eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsza › Budowa świetlicy we wsi Nowy Świat (dz. nr 35).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Lubsza: Budowa świetlicy we wsi Nowy Świat (dz. nr 35).
Numer ogłoszenia: 184547 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury , ul. Szkolna 4, 49-313 Lubsza, woj. opolskie, tel. (077) 412 08 56, 411 86 16, faks (077) 412 08 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubsza.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy we wsi Nowy Świat (dz. nr 35)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku świetlicy , parkingu na 3 utwardzone miejsca postojowe, utwardzone dojście i plac przy schodach zewn., instalacje (przyłącza i wewnętrzne): wod.-kan., elektryczna; c.o.(elektr.), instalacja odgromowa i wentylacyjna. Budynek jednokondygnacyjny, z dachem dwuspadowym, konstrukcja dachu drewniana z gotowych wiązarów kratowych, pokrycie blachodachówką. Ławy fundamentowe żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczków żwirobetonowych. Ściany konstrukcyjne i działowe z pustaków ceramicznych, schody i pochylnia betonowe. Ściany zewn. wykończone tynkiem, malowane farbami elewacyjnymi,część wykończona płytkami klinkierowymi. Powierzchnie : zabuodwy 256,81m2, uzytkowa 215,87m2, kubatura 1547,20m3, wys. zabudowy 6,74m, dojścia 139,0m2, miejsc postojowych 43,0m2, placu przy schodach 42,0m2, schodów zewn. i pochylni dla niepełnosprawnych 33,12m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 15000,00zł (słownie piętnaście tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - co udokumentują poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - co udokumentują poprzez : a/ wykonanie robót budowalnych dot. przynajmniej jednego obiektu budowlanego o pow. i kubaturze odpowiadającej zakresowi niniejszego zamówienia, b/ dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia : kierownik budowy z uprawnieniami w specjalnosci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i kierownicy robót w zakresie instalacji wod-kan (sieci i wewnętrzne), wentylacyjnej i elektrycznej; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - co udokumentują posiadaniem środków finansowych min. 200 000,-zł lub zdolności kredytowej w tej samej wysokości, 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spelnienia tych warunków dokonywana będzie w oparciu o niżej wymienione dokumenty, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 do siwz, 2/aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 3/aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpiecze Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaleglych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówien publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niź 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/pelnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 7/wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania robót odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 8/wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom,jeżeli wykonawca przewiduje ich zatrudnienie, 9/wykaz osób, którym będą powierzone kluczowe stanowiska (wg załącznika nr 3 do siwz) oraz dokumenty uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów, 10/informację banku lub spóldzielczej kasy oszczędnościowo-klredytowej, w ktorych wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubsza.tensoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubszy, 49-313 Lubsza, ul. Brzeska 16, pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury w Lubszy, 49-313 Lubsza, ul. Szkolna 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt wspófinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Onszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.