eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice › Adaptacja pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Wartkowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Wartkowice: Adaptacja pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Wartkowicach.
Numer ogłoszenia: 184361 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna w Wartkowicach, ul. Legionów Polskich 1, 99-220 Wartkowice, woj. łódzkie, tel. 041 6785611.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Wartkowicach..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne związane z adaptacją na potrzeby biblioteki i czytelni następujących pomieszczeń: - skład książek 44,34 m2 - biuro dyrektora 13,80 m2 - czytelnia 47,40 m2 - WC 8,52 m2 - stanowisko komputerów 12,72 m2 - magazynek 2,82 m2 - skład książek 28,32 m2 - klatka schodowa 18,85 m2 W ramach adaptacji planuje wykonanie następującego zakresu rzeczowego: - podłogi z terakoty i wykładzin rulonowych - 159,60m2 - gładzie gipsowe na ścianach i sufitach wraz z gruntowaniem - 417,76m2 - malowanie ścian i sufitów - 417,76m2 - glazura na ścianach i parapetach - 63,98m2 - tynk żywiczny na ścianach - 77,52m2 - drzwi wewnętrzne ze skrzydłami płytowymi - 9,00szt. - wzmocnienie stropu pod regały - 44,88m2 - ustęp ze spłuczką ustępową typu Kompact (kpl) - 1,00szt - umywalka porcelanowa na postumencie z syfonem i baterią mosiężną chromowaną (kpl) - 1,00szt. - pisuar pojedynczy z zaworem spłukującym - 1,00szt. - rurociągi z rur stalowych ocynkowanych o śr. 15 mm - 8,00m - rurociągi z rur PCV o średnicy 100mm - 2,00m - wodomierz skrzydełkowy z łącznikami redukcyjnymi - 1,00szt. - terma elektryczna o poj. 10 l. - 1,00szt. - grzejnik żeliwny członowy (z demontażu) - 1,00szt. - przewody podtynkowe o przekroju do 7,5mm2 - 394,00m - gniazda elektryczne - 22,00szt. - oprawy oświetleniowe - 31,00szt. - przełączniki świecznikowe - 9,00szt. - aparaty elektryczne - 15,00szt. - tablica rozdzielcza ze złączem pomiarowy - 1,00szt. - przewody kabelkowe o przekroju żył do 12,5 mm2 - 17,00m - przewody podtynkowe telefoniczne - 55,00m - gniazda telefoniczne - 2,00szt. Przedsięwzięcie obejmuje również remont klatki schodowej i jej przystosowanie dla osób niepełnosprawnych. Zakres remontu klatki schodowej obejmuje: - gładzie na ścianach i sufitach wraz z gruntowaniem - 94,64m2 - okładziny schodów z płytek gresowych - 30,50m2 - malowanie ścian i sufitów - 94,64m2 - tynk żywiczny - 38,80m2 - drzwi wewnętrzne ze skrzydłami płytowymi - 2,00szt. - balustrady schodowe - 8,50m - platforma dla osób niepełnosprawnych - 1,00szt.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykażą się doświadczeniem przy realizacji jako Wykonawca przynajmniej trzech zadań obejmujących wykonanie: robót remontowych, adaptacyjnych lub budowlanych łącznie z robotami wykończeniowymi zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz przedłożą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie trzech prac (referencje); b) Wykażą, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2. 5. Wniosą wadium określone w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. 6. Udzielą, co najmniej 3 lat gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych robót podobnych do przedmiotu zamówienia (przynajmniej trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za roboty podobne do przedmiotu zamówienia będą uważane zadania obejmujące wykonanie: robót remontowych, adaptacyjnych lub budowlanych łącznie z robotami wykończeniowymi. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych robót np. referencje, opinie wystawione przez inwestora. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania dodatkowe: a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy na realizację zadania do przedstawienia umowy regulującej współpracę wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno zostać przedłożone wraz z ofertą. c) Dokumenty, o których mowa w pkt 1-2 każdy Wykonawca występujący wspólnie przedstawia oddzielnie. d) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartkowice.bipjst.pl.

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminna Biblioteka Publiczna w Wartkowicach, ul. Legionów Polskich 1, 99-220 Wartkowice.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Gminna Biblioteka Publiczna w Wartkowicach, ul. Legionów Polskich 1, 99-220 Wartkowice.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia przewidziany jest do współfinansowania w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 Działanie 2.3 Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.