eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Budowa otwartej strefy rekreacji dziecięcej przy 1. Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3, 2. Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 (obecnie ZSiPP Nr 3) 3. Publicznej Szkole Podstawowej Nr 7, 4. Publicznym Gimnazjum Nr 3, w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach częś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Ostrowiec Świętokrzyski: Budowa otwartej strefy rekreacji dziecięcej przy 1. Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3, 2. Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 (obecnie ZSiPP Nr 3) 3. Publicznej Szkole Podstawowej Nr 7, 4. Publicznym Gimnazjum Nr 3, w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach części inwestycyjnej projektu Otwarte strefy rekreacji dziecięcej przy placówkach oświatowych gwarancją zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży miasta Ostrowiec Świętokrzyski dofinansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego
Numer ogłoszenia: 184554 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski , ul. Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 2672100, faks (041) 2672110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa otwartej strefy rekreacji dziecięcej przy 1. Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3, 2. Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 (obecnie ZSiPP Nr 3) 3. Publicznej Szkole Podstawowej Nr 7, 4. Publicznym Gimnazjum Nr 3, w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach części inwestycyjnej projektu Otwarte strefy rekreacji dziecięcej przy placówkach oświatowych gwarancją zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży miasta Ostrowiec Świętokrzyski dofinansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boisk wielofunkcyjnych o wymiarach 27x45 m. z trawy syntetycznej wraz z oświetleniem, ogrodzeniem, budową odwodnienia (przy PSP Nr 3) i wyposażeniem (kosze, słupki do tenisa i siatkówki, bramki, stanowiska sędziowskie). Boiska są wykonywane w ramach projektu Otwarte strefy rekreacji dziecięcej przy placówkach oświatowych gwarancją zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży miasta Ostrowiec Świętokrzyski, na który Gmina otrzymała dofinansowanie z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wykonanie robót na pojedynczych obiektach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 5000.00 zł Zadanie nr 2 - 5000.00 zł Zadanie nr 3 - 5000.00 zł Zadanie nr 4 - 5000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: -- wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty w zakresie budowy boisk o nawierzchni syntetycznej o wartości przynajmniej 400 000,00 zł. brutto każda, -- wskażą osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami instalacyjnymi w zakresie sieci elektrycznych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. kopie aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. wskazanie osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych, z załączeniem dokumentów potwierdzających ich uprawnienia oraz przynależność do izby samorządu zawodowego, 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (lub - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych o charakterze i zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (tj. robót w zakresie budowy boisk o nawierzchni syntetycznej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane minimum dwie roboty z tego zakresu o wartości co najmniej 400.000,00 zł. każda poparte referencjami zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi właściwe wykonanie zamówienia. 5. oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, sala A, stanowisko 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, sala A, stanowisko 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.