nieczynna strzelnica wraz z budynkiem strzelnicy małokalibrowej Nieczynny basen otwarty Zadaszona trybuna żelbetowa oraz trybuny ziemne Amfiteatr poza zakresem opracowania Tory przeszkód, boiska sportowe W ramach planowanej inwestycji na działce nr 4080 103 przewiduje się: Przebudowę pełnowymiarowego stadionu piłkarsko-lekkoatletycznego z 400 metrową bieżnią - torową i boiskiem piłkarskim z nawierzchnią z trawy naturalnej Budowę budynku zaplecza sportowego z trybunami na 828 osób Budowę boiska do siatkówki plażowej Budowę boiska do siatkówki Budowę boiska do koszykówki Budowę boiska do piłki ręcznej Budowę ośrodka gimnastycznego Budowę kortów tenisowych ze ścianką paraboliczną Budowę toru przeszkód do pięcioboju lotniczego Budowę 3-torowej bieżni 100 m o nachyleniu 1% do mierzenia przekraczania bariery prędkości zawodników Budowę ośrodka sprawności fizycznej Budowę toru BTS biegowy test siłowy Budowę toru BTZ biegowy test zwinnościowy Budowę parkingu dla samochodów osobowych Budowę drogi dojazdowej z parkingiem, chodników, placów Elementy małej architektury maszty flagowe itp. Wykonanie niezbędnej niwelacji terenu, nasypów, oskarpowania oraz murów oporowych. Wykonanie ogrodzenia stadionu wys. 2,00 m i zespołu boisk wys. 4,00 m Wykonanie jezdni asfaltowej, ciągów komunikacyjnych i placów z nawierzchnią z kostki betonowej. Wycinkę drzew i krzewów Budowę z przebudową zewnętrznych instalacji na terenie inwestycji, a mianowicie: Wykonanie instalacji wodnych do zraszania płyty boiska głównego Wykonanie drenażu płyty boiska piłkarskiego Wykonanie instalacji odwadniających obiekty istniejące i projektowane z włączeniem do istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej w południowo-wschodniej części działki. Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej i instalacji elektroenergetycznych zasilających poszczególne obiekty oraz instalacji oświetleniowej obiektów sportowych i terenu. wykonanie instalacji monitoringu całego terenu objęto opracowaniem Wykonanie instalacji nagłaśniających stadion. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale II SIWZ. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przykładowy, pomocniczy przedmiar robót, które są załącznikami do SIWZ. Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane Ustala się minimalny okres gwarancji na 60 miesięcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.21.42 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 300 000,00zł (słownie: trzysta tysięcy złotych);

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: - oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; - wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy wykazać co najmniej trzy przedsięwzięcia budowlane, polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynków zbiorowego zamieszkania, mieszkalnych, użyteczności publicznej lub obiektów sportowych wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto za każde zamówienie oraz załączyć dowody, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - (wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do oferty).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: - oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; -opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony na minimalną kwotę 3 000 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty muszą być dołączone: Formularz oferty; wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 7 SIWZ; pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez strony umowy. 2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: a)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą i nowocześniejszą, b)zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, c)zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną, d)konieczności zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy oraz terminów realizacji robót określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w przypadku: - wstrzymania wykonania całości lub części prac objętych umową na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, - powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez Zamawiającego wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu, e)zmiany osób i danych kontaktowych wykazanych w umowie; warunkiem zmiany będzie posiadanie przez te osoby uprawnień, takich jak wskazane w ofercie, f)zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, zgodnie z postanowieniami § 7 umowy, g)zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich, h)zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, i)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, j)zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku udokumentowanej zmiany urzędowej stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3.Zmiany, o których mowa w ust. 2 lit. a) - i) nie mogą powodować zmiany wysokości wynagrodzenia ryczałtowego. 4.Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego w szczególności: 1)opis propozycji zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3)opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 5. Uzasadnienie zmiany może dotyczyć: 1)poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 2)podniesienia wydajności urządzeń, 3)podniesienia bezpieczeństwa wykonywania robót, 4)usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 5)opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiającego lub dających się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego do innych czynności w miejscu realizacji zamówienia, 6)zaistnienia nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach. 6.Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 7.Dokonanie zmian wymaga podpisania przez strony aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, 08-521 Dęblin, ul. 2 Pułku Kraków budynek nr 22, pok. nr4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 bud. 35 (Pałac Jabłonowskich), kancelaria jawna - pok. nr 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.