eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › wykonanie i montaż stolarki PCV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-23

POZYCJA 18447

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toruń: wykonanie i montaż stolarki PCV Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, do kontaktów: Marek Dębski, Maciej Kilaszewski - w sprawach formalnych Mariusz Gęsiński - w sprawach technicznych, ul. Grudziądzka 159 B, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6577555, fax 056 6577504, e-mail: zgmtorun@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.zgm.torun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne, Inne:Administrowanie zasobami mieszkaniowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i montaż stolarki PCV. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Toruń- budynki administrowane przez ZGM. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż stolarki PCV w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonach : ADM I, III i IV - zgodnie z warunkami technicznymi - załącznik do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Odpowiedni wpis w formularzu ofertowym, potwierdzający udzielenie 10 lat gwarancji na stolarkę PCV i jej montaż 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO. Wymiana stolarki PCV w rejonie ADM I, III, IV w Toruniu, zgodnie z SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. część I NZ-10/ADM I/2007 : 5000,00 zł 2. część II NZ-10/ADM III/2007 : 1500,00 zł 3. część III NZ-10/ADM IV/2007 : 8500,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - Należycie wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania minimum 1 pracę, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa lub montaż stolarki PCV), o wartości nie mniejszej niż zaproponowana przez wykonawcę łączna cena ofertowa za wszystkie części zamówienia, o które ubiega się wykonawca. - Wnieśli wymagane wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowania wykonawca obowiązany jest załączyć stosowne dokumenty i oświadczenia. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi według metody spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem Zamawiającego. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla oferentów do których stosowane są przepisy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych 8. Oświadczenie oferenta wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców. 9. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa lub montaż stolarki PCV), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z pkt 11. 11. Dokumenty potwierdzających należyte wykonanie minimum 1 pracy z wskazanych w wykazie - pkt 10, odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa lub montaż stolarki PCV), o wartości nie mniejszej niż zaproponowana przez wykonawcę łączna cena ofertowa za wszystkie części zamówienia, o które ubiega się wykonawca. 12. Wypełnione \wyceny ofertowe - przedmiary\ sporządzony na podstawie otrzymanych od Zamawiającego \wykazów stolarki - przedmiarów\ - załączniki nr 1,2,3 . 13. Oświadczenie oferenta o akceptacji warunków umowy i zobowiązaniu się oferenta do jej podpisania w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.torun.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Wykonawca obowiązany będzie pokryć wyłącznie koszty wysyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2007 godzina 08:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2007, godzina 09:00, Siedziba zamawiającego, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój nr 6 /Sala konferencyjna/.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie i montaż stolarki PCV - ADM I. 1) Krótki opis: Demontaż istniejącej stolarki , wykonanie i montaż PCV - w lokalach zlokalizowanych w obrębie ADM I w Toruniu, zgodnie z załącznikiem nr 1, 1a. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wymiana stolarki PCV w rejonie ADM I w Toruniu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wykonanie i montaż stolarki PCV - ADM III. 1) Krótki opis: Demontaż istniejącej stolarki , wykonanie i montaż PCV - w lokalach zlokalizowanych w obrębie ADM III w Toruniu, zgodnie z załącznikiem nr 2, 2a. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wymiana stolarki PCV w rejonie ADM III w Toruniu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Wykonanie i montaż stolarki PCV - ADM IV. 1) Krótki opis: Demontaż istniejącej stolarki , wykonanie i montaż PCV - w lokalach zlokalizowanych w obrębie ADM IV w Toruniu, zgodnie z załącznikiem nr 3, 3a. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wymiana stolarki PCV w rejonie ADM IV w Toruniu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.