To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-27
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 184359 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284468 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamówienie zostało podzielone na VI części. Warunki dodatkowe: 1. Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS, w Krakowie przy ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. poniedziałek 09:00-16:00, wtorek - piątek 07:30 -14:30. 2. Termin realizacji dostaw: 1) części I - III, V zamówienia: do 14 dni od daty podpisania umowy, pod warunkiem otrzymania przez Zamawiającego środków finansowych na realizację przedmiotu umowy z Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.3. Strony zastrzegają sobie prawo rozwiązania umowy dni od daty zawarcia umowy, nie otrzymał środków finansowych z Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich. 2) części IV oraz VI: do 3 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia częściowego złożonego za pośrednictwem faxu lub e-mail. Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 roku. 3. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 4. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie mają być fabrycznie nowe, nie nosić śladów użytkowania oraz mają być dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. 5. Sprzęt ma być kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem. 6. Wynagrodzenie zostanie zapłacone w terminie 14 dni od daty przyjęcia faktury wraz z protokołami przekazania podpisanymi przez Zamawiającego oraz dokumentami gwarancyjnymi podpisanymi przez Wykonawcę. 7. Gwarancje oraz czas naprawy udzielone przez Wykonawcę na oferowane towary mają wynosić minimum: 1) część I poz. 1, 3 - gwarancja minimum 36 miesięcy, czas naprawy maksymalnie 24 godziny, 2) część II poz. 1, część V- gwarancja minimum 24 miesiące, czas naprawy maksymalnie 24 godziny, 3) część IV poz. 1 - 40, 71 - 100 - gwarancja minimum 24 miesiące, czas naprawy maksymalnie 24 godziny, 4) część IV poz. 41 - 70 - gwarancja minimum 12 miesięcy, czas naprawy maksymalnie 24 godziny. Dokumenty gwarancyjne mają być wystawione przez Wykonawcę a nie producenta. Osobną pozycją na fakturze ma być oprogramowanie. Dokument gwarancyjny ma zawierać datę sprzedaży, zestawienie sprzętów z numerami fabrycznymi oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument ma być podpisany przez upoważnioną osobę. Dokumenty gwarancyjne maja być oddzielne dla dostaw jednorazowych oraz oddzielne dla dostaw realizowanych na podstawie zamówień częściowych. 8. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do Specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 33.19.51.00 - Monitory 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DTP Soft Sp. z o.o., ul. Marszałka Piłsudskiego 4a/3, 34-700 Rabka - Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4048,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5165,26
Oferta z najniższą ceną: 4821,60 / Oferta z najwyższą ceną: 5473,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa urządzeń peryferyjnych i akcesoriów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DTP Soft Sp. z o.o., ul. Marszałka Piłsudskiego 4a/3, 34-700 Rabka - Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13979,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21119,82
Oferta z najniższą ceną: 21119,82 / Oferta z najwyższą ceną: 21119,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24
- Świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych podczas podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- 114-2024. Wyłonienie Wykonawcy na zakup i dostawę sprzętu aktywnego do przystosowania infrastruktury sieciowej w budynkach użytkowanych przez Wydział Biologii UJ.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującego możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności
- Dostawa subskrypcji dla oprogramowania Microsoft 365 E3 EOG wraz z Microsoft Teams EOG
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- Dostawa laptopa dla WIMiIP - DE-dzp.272-245/24
- DOSTAWA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE WRAZ Z FUNKCJĄ SZYFROWANIA CAŁYCH DYSKÓW DLA UKSW W WARSZAWIE
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji zadania współfinansowanego z programu "Cyberbezpieczny Samorząd" pod nazwą "Cyberbezpieczna Gmina Kłodzko"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.