To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Lublin: Wykonanie robót remontowych budowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku administracyjnym przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 184518 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147710 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, ul. Uniwersytecka 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 532 53 25, faks 81 532 50 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa województwa samorządowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych budowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku administracyjnym przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót remontowych budowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynku administracyjnym przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Remont sanitariatów na niskim parterze, parterze, pomieszczenia gospodarczego na IIp., urządzenie sanitariatu dla niepełnosprawnych na IVp. - w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych. 2. Wymiana drzwi wewnętrznych z ościeżnicami na parterze w segmencie A i C, remont posadzki w korytarzu przy administracji obiektu. 3. Malowanie klatek schodowych i holu na parterze w cz. A, holu i korytarza na parterze w cz. C. Roboty będą wykonywane w obiekcie przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej. Jest to obiekt użyteczności publicznej, składający się z trzech części o różnej powierzchni i różnej ilości kondygnacji, które stanowią całość. Budynek został wybudowany w latach 80-tych XX wieku w technologii żelbetowej. Roboty będą prowadzone w trakcie normalnego codziennego funkcjonowania firm i instytucji mieszczących się w budynku. Terminy wejścia do poszczególnych pomieszczeń należy uzgodnić z pracownikami ZNW (w celu wskazania innych czynnych łazienek do korzystania przez najemców poszczególnych lokali). Zakres robót obejmuje remont sanitariatów pom. nr 017, 018, 043, 10, 11, 24, w pokoju ZNW na parterze za przychodnią rehabilitacyjną, zaplecza sanitariatu nr 214, polegający na demontażu istniejącej armatury i wyposażenia sanitarnego, osprzętu elektrycznego, skuciu okładzin ściennych i podłogowych. Następnie należy zamontować nową armaturę i wyposażenie sanitarne, osprzęt elektryczny, ułożyć nowe okładziny ścian i podłóg z izolacjami. Należy wykonać remont sanitariatu nr 415 i przyległego pomieszczenia magazynowego w celu urządzenia sanitariatu dla niepełnosprawnych oraz remont pomieszczenia nr 21. Zakresem robót objęto wymianę skrzydeł drzwiowych z ościeżnicami do pomieszczeń na parterze w holu cz. A i C oraz korytarzu w cz. C oraz malowanie farbami emulsyjnymi klatek schodowych w cz. A, holi w cz. A i C oraz korytarza na długości siedziby administracji ZNW w cz. C . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w załączonych dokumentach pn.: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) Przedmiar robót - remont sanitariatów na niskim parterze, parterze, pomieszczenia gospodarczego na IIp., urządzenie sanitariatu dla niepełnosprawnych na IVp. - roboty budowlane, 3) Przedmiar robót - remont sanitariatów na niskim parterze, parterze, pomieszczenia gospodarczego na IIp., urządzenie sanitariatu dla niepełnosprawnych na IVp. - roboty sanitarne, 4) Przedmiar robót - remont sanitariatów na niskim parterze, parterze, pomieszczenia gospodarczego na IIp., urządzenie sanitariatu dla niepełnosprawnych na IVp. - roboty elektryczne, 5) Przedmiar robót - Wymiana drzwi wewnętrznych z ościeżnicami na parterze w segmencie A i C, remont posadzki w korytarzu przy administracji obiektu - część budowlana, 6) Przedmiar robót - Malowanie klatek schodowych i holu na parterze w cz. A, holu i korytarza na parterze w cz. C - część budowlana.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "GRANIT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "GRANIT" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe GRANIT sp. z o. o., Sidorska 87A, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136389,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136389,10
Oferta z najniższą ceną: 136389,10 / Oferta z najwyższą ceną: 179678,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa: kuwety do oznaczania hemoglobiny; krwi kontrolnej; akcesoriów do czyszczenia i konserwacji do hemoglobinometrów HemoCue 21 DM.
- Dostawa kolektora frakcji
- Dostawa terminali wideokonferencyjnych wraz z wyposażeniem
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- Dostawa siatek przepuklinowych na potrzeby COZL.
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
- "Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.