eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu do laboratorium

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-28

Kraków: Dostawa sprzętu do laboratorium
Numer ogłoszenia: 184614 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie , ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 25 49 500, faks 012 4162093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa, zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do laboratorium.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do laboratorium Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Prądnickiej 76 zwanego dalej sprzętem. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części szczegółowo opisane w Załączniku A do siwz. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Sprzęt musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm. - oznakowany znakiem CE. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do siedziby Zamawiającego. 2. Montaż i uruchomienie sprzętu (dotyczy części I). 3. Szkolenie dla 3-5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi (dotyczy części I). 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim dla sprzętu opisanego w części II i III oraz w języku polskim i/lub angielskim dla sprzętu opisanego w części I. 5. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku A do siwz licząc od dnia protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 6. Karty gwarancyjne. 7. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub maila z informacją o usterce, b) naprawa w okresie gwarancyjnym w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia usterki. 8. Dostarczenie wraz ze sprzętem dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm., potwierdzających oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Krakowie ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków pok. 23 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Krakowie ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków pok. 23 A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.08.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa detektora i pompy do HPLC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Sprzęt musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm. - oznakowany znakiem CE. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do siedziby Zamawiającego. 2. Montaż i uruchomienie sprzętu. 3. Szkolenie dla 3-5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi. 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i/lub angielskim. 5. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku A do siwz licząc od dnia protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 6. Karta gwarancyjna. 7. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub maila z informacją o usterce, b) naprawa w okresie gwarancyjnym w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia usterki. 8. Dostarczenie wraz ze sprzętem dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm., potwierdzających oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zamrażarki niskotemepraturowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Sprzęt musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm. - oznakowany znakiem CE. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do siedziby Zamawiającego. 2. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 3. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku A do siwz licząc od dnia protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 4. Karta gwarancyjna. 5. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub maila z informacją o usterce, b) naprawa w okresie gwarancyjnym w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia usterki. 6. Dostarczenie wraz ze sprzętem dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm., potwierdzających oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa destylatora elektrycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Sprzęt musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm. - oznakowany znakiem CE. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do siedziby Zamawiającego. 2. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 3. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku A do siwz licząc od dnia protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 4. Karta gwarancyjna. 5. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub maila z informacją o usterce, b) naprawa w okresie gwarancyjnym w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia usterki. 6. Dostarczenie wraz ze sprzętem dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2004r., nr 204, poz. 2087 z późn. zm., potwierdzających oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.