eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › dostawa dwóch statków inspekcyjno-roboczych do kontroli rybołówstwa na morskich wodach wewnętrznych Zalewu Wiślanego, Zatoki Gdańskiej i Zatoki Puckiej



Ogłoszenie z dnia 2006-04-10

POZYCJA 18449

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdynia: dostawa dwóch statków inspekcyjno-roboczych do kontroli rybołówstwa na morskich wodach wewnętrznych Zalewu Wiślanego, Zatoki Gdańskiej i Zatoki Puckiej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Gdyni, do kontaktów: Zbigniew Pikus, ul. Śląska 53 pok. 406, 81-304 Gdynia, tel. 058 6217925, fax 058 6200049, e-mail: oirm@oirm.gdynia.pl, http://bip.oirm.gdynia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch statków inspekcyjno-roboczych do kontroli rybołówstwa na morskich wodach wewnętrznych Zalewu Wiślanego, Zatoki Gdańskiej i Zatoki Puckiej 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Statki będą przeznaczone po patrolowania morskich wód wewnętrznych Zalewu Wiślanego, Zatoki Gdańskiej i Zatoki Puckiej. Zadania ich będą polegać na: - nadzorze nad wykonywaniem rybołówstwa, - kontroli statków rybackich na tych akwenach, - określaniu dokładnych pozycji i głębokości, - wydobywaniu nieprawidłowo wystawionego sprzętu połowowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Port Elbląg. Kod NUTS: PL633. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.11.11.00 - Morskie statki patrolowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.51.11.00 - Morskie statki patrolowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 500 000,00 PLN brutto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 25 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Jak w projekcie umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 IDW (instrukcji dla wykonawców), ponadto tacy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się, aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przyjąć następującą formę prawną: konsorcjum zawiązane w drodze umowy cywilnej. W tym celu, przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, są oni zobowiązani przedstawić zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: - określenie zasad reprezentacji i odpowiedzialności w sposób czytelny, nie budzący żadnej wątpliwości, - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia i okres gwarancji, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z jej członków do czasu wykonania zamówienia bez zgody zamawiającego i upływu okresu gwarancji, - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1 .Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy 2 dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) wykonawca osiągnął: roczne obroty ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych 1 000 000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, (tzn. bilanse oraz rachunki zysków i strat za okres ostatnich 3 lat), a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opiniami o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przynajmniej jeden z uczestników osiągnął roczne obroty ze sprzedaży w wysokości 1 000 000 zł, b) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uptywem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia; wykonawcy posiadający dokumenty finansowe w walutach innych niż złoty dokonają przeliczenia z tej waluty na złoty wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu ogłoszenia o zamówieniu. 5) Złożyć oświadczanie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6) Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. 7) Wykonawca dysponuje co najmniej jednym punktem serwisowym na terytorium Polski wskazanym według wzoru załącznika nr 4. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł każda. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw o przedmiocie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; b) posiadać aktualne świadectwo uznania towarzystwa klasyfikacyjnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; c) przedstawić ofertę zgodną z postanowieniami ustawy i wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80 skrócenie terminu - 20 Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IR-3002/1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.05.2006, godzina 10:15, ul. Śląska 53, pok. 400a.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak. Projekt realizowany w oparciu o art. 7 (zał. VI - Statki i statki powietrzne patrolowania rybołówstwa) Decyzji Komisji z dnia 3 czerwca 2005 r. w sprawie wkładu finansowego Wspólnoty w programy Państw Członkowskich w dziedzinie kontroli, inspekcji oraz nadzoru nad rybołówstwem na 2005 r. 4) Informacje dodatkowe: Projekt dotyczy Decyzji Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie wkładu finansowego Wspólonoty w programach kontroli rybołówstwa Państw Członkowskich (Dz. U. UE.L.04.157.114 z późn. zm.). 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.