eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych:Operator ciężkich maszyn budowlanych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Aleksandrów Kujawski: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych:Operator ciężkich maszyn budowlanych
Numer ogłoszenia: 184577 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167955 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2824696, faks 054 2824696.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych:Operator ciężkich maszyn budowlanych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szkolenie: Operator ciężkich maszyn budowlanych 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń w zakresie następujących specjalności: operator koparki jednonaczyniowej do 0,8m3 kl. III; operator koparko - ładowarki wszystkie typy kl. III; operator ładowarki jednonaczyniowej do 2,5m3 kl. III; operator spycharki. 2) Szkolenie winno odbywać się w odległości nie większej niż 50km od miejscowości Aleksandrów Kujawski. 3) Szkolenie winno zostać przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263), w oparciu o program opracowany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 4) Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do soboty, pomiędzy godziną 8:00 a 18:00, minimum 25 godzin zegarowych tygodniowo, ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Szkolenie winno być przeprowadzone w formie wykładów teoretycznych i ćwiczeń praktycznych. 5) Zajęcia winny odbywać się w grupach a liczba osób w grupie powinna być dostosowana do warunków lokalowych oraz sprzętowych posiadanych przez wykonawcę i powinna umożliwić uczestnikom kursu korzystanie w dostateczny sposób z przekazywanej wiedzy teoretycznej i praktycznej. 6) Szkolenie może prowadzić podmiot, który posiada: warunki lokalowe do prowadzenia wykładów, park maszynowy wraz z placem manewrowym, kadrę wykładowców, warunki socjalne i wyposażenie dydaktyczne. Pomieszczenia, place manewrowe, wyposażenie techniczne i pomoce dydaktyczne do odbywania szkolenia muszą być przystosowane do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia. 7) Szkolenia winno zakończyć się egzaminem przed uprawnioną komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie i wydaniem świadectwa oraz książki operatora. 8) Szkoleniem objętych będzie 12 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu Wspólny cel, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w III kwartale bieżącego roku. 9) W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia ośrodka szkoleniowego, zapewnienia materiałów szkoleniowych, w postaci podręcznika lub skryptu, dla każdego uczestnika szkolenia, wyposażenia sali do zajęć teoretycznych w materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego przebiegu procesu dydaktycznego, przedstawienia Zleceniodawcy szczegółowego harmonogramu zajęć, sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia, prowadzenia dziennika zajęć, zakończenia szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego i wydaniem świadectwa oraz książki operatora, przedłożenia Zleceniodawcy po zakończeniu szkolenia faktury i protokołu z egzaminu oraz rozliczenia godzin zrealizowanych na szkoleniu uwzględniającego dni, godziny oraz tematykę zrealizowanych zajęć, umożliwienia pracownikom PUP kontroli dokumentów w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów niniejszej specyfikacji, 10) W trakcie odbywania zajęć powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 11) Ogólny koszt szkolenia sporządzony przez Wykonawcę powinien uwzględniać m.in. koszt egzaminów, wynajem sali, materiały dydaktyczne, wynajem sprzętu, wynagrodzenie wykładowców oraz inne składowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Wspólny cel, Działanie 6.1 poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Integracji Europejskiej, ul. Torunska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26496,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26496,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.