eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Termomodernizacja i przebudowa Przedszkola nr 4 w Ustroniu - etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Ustroń: Termomodernizacja i przebudowa Przedszkola nr 4 w Ustroniu - etap III
Numer ogłoszenia: 184412 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76815 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń, Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, faks 0-33 857 93 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i przebudowa Przedszkola nr 4 w Ustroniu - etap III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Niniejszy etap obejmuje roboty związane z przebudową kuchni na parterze i wykonaniem zmywalni na piętrze budynku przedszkola wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniach sąsiednich i w piwnicy. Niniejsze prace stanowią fragment remontu całego budynku przedszkola, dla którego w roku 2007r opracowano projekt budowlany, stąd do dokumentacji przetargowej dołączono rysunki z tego projektu. Zakres robót obejmuje: 1. Prace demontażowe i budowlane w istniejącej kuchni przedszkolnej z przebudową ścianek działowych w strefie sali zabaw dzieci oraz magazynu leżaków (pomieszczenia nr 3 i 7 do 17). 2. Budowa zmywalni na piętrze budynku z pomieszczeniem intendentki oraz robotami towarzyszącymi (pomieszczenia 22 do 25 i 28 do 32) z pracami instalacyjnymi w pomieszczeniach piwniczych (pom. nr 01, 02 i 03). 3. Zabudowa dwóch lekkich wind towarowych pod potrzeby kuchni. 4. Wykonanie nowych instalacji w zakresie prowadzonych robót budowlanych: elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej i gazowej oraz wyposażenie pomieszczeń. Zakres robót jest szczegółowo ujęty w przedmiarach robót oraz opisie do części kosztorysowej. Cena oferty obejmować musi wszystkie elementy opisane powyżej (pkt 1 do 4). Okres gwarancji na wykonane roboty 60 miesięcy. Rozliczenie robót ryczałtowe, jednorazowe po zakończeniu i odebraniu robót. Załącznikiem do faktury będą wszelkie dokumenty odbiorowe (protokół odbioru robót dokonany przez Sanepid Cieszyn i Państwową Straż Pożarną, oświadczenie kierownika budowy, atesty, deklaracje zgodności na materiały, gwarancje itp.). Ilość: Określona w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji oraz w przedmiarach robót (które mają charakter pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BESKID TECH S.C. Wojciech Biegun, Rafał Pytlik, ul. Królowej Jadwigi 2, 34-325 Łodygowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 384255,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 419929,65

  • Oferta z najniższą ceną: 419929,65 / Oferta z najwyższą ceną: 534794,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.