Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Rudnik: ZP.341-10/2007
Remont drogi wewnętrznej o dł. 950 mb na nowo powstającym osiedlu w Rudniku.
Numer ogłoszenia: 184254 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, fax 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-10/2007 Remont drogi wewnętrznej o dł. 950 mb na nowo powstającym osiedlu w Rudniku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej o dł. 950 mb na nowo powstającym osiedlu w Rudniku. W ramach planowanego zadania przewiduje się następujące prace: -roboty pomiarowe -950 mb, -korytowanie mechaniczne warstwą gr. 25 cm - 3360 m2, -załadowanie i wywóz urobku na odległość 4 km - 840 m3, -wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm - 3360 m2, -wykonanie warstwy dolnej nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. 10 cm - 3360 m2, -wykonanie warstwy górnej nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. 10 cm - 3360 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek 1 a)prowadzą działalności gospodarczą w zakresie robót budowlanych, 5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek 2 a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w branży drogowej w zakresie wykonania drogi z nawierzchni tłuczniowej o powierzchni co najmniej 2000m2. Warunek 3 b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min. 1 od poprzednich zamawiających, potwierdzających, że roboty (o których mowa w pkt.5.2 lit a) zostały wykonane należycie. 5.3 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek 4 a)dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli dróg oraz dołączą aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek 5 a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 5.5Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy. Warunek 6 a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania z rozdz. V. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 1, Wykonawca ma dostarczyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 2 i 3, Wykonawca ma dostarczyć: 2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika nr 4 należy dołączyć minimum 1 referencje od poprzednich Zamawiających, potwierdzającej, że roboty zostały wykonane należycie i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b. W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 4, Wykonawca ma dostarczyć: 3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała robotami w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg oraz dołączą do oferty dokument potwierdzający jej aktualną przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 5 i 6, Wykonawca ma dostarczyć: 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust .1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47 - 411 Rudnik, lub odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rudnik ul.Kozielska 1 w pokoju nr 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowane przez ANR w Opolu
INNE PRZETARGI RUDNIK
- "Poprawa infrastruktury drogowej gminy Rudnik"
- "Zakup pojazdu na potrzeby gminnego taboru transportu drogowego"
więcej: przetargi RUDNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg dojazdowych do pól i gruntów rolnych na terenie Gminy Wadowice w roku 2024
- Remont dróg gminnych w Milanówku
- "Budowa wiaduktu drogowego w ciągu DK1 nad projektowaną nową drogą gminną w Czechowicach-Dziedzicach" - w formule projektuj i buduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 108726L od km 2+704,40 do 2+754,40 i w km 3+026,40 do km 3+549,00 w miejscowości Wierzchowiska Pierwsze.
- Modernizacja (Przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wierzchowiska Pierwsze od km 2+754,40 do km 3+026,40
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Chrapoń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.