eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 6 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Lublin: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 6 części.
Numer ogłoszenia: 184363 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, fax 081 4456730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.lublin.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 6 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa termocyklera w technologii Peltier z wymiennymi blokami, dla Katedry Fitopatologii - zał. nr 1 2) Dostawa wysokosprawnego chromatografu cieczowy HPLC dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych - zał. nr 2 3) Dostawa aparatu do narkozy wziewnej dla zwierząt dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt - zał. nr 3 4) Dostawa elektrokardiografu dla Katedry Biochemii i Fizjologii Zwierząt - zał. nr 4 5) Dostawa adaptera uniwersalnego MPA z wyp. dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt - zał. nr 5 6) Dostawa penetrometru elektronicznego dla Katedry Przetwórstwa Owoców i Warzyw - zał. nr 6

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.20.00.00 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) Oryginalny kod CPV: 33.11.23.40 - Echokardiografy Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.23.40 - Echokardiografy Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.25.32.20 - Chromatografy Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.22.00 - Chromatografy Oryginalny kod CPV: 33.25.34.00 - Analizatory Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.40.00 - Analizatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; tj. funkcjonuje w obrocie gospodarczym i jest zarejestrowany w KRS lub Urzędzie Miasta Gminy, Jeśli Wykonawca spełnia powyższy warunek winien dołączyć do oferty wykonawcy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Jeśli Wykonawca spełnia powyższy warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do siwz i dołączyć niniejsze oświadczenie do oferty wykonawcy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Jeśli Wykonawca spełnia powyższy warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do siwz i dołączyć niniejsze oświadczenie do oferty wykonawcy. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Jeśli Wykonawca spełnia powyższy warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do siwz i dołączyć niniejsze oświadczenie do oferty wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2/ oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 8 do specyfikacji, Oprócz dokumentów i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków stawianych przez Zamawiającego oferta musi zawierać: 3/ wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 7 do s.i.w.z., 4/ wypełniony/e załącznik i nr 1 i lub 2 i lub 3 i lub 4 i lub 5 i lub 6 zawierający/e opis przedmiotu zamówienia odpowiednio w części ach od 1-6, 5/ oryginalne foldery lub prospekty producentów urządzeń zawierające dokładne parametry techniczne oferowanej aparatury naukowo-badawczej w poszczególnej ych części ach. Dane techniczne w wypełnionych przez Wykonawcę załącznikach technicznych (od nr 1 do nr 6), o których mowa w pkt-cie 4 mają mieć odzwierciedlenie w przedstawionych przez producentów danych technicznych określonych w folderach lub prospektach Uwaga! - Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. - Zamawiający może zażądać, zgodnie z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605) przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8/ w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę y wskazaną e w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba y została y umocowana e.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds Zamówień Publicznych pok. 54 ul. Akademicka 13 20-950 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekcja ds Zamówień Publicznych pok. 54 ul. Akademicka 13 20-950 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Dostawa termocyklera w technologii Peltier z wymiennymi blokami, dla Katedry Fitopatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa termocyklera w technologii Peltier z wymiennymi blokami, dla Katedry Fitopatologii - zał. nr 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) Dostawa wysokosprawnego chromatografu cieczowy HPLC dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Dostawa wysokosprawnego chromatografu cieczowy HPLC dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych - zał. nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.32.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Parametry techniczne - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3) Dostawa aparatu do narkozy wziewnej dla zwierząt dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Dostawa aparatu do narkozy wziewnej dla zwierząt dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt - zał. nr 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 45
    • 2. Parametry techniczne - 55

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4) Dostawa elektrokardiografu dla Katedry Biochemii i Fizjologii Zwierząt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrokardiografu dla Katedry Biochemii i Fizjologii Zwierząt - zał. nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Parametry techniczne - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa adaptera uniwersalnego MPA z wyp. dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa adaptera uniwersalnego MPA z wyp. dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt - zał. nr 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa penetrometru elektronicznego dla Katedry Przetwórstwa Owoców i Warzyw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa penetrometru elektronicznego dla Katedry Przetwórstwa Owoców i Warzyw - zał. nr 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.