eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa i wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Oświęcim: Dostawa i wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 184327 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Bema 12A, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423140, fax 033 8423140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka kapitałowa ze 100%-owym udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie firmą komunalną funkcjonujące na platformie Linux, umożliwiające graficzną pracę zdalną w rozproszonej strukturze. System ma obejmować wszystkie obszary działania przedsiębiorstwa, i stanowić zintegrowaną całość, raz wprowadzony dokument winien dawać informacje do rożnych działów. Oprogramowanie ma posiadać system uprawnień i zabezpieczeń przed niepowołanym dostępem. Jednocześnie koniecznym warunkiem jest aby oprogramowanie pracowało w strukturze rozproszonej, ze względu na kilka siedzib zamawiającego. Z uwagi na pracę w sieci konieczna jest ochrona przez odpowiednie protokoły bezpieczeństwa (możliwość pracy zdalnej na połączeniach SSL SSH). Architektura trójwarstwowa. Możliwość wykorzystania istniejącego sprzętu komputerowego. System winien umożliwiać definiowanie przypomnień i powiadomień o zaistniałych zdarzeniach. Jako system w rozumieniu niniejszej siwz należy rozumieć ogół przedmiotu dostawy pojmowanego jako oprogramowanie komputerowe wraz z niezbędną dokumentacją drukowaną, online i elektroniczną oraz innymi nośnikami informacji, bez których przedmiot dostawy byłby pozbawiony możliwości prawidłowego funkcjonowania. W skład systemu wchodzą na takich samych zasadach poszczególne moduły. Zamówienie obejmuje wszystkie zagadnienia biznesowe firmy z naciskiem na gospodarkę komunalną. System winien obejmować obsługę: WYDZIAŁU OCZYSZCZANIA w zakresie: - Wywozu odpadów komunalnych, - Wywozu odpadów segregowanych, - Wywozu nieczystości płynnych, - Oczyszczania ulic i chodników, - Zimowego utrzymania dróg i chodników, - Obsługi schroniska dla zwierząt WYDZIAŁU ZIELENI w zakresie - Koszenia trawników, - Wycinki i przycinki drzew, - Pielęgnacji kwietników sezonowych i róż, - Pielęgnacji żywopłotów i krzewów, WARSZTATU w zakresie: - Napraw pojazdów i sprzętu, KSIĘGOWOŚCI w pełnym zakresie wraz z obszarem środków trwałych i elektroniczną obsługą przelewów bankowych i obsługą kasy. KADR I RACHUBY PŁAC w pełnym zakresie. Szczegółowe wymagania techniczne, operacyjne oraz eksploatacyjne systemu informatycznego oraz poszczególnych jego modułów uwzględniono w zał. nr 7 do siwz. Wszystkie funkcje systemu powinny być ze sobą zintegrowane w niezbędnym zakresie. Wysoce pożądana jest bogata możliwość konfiguracji systemu, pozwalająca na samodzielne dopasowanie niektórych elementów aplikacji do potrzeb zamawiającego. Aplikacja musi spełniać wszelkie obecne wymogi prawne. Wraz z aplikacją powinna być dostarczona jej wersja instalacyjna oraz dokumentacja użytkowa, a także dokumentacja dla administratora.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.40.00 - Oprogramowanie do zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Realizując obowiązki wynikające z ustawy Pzp zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) dotyczy to każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w pkt 13 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - według zał. nr 1 do siwz. 2. Wypełniony kosztorys ofertowy - według zał. nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 Pzp - według zał. nr 3 do siwz. 4. Oświadczenie o braku udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia - według zał. nr 4 do siwz. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencji, protokołów wdrożeń itp.); dla spełnienia niniejszego warunku zamawiający wymaga wykazania się realizacja minimum 3-ech zamówień polegających na dostarczeniu i wdrożeniu kompleksowego systemu informatycznego w firmie komunalnej o profilu działalności zbliżonym do profilu działalności zamawiającego - według zał. nr 5 do siwz. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Podpisany i uzupełniony w miejscach oznaczonych kropkami oraz parafowany na wszystkich stronach wzór umowy (zał. nr 7 do siwz). 11. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli o zamówienie ubiegają się podmioty występujące wspólnie. 12. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza wykonawcy jest prowadzona w formie spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.oswiecim.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 07:00, miejsce: Oferty należy składać we wskazanej w pkt 1 niniejszej specyfikacji siedzibie zamawiającego Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.