To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Medyka: Bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych Gminy.
Numer ogłoszenia: 184249 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145727 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Medyka, Medyka 288, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 16 671 53 91, faks 16 671 53 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych Gminy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych objętych budżetem Gminy, w okresie od 1 września 2013 r. do 31 sierpnia 2016 r., polegająca na prowadzeniu rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Gminy oraz rachunków bieżących i rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych gminy. Łączna ilość prowadzonych przez Gminę rachunków to około 20. 1. Transport gotówki do kasy Urzędu Gminy 2 razy w miesiącu. Gotówka dostarczana powinna być w godzinach 700 - 800. 2. Oprocentowanie środków na rachunku. 3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych - średnio 10 miesięcznie o średniej wartości pojedynczej wpłaty gotówkowej 10 000,00 zł. 4. Dokonywanie wypłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku - średnio 5 miesięcznie o średniej wartości pojedynczej wypłaty gotówkowej 50 000,00 zł. 5. Realizacja poleceń przelewu w formie elektronicznej na rachunkach prowadzonych w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę. Przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej powinny być realizowane w czasie rzeczywistym. Przelewy realizowane wewnątrz banku obsługującego, realizowane będą bez opłat i prowizji. Średnia ilość przelewów wewnętrznych (na rachunkach w ramach bankowej obsługi jednostki) realizowanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej miesięcznie to 200. Średnia ilość przelewów zewnętrznych (na rachunki prowadzone w innych bankach) realizowanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej miesięcznie to 260. 6. Bank umożliwi realizację przelewów w formie papierowej na formularzu standardowym na warunkach finansowych dla przelewów elektronicznych. Średnia ilość przelewów wewnętrznych (na rachunkach w ramach bankowej obsługi jednostki) realizowanych w formie papierowej miesięcznie to 25. Średnia ilość przelewów zewnętrznych (na rachunki prowadzone w innych bankach) realizowanych w formie papierowej miesięcznie to 25. 7. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione bez opłat i prowizji w szczególności: - zainstalowanie i wdrożenie do 5 systemów elektronicznej obsługi rachunków w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, jednolitego dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy, - dostępność systemu bankowości internetowej w każdym dniu roboczym przez 24 godziny, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, - eksport przelewów przygotowanych we własnych systemach informatyczno - finansowych do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w formacje umożliwiającym wczytanie tych danych, - generowanie wydruków wyciągów bankowych nie wymagających stempla bankowego, - przechowywanie wysłanych przelewów w archiwum systemu co najmniej 3 miesiące, - przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi systemu, - zapewnienie dostępu do pomocy technicznej w zakresie obsługi elektronicznej obsługi rachunków, - potwierdzenie w formie elektronicznej realizacji polecenia przelewu, - dostarczanie przez bank wyciągów bankowych w formie elektronicznej z każdego dnia najpóźniej do godz. 10°° dnia następnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.00.00 - 60.11.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Żurawicy, ul. Bankowa 4, 37-710 Żurawica, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57000,00
Oferta z najniższą ceną: 57000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57000,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.