eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1904E Łobudzice - Bujny Szlacheckie na odcinku od km 0+14 do km 0+275 (strona prawa) i od km 2+363 do km 2+856 (strona lewa) wraz z przebudową istniejących zjazdów w ramach realizacji zadania pod nazwąWykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego jezdni, chodników, poboczy i rowów przydrożnych drogi powiatowej Nr 1904E Łobudzice - Bujny Szlacheckie od km 0+000 do km 3+271 - Etap I - przebudowa istniejących zjazdów, budowa kładki i chodnika wraz z elementami odwodnienia - Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Bełchatów: Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1904E Łobudzice - Bujny Szlacheckie na odcinku od km 0+14 do km 0+275 (strona prawa) i od km 2+363 do km 2+856 (strona lewa) wraz z przebudową istniejących zjazdów w ramach realizacji zadania pod nazwą: Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego jezdni, chodników, poboczy i rowów przydrożnych drogi powiatowej Nr 1904E Łobudzice - Bujny Szlacheckie od km 0+000 do km 3+271 - Etap I - przebudowa istniejących zjazdów, budowa kładki i chodnika wraz z elementami odwodnienia - Etap II
Numer ogłoszenia: 184337 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie , ul. Lipowa 67A, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 44 6327914, faks 44 6327914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1904E Łobudzice - Bujny Szlacheckie na odcinku od km 0+14 do km 0+275 (strona prawa) i od km 2+363 do km 2+856 (strona lewa) wraz z przebudową istniejących zjazdów w ramach realizacji zadania pod nazwą: Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego jezdni, chodników, poboczy i rowów przydrożnych drogi powiatowej Nr 1904E Łobudzice - Bujny Szlacheckie od km 0+000 do km 3+271 - Etap I - przebudowa istniejących zjazdów, budowa kładki i chodnika wraz z elementami odwodnienia - Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1904E Łobudzice - Bujny Szlacheckie na odcinku od km 0+14 do km 0+275 (strona prawa) i od km 2+363 do km 2+856 (strona lewa) wraz z przebudową istniejących zjazdów w ramach realizacji zadania pod nazwą: Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego jezdni, chodników, poboczy i rowów przydrożnych drogi powiatowej Nr 1904E Łobudzice - Bujny Szlacheckie od km 0+000 do km 3+271 - Etap I - przebudowa istniejących zjazdów, budowa kładki i chodnika wraz z elementami odwodnienia - Etap II. Łączna długość odcinka: 754 m, szerokość chodnika: 1,5 m 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: 2.1. Roboty rozbiórkowe: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,754 km, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 2450,175 m2, wywóz ziemi samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km grunt. kat. III - 367,50 m3, mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16-25 cm - 2 szt., mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 26-35 cm - 4 szt., mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36-45 cm - 3 szt., wywożenie dłużyc na odległość do 5 km - 2,26 m3, wywożenie karpiny na odległość do 5 km - 1,66 mp, wywożenie gałęzi na odległość do 5 km - 4,33 mp. 2.2. Chodnik: formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. I-II z dowozem gruntu - 456,33 m3, profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1955,70 m2, krawężniki betonowe odwodnieniowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej (1m (krawężnik odwodnieniowy)+0,5m (element rewizyjny) + 1m (krawężnik odwodnieniowy)) - 16 kpl., kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 110 mm - 40,0 m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 651,90m, warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm - 955,00 m2, podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=1.5MPa, warstwa gr. 10 cm - 955,00 m2, chodniki z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 955,00 m2, humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm - 195,60 m2. 2.3. Zjazdy: koryta wykonywane ręcznie gł. 10 cm w gruncie kat. I-II na całej szerokości zjazdów - 395,00 m2, przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - 11,60 m3, przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe betonowe pod ścianki czołowe - 6,048 m3, przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe prefabrykowane dla rur o średnicy 40 cm - 35 szt., przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm - 1 szt., przepusty rurowe pod zjazdami - rury HDPE o średnicy 40 cm - 116,0 m, przepusty rurowe pod zjazdami - rury HDPE o średnicy 60 cm - 7,0 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m - 1 stud., krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 102,0 m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 81,8 m, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - 395,20 m2, chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - zjazdy - 395,20 m2. 2.4. Rowy: roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.15 m3 w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - przełożenie rowu - 260,76 m3, umocnienie skarp rowów płytami ażurowymi gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej w obrębie wylotów z krawężników odwodnieniowych i przepustu pod koroną drogi w km 0+102 - 34,40 m2, podbudowy betonowe gr. 10 cm pielęgnowane piaskiem i wodą - 34,40 m2, przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe gr. 40 cm w obrębie wylotów - 2,56 m3, obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 1304,00 m2. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz fizycznego oznakowania w terenie. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Ofertę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny a wynagrodzenie Wykonawcy ma być przez niego skalkulowane przy uwzględnieniu wszystkich niezbędnych prac do wykonania. Wynagrodzenie Wykonawcy ma bowiem charakter ryczałtu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.11.22.00 - Usuwanie powłoki gleby 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą . 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 12.09.2014 r. o godz. 09:00 4. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Bełchatowie nr 46 8965 0008 2001 0012 6755 0002. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: 1) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); Podstawę do stwierdzenia stanowi dowód bankowy; 2)kopię dokumentu będącego inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego. 7.Niewniesienie wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ). Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń zawartych w ofercie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał 2 roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie chodników o wartości każdej z nich co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ) brutto z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik Nr 6 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada w dyspozycji: samochód samowyładowczy - 1 szt., koparko - ładowarkę - 1 szt. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedłożyć wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik Nr 5 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną osobę o kwalifikacjach zawodowych wymaganych dla kierownika budowy, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedłożyć oświadczenie, że co najmniej jedna osoba (kierownik budowy), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: a)Wykonawca musi spełnić warunek: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej 200 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), b) Wykonawca musi spełniać warunek: posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) co do zmniejszenia zakresu robót i obniżenia wynagrodzenia umownego o wartość robót zaniechanych, 2) w zakresie podwykonawców i dalszych podwykonawców, 3) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynikających ze zwłoki Wykonawcy, w szczególności: a)w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, b)w razie udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o okres wykonania zamówienia dodatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67 A, 97-400 Bełchatów, pok. 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67 A, 97-400 Bełchatów, pok. 2 - sekretariat PZD.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.