eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna › Dostawa i montaż dźwigu panoramicznego zewnętrznego przystosowanego do transportu osoby niepełnosprawnej na wózku wraz z osobą towarzyszącą, do budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Skwierzynie przy ul. Mickiewicza 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Skwierzyna: Dostawa i montaż dźwigu panoramicznego zewnętrznego przystosowanego do transportu osoby niepełnosprawnej na wózku wraz z osobą towarzyszącą, do budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Skwierzynie przy ul. Mickiewicza 1.
Numer ogłoszenia: 184343 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Mickiewicza 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 0-95 7170385, fax 0-95 7170385.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.ppp2.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu panoramicznego zewnętrznego przystosowanego do transportu osoby niepełnosprawnej na wózku wraz z osobą towarzyszącą, do budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Skwierzynie przy ul. Mickiewicza 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu panoramicznego zewnętrznego przystosowanego do transportu osoby niepełnosprawnej na wózku wraz z osobą towarzyszącą, do budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Skwierzynie przy ul. Mickiewicza 1. Charakterystyka dźwigu i jego parametry techniczne Dźwig hydrauliczny w szybie wolnostojącym zewnętrznym. Kabina w szybie samonośnym, przemieszczająca się po pionowych prowadnicach za pomocą prowadników ślizgowych, napędzana przez tłok hydrauliczny. Szyb: wersja przelotowa na wprost Powierzchnia zabudowy : 2,49 m2 Wysokość podnoszenia do 9 m Ilość przystanków - 2 Udźwig do 300 kg. Prędkość jazdy platformy : 0,1 - 0,13 m/s Zasilanie: 240 V, 50 Hz, 1-fazowe, 10 A Pobór mocy - 1,5 kW Szyb dźwigu: samonośny ,aluminiowy, w kolorze czarnym, przeszklony szkłem bezpiecznym lub z innym wypełnieniem. Drzwi szybu: aluminiowe w kolorze czarnym, uchylne jednoskrzydłowe przeszklone szkłem bezpiecznym lub panelowe ze świetlikiem, o wymiarach 90 x 200 cm. Kabina dźwigu w kolorze jasno zielonym, Wymiary platformy: do 110 x 140 cm. Zakres prac objętych specyfikacją: dostawa i montaż dźwigu wykonanie niezbędnych robót instalacyjnych, uruchomienie dźwigu i przeszkolenie obsługi, przygotowanie do odbioru dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego (i współudział w odbiorze), serwis gwarancyjny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania wyżej wymienionych warunków na podstawie treści złożonych przez oferenta oświadczeń lub dokumentów . Metoda: spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę (nie spełnia). Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2). 4.Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczania jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac. 5.Kosztorys ofertowy na bazie przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.ppp2.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Mickiewicza 1 66-440 Skwierzyna Godziny urzędowania poniedziałek-piątek 8.00-15.00 tel. fax. 0957170385 e-mail ppp-skwierzyna@o2.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ul. Mickiewicza 1 66-440 Skwierzyna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.