eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru przy realizacji zadania pod nazwąInfrastruktura drogowa oraz wod-kan dla terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Technicznej w Lubaczowie realizowana w ramach projektu Rozwój przedsiębiorczości poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych miasta Lubaczowa i gminy Lubaczów oraz rekultywację terenów zdegradowanych powiatu Jaworowskiego i Nowy Rozdił

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Lubaczów: Pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru przy realizacji zadania pod nazwą: Infrastruktura drogowa oraz wod-kan dla terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Technicznej w Lubaczowie realizowana w ramach projektu Rozwój przedsiębiorczości poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych miasta Lubaczowa i gminy Lubaczów oraz rekultywację terenów zdegradowanych powiatu Jaworowskiego i Nowy Rozdił
Numer ogłoszenia: 184644 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159236 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 16 6328010, faks 16 6321191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru przy realizacji zadania pod nazwą: Infrastruktura drogowa oraz wod-kan dla terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Technicznej w Lubaczowie realizowana w ramach projektu Rozwój przedsiębiorczości poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych miasta Lubaczowa i gminy Lubaczów oraz rekultywację terenów zdegradowanych powiatu Jaworowskiego i Nowy Rozdił.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru przy realizacji zadania pod nazwą: Infrastruktura drogowa, elektryczna, wodociągowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Technicznej w Lubaczowie Całkowita wartość nadzorowanych robót budowlanych zaproponowana w najkorzystniejszej ofercie w przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych objętych nadzorem wynosi 5 688 064,19 zł brutto. W tym poszczególne branże: Branża drogowa - 2 966 123,44 zł brutto Kanalizacja sanitarna - 970 690,90 zł brutto Kanalizacja deszczowa - 934 682,45 zł brutto Sieć wodociągowa - 655 496,98 zł brutto Oświetlenie uliczne - 144 638,74 zł brutto Przyłącze energetyczne do przepompowni - 16 431,68 zł brutto Termin realizacji nadzorowanych robót budowlanych - do dnia 31.08.2015 r. Termin płatności końcowej za usługę Inspektora Nadzoru - do dnia 30.11.2015 r. nawet w przypadku wcześniejszego wykonania robót budowlanych. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia na podstawie trzech faktur: a) częściowej wystawionej po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze części zakresu robót do dnia 31 lipca 2014 r. procentowo do wartości odebranych częściowo robót b) częściowej wystawionej po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze części zakresu robót do 15 grudnia 2014 r. procentowo do wartości odebranych częściowo robót c) końcowej w terminie do dnia 30 września 2015 r. - pozostała część wynagrodzenia po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze wszystkich pozostałych robót objętym zamówieniem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi (branża drogowa, branża sanitarna, branża elektryczna), określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym również wydane w trybie uznawania kwalifikacji zawodowych cudzoziemców i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia. Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela oraz dokumentację techniczną nadzorowanych robót udostępnia: Pan Tomasz Niedźwiecki, Inspektor Referatu Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Rozwoju pok. nr C-3 , tel. 16 632 80 10 wew. 29, e-mail: inwestycje@um.lubaczow.pl Dokumentacja techniczna udostępniona jest ponadto na stronie zamawiającego, link bezpośredni: http://www.lubaczow.pl/down.php?k=p&p=SIWZ_Tereny_wytworczo_skladowe_2014.zip Zakres usługi (pełnienie obowiązków inspektora nadzoru poszczególnych branż) obejmuje: a) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie sprawowania kontroli zgodności inwestycji z projektem, decyzjami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, tj. z przepisami i zasadami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków UE, b) Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów a w szczególności: - nadzór nad terminowością realizacji zadania w zakresie dotrzymania terminów umownych zakończenia etapów zadania i całości zadania, - kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót koniecznych do odbioru. c) Sprawdzanie i odbiory robót ulegających zakryciu lub zanikających, d) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, e) Potwierdzanie faktur Wykonawcy do zapłaty, f) Rozliczenie rzeczowo - finansowe wykonanych robót, g) Uczestnictwo w naradach budowlanych organizowanych przez Zamawiającego, h) Rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, akceptacją dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót, itp. i) Udział w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje współfinansujące zadanie, j) Zapewnienie, przynajmniej 1 raz w tygodniu oraz na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego, nadzoru poprzez wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach, w tym ich dyspozycyjności nadzoru na placu budowy w miarę potrzeb; Inspektor Nadzoru zobowiązany jest zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie. k) wykonywanie stosownie do przepisów prawa budowlanego zadań: - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art. 25, 26 Prawa Budowlanego), - Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestycyjnego (art. 27 Prawa Budowlanego), - Inwestora Zastępczego (art.18 Prawa Budowlanego), l) Informowanie na piśmie odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych (inwestycji) przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego, m) Udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy, n) obsługa okresu gwarancji i rękojmi; o) Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do: - prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancją lub rękojmią Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót; w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na rok, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie pism do Wykonawcy o usunięcie usterek, jeśli będzie taka potrzeba - obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych; p) Sporządzania i przedkładania dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych, q) Zgłaszania konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp i przedstawianie zgodnego z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonania uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej, r) Zgłaszania konieczności wykonania robót zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) Prawa budowlanego i przedstawianie zgodnego z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonania uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji, s) Sporządzania dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej dokumentującej postęp robót budowlanych i dostarczania jej Zamawiającemu z częstotliwością nie mniejszą, niż 2 tygodnie. Częstotliwość ta może ulec zmianie w przypadku wystąpienia przerw w realizacji zamówienia przez Wykonawcę robót budowlanych. Nadzór inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi oraz w razie konieczności, w tym na żądanie i z upoważnienia Zamawiającego lub właściwego organu, zapewnienie nadzoru autorskiego w sytuacjach określonych art. 20 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego. Na każdym etapie prac Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o wszelkich propozycjach zmian projektu. Niezależnie od w/w zakresu, zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia, obejmuje także wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy: sprawdzenie dokumentacji budowlanej, przekazanie placu budowy, obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych ma na celu spowodowanie, aby całość nadzorowanych robót (inwestycji) była wykonana w szczególności zgodnie z projektami budowlanymi i warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę, wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, dziennikami budowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Transgranicznego Polska-Białosuś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego, Działanie 1.1. Lepsze warunki dla przedsiębiorczości.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynierskie LEMAZ T. Ważna i M. Bednarz, ul. Unii Lubelskiej 89/2, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23985,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 197907,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.