Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-28
Kraków: Dostawa sprzętu do laboratorium
Numer ogłoszenia: 184614 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie , ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 25 49 500, faks 012 4162093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa, zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do laboratorium.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do laboratorium Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Prądnickiej 76 zwanego dalej sprzętem. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części szczegółowo opisane w Załączniku A do siwz. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Sprzęt musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm. - oznakowany znakiem CE. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do siedziby Zamawiającego. 2. Montaż i uruchomienie sprzętu (dotyczy części I). 3. Szkolenie dla 3-5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi (dotyczy części I). 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim dla sprzętu opisanego w części II i III oraz w języku polskim i/lub angielskim dla sprzętu opisanego w części I. 5. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku A do siwz licząc od dnia protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 6. Karty gwarancyjne. 7. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub maila z informacją o usterce, b) naprawa w okresie gwarancyjnym w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia usterki. 8. Dostarczenie wraz ze sprzętem dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm., potwierdzających oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Krakowie
ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków
pok. 23 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Krakowie ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków pok. 23 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.08.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa detektora i pompy do HPLC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Sprzęt musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm. - oznakowany znakiem CE. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do siedziby Zamawiającego. 2. Montaż i uruchomienie sprzętu. 3. Szkolenie dla 3-5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi. 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i/lub angielskim. 5. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku A do siwz licząc od dnia protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 6. Karta gwarancyjna. 7. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub maila z informacją o usterce, b) naprawa w okresie gwarancyjnym w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia usterki. 8. Dostarczenie wraz ze sprzętem dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm., potwierdzających oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zamrażarki niskotemepraturowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Sprzęt musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm. - oznakowany znakiem CE. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do siedziby Zamawiającego. 2. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 3. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku A do siwz licząc od dnia protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 4. Karta gwarancyjna. 5. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub maila z informacją o usterce, b) naprawa w okresie gwarancyjnym w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia usterki. 6. Dostarczenie wraz ze sprzętem dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm., potwierdzających oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa destylatora elektrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Sprzęt musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm. - oznakowany znakiem CE. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do siedziby Zamawiającego. 2. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 3. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku A do siwz licząc od dnia protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 4. Karta gwarancyjna. 5. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub maila z informacją o usterce, b) naprawa w okresie gwarancyjnym w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia usterki. 6. Dostarczenie wraz ze sprzętem dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm., potwierdzających oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Usługa "Całodobowa ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- KR-01/05/KPO/24, Budowa budynku Centrum Akwakultury z wyposażeniem w wystawowe akwarium morskie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach k/Krakowa
- DFP.271.78.2024.AB - Dostawa ściereczek włókninowych jednorazowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa mikroskopu sił atomowych (AFM) o zakresie minimalnym zakresie pracy 100 um x 100 um x 12 um wraz ze szkoleniem, oprogramowaniem i darmową dożywotnią licencją dla Politechniki Poznańskiej"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wytrząsarki laboratoryjnej do mikropłytek
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- ZP/3/2024 - dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych oraz wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawa zestawu do analizy ruchu Laboratorium Chodu wraz z relokacją pomieszczenia
- Wyposażenie w aparaturę ogólnego przeznaczenia dla potrzeb Szpitala
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.