eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-05

Kościan: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościanie
Numer ogłoszenia: 184312 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kościanie , Al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5120825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkoscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościanie Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: 1.Część I - serwery - 3 sztuki (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1 pakietu 5/8; w pkt.1 pakietu 8/8) 2.Część II - serwer internetowy zawierający: system ochrony sieci 1 sztuka, system ochrony poczty elektronicznej - 1 sztuka, system centralnego logowania i raportowania - 1 sztuka wraz z wdrożeniem systemu (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1-4 pakietu 6/8) 3.Część III - notebooki - 18 sztuk (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1,2 pakietu 2/8) 4.Część IV - kserokopiarki - 2 sztuki (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1 pakietu 4/8) 5.Część V: a) Komputery stacjonarne z oprogramowaniem, UPS-y - 19 sztuk (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1 pakietu 1/8; w pkt.1 pakietu 3/8; w pkt.1 pakietu 7/8) b) monitory - 21 sztuk (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.2 pakietu 1/8; w pkt.2 pakietu 3/8; w pkt.2 pakietu 7/8) c) Notebook - 1 sztuka (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.4 pakietu 7/8) d) drukarki wielofunkcyjne - 3 sztuki (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.3 pakietu 7/8) e) projektor multimedialny z ekranem i uchwytem sufitowym - 1 kpl. (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.5-7 pakietu 7/8).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.70.00.00-5, 30.21.10.00-1, 32.32.20.00-6, 38.65.34.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości dla części I 1.000 PLN dla części II 400 PLN dla części III 1.200 PLN dla części IV 700 PLN dla części V 1.500 PLN wadium należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Kościanie nr konta 30 8666 0004 0108 1155 2000 0006 Spółdzielcza Grupa Bankowa Bank Spółdzielczy w Kościanie, wykonawca może wnieść wadium również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824) - poręczenie powinno zawierać: osobę dłużnika głównego(wykonawcę), wysokość kwoty poręczenia, termin odpowiedzialności za zobowiązania dłużnika (do ostatniego dnia terminu związania ofertą z uwzględnieniem ewentualnego przesunięcia tego terminu), zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku nie zawarcia umowy przez wykonawcę. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie przelewu pieniężnego to należy dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium (oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę lub osobę upoważnioną). Zamawiający uznaje za prawidłowy termin wniesienia wadium datę i godzinę uznania na rachunek Zamawiającego (datę i godzinę wpływu na konto Zamawiającego), a nie dokonania polecenia przelewu. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie (poręczenia, gwarancje) do oferty dołączyć należy oryginał dokumentu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert wykonał dwie dostawy z wdrożeniem systemu ochrony sieci na kwotę co najmniej 30.000 PLN brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (wymagane jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na część II dotyczącą serwera internetowego)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć wypełniony szczegółowy formularz cenowy (zał. nr 7 do SIWZ). Do oferty należy dołączyć szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu z podaniem nazwy producenta i modelu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony umowy mogą wystąpić z pisemnym wnioskiem o zmianę ceny umownej. W sytuacji losowej niemożliwej do przewidzenia dopuszcza się zmianę podwykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkoscian.pl BIP/zamówienia publiczne/starostwo powiatowe
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kościanie Al.Kościuszki 22 64-000 Kościan pokój nr 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 08:50, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kościanie Al.Kościuszki 22 64-000 Kościan kancelaria - pokój nr 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.08.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - serwery - 3 sztuki (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1 pakietu 5/8; w pkt.1 pakietu 8/8).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwer internetowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - serwer internetowy zawierający: system ochrony sieci 1 sztuka, system ochrony poczty elektronicznej - 1 sztuka, system centralnego logowania i raportowania - 1 sztuka wraz z wdrożeniem systemu (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1-4 pakietu 6/8).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Notebooki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - notebooki - 18 sztuk (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1,2 pakietu 2/8).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kserokopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - kserokopiarki - 2 sztuki (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1 pakietu 4/8).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komputery monitory, drukarki, notebook, projektor multimedilny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V: a) Komputery stacjonarne z oprogramowaniem, UPS-y - 19 sztuk (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.1 pakietu 1/8; w pkt.1 pakietu 3/8; w pkt.1 pakietu 7/8) b) monitory - 21 sztuk (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.2 pakietu 1/8; w pkt.2 pakietu 3/8; w pkt.2 pakietu 7/8) c) Notebook - 1 sztuka (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.4 pakietu 7/8) d) drukarki wielofunkcyjne - 3 sztuki (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.3 pakietu 7/8) e) projektor multimedialny z ekranem i uchwytem sufitowym - 1 kpl. (zgodnie ze szczegółową specyfikacją sprzętu zawartą w pkt.5-7 pakietu 7/8).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.70.00.00-5, 32.32.20.00-6, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.