eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Całodobowa obsługa kotłowni węglowych mieszczących się przy ul. Konstytucji 3 Maja 18, Krawczyka 16, Krawczyka 21, Ks. Górka 60, Chudowskiej 9 i Gliwickiej 367 w Mikołowie wraz z dostawą węgla oraz z wywozem i składowaniem odpadów z procesu spalania węgla

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Mikołów: Całodobowa obsługa kotłowni węglowych mieszczących się przy ul. Konstytucji 3 Maja 18, Krawczyka 16, Krawczyka 21, Ks. Górka 60, Chudowskiej 9 i Gliwickiej 367 w Mikołowie wraz z dostawą węgla oraz z wywozem i składowaniem odpadów z procesu spalania węgla
Numer ogłoszenia: 184263 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3242600, faks 032 3242612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa obsługa kotłowni węglowych mieszczących się przy ul. Konstytucji 3 Maja 18, Krawczyka 16, Krawczyka 21, Ks. Górka 60, Chudowskiej 9 i Gliwickiej 367 w Mikołowie wraz z dostawą węgla oraz z wywozem i składowaniem odpadów z procesu spalania węgla.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia
10.12.10.00-7 - węgiel kamienny
40.33.00.00-4 - węzeł cieplny lokalny
50.53.11.00-7 - usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
2. Całodobowa obsługa kotłowni:
a)utrzymywanie temperatury na kotle wg temperatur zewnętrznych,
b)zaniżanie temperatury na kotle w godzinach nocnych oraz dni wolne,
c)czyszczenie kotłów,
d)dostawa opału - węgiel kamienny,
e)wywóz i składowanie odpadów z procesu spalania węgla,
f)utrzymywanie temperatury nie mniejszej niż 20°C w pomieszczeniach, w których przebywać będą ludzie
g)w budynku przy ul.Konstytucji 3 Maja 18 utrzymywanie temperatury nie mniejszej niż 8°C ze względu na fakt, iż aktualnie budynek nie jest użytkowany. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przywrócenia budynku do użytkowania, a tym samym zwiększenia mocy i zużycia węgla.
3. Szczegółowe parametry poszczególnych kotłowni:
a) ul. Konstytucji 3 Maja 18
1 kocioł wodny stalowy niskotemperaturowy z podajnikiem o mocy cieplnej 100 kW
Paliwo - węgiel kamienny typu groszek EKO 31.2 płukany klasa 26/050/06 sortymentu 0223/cc o parametrach:
1. granulacja 5-20 mm
2. średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28%-40%
3. wilgotność mniejsza niż 15%
4. temperatura topnienia popiołu powyżej 1150°C
5. zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm)
6. kaloryczność 25800-28000 kcal
Zużycie - 5 ton/miesiąc w okresie nieużytkowania budynku
Zużycie - 8 ton/ miesiąc w okresie wznowienia użytkowania budynku
b) ul. Krawczyka 21
1 kocioł wodny stalowy niskotemperaturowy z podajnikiem o mocy cieplnej 100 kW
Paliwo - węgiel kamienny typu groszek EKO 31.2 płukany klasa 26/050/06 sortymentu 0223/cc o parametrach:
1. granulacja 5-20 mm
2. średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28%-40%
3. wilgotność mniejsza niż 15%
4. temperatura topnienia popiołu powyżej 1150°C
5. zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm)
6. kaloryczność 25800-28000 kcal
Zużycie - 7,5 tony/miesiąc
c)ul. Krawczyka 16
1 kocioł wodny stalowy niskotemperaturowy z podajnikiem o mocy cieplnej 50 kW
Paliwo - węgiel kamienny typu groszek EKO 31.2 płukany klasa 26/050/06 sortymentu 0223/cc o parametrach:
1. granulacja 5-20 mm
2. średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28%-40%
3. wilgotność mniejsza niż 15%
4. temperatura topnienia popiołu powyżej 1150°C
5. zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm)
6. kaloryczność 25800-28000 kcal
Zużycie - 2,5 tony/miesiąc
d) ul. Chudowska 9 - Bujaków
1 kocioł węglowy żeliwny o mocy cieplnej 28 kW z podajnikiem
Paliwo - węgiel kamienny typu groszek EKO 31.2 płukany klasa 26/050/06 sortymentu 0223/cc o parametrach:
1. granulacja 5-20 mm
2. średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28%-40%
3. wilgotność mniejsza niż 15%
4. temperatura topnienia popiołu powyżej 1150°C
5. zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm)
6. kaloryczność 25800-28000 kcal
Zużycie - 2 tony/miesiąc
e) ul. Ks. Górka 60 - Bujaków
1 kocioł wodny stalowy niskotemperaturowy z podajnikiem o mocy cieplnej 100 kW
Paliwo - węgiel kamienny typu groszek EKO 31.2 płukany klasa 26/050/06 sortymentu 0223/cc o parametrach:
1. granulacja 5-20 mm
2. średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28%-40%
3. wilgotność mniejsza niż 15%
4. temperatura topnienia popiołu powyżej 1150°C
5. zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm)
6. kaloryczność 25800-28000 kcal
7. węgiel workowany
Zużycie - 3,5 tony/miesiąc
Dostawy węgla muszą odbywać się na bieżąco, gdyż pojemność magazynu na węgiel wynosi 3 tony.
f) ul. Gliwicka 367 - Borowa Wieś
1 kocioł węglowy żeliwny o mocy cieplnej 24 kW z podajnikiem
Paliwo - węgiel kamienny typu groszek EKO 31.2 płukany klasa 26/050/06 sortymentu 0223/cc o parametrach:
1. granulacja 5-20 mm
2. średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28%-40%
3. wilgotność mniejsza niż 15%
4. temperatura topnienia popiołu powyżej 1150°C
5. zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm)
6. kaloryczność 25800-28000 kcal
Zużycie - ok. 1,5 tony na miesiąc
4. Miejsce wykonywania usług:
1. Mikołów, ul. Konstytucji 3 Maja 18
2. Mikołów, ul. Krawczyka 16
3. Mikołów, ul. Krawczyka 21
4. Mikołów-Bujaków - ul. Ks. Górka 60 - Sołtysówka
5.Mikołów-Bujaków - ul. Chudowska 9 - OSP
6. Mikołów-Borowa Wieś - ul. Gliwicka 367 - Biblioteka
.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.12.10.00 - 10.12.10.00 40.33.00.00 - 40.33.00.00 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3000,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
      -dysponują min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i kotłów c.o. na stanowisku eksploatacyjnym
      - dysponują min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i kotłów c.o. na stanowisku dozorowym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
      - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 200.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
1. obniżenia przez Wykonawcę ceny jednostkowej ,
2. urzędowej zmiany stawki podatku VAT na usługi objęte przedmiotem zamówienia,
3. przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy w razie występowania warunków atmosferycznych powodujących konieczność dalszego pełnienia usługi, z jednoczesnym posiadaniem środków na realizację przedmiotu umowy
4. skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy w zależności od panujących warunków atmosferycznych
5. zwiększenie zużycia węgla w budynku przy ul.Konstytucji 3 Maja 18 w momencie przywrócenia jego użytkowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgl.mikolow.pl/index.php?opt=prze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego
ul.Kolejowa 2
43-190 Mikołów
pokój 202- Sekretariat
.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego
ul.Kolejowa 2
43-190 Mikołów
pokój 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.