Ogłoszenie z dnia 2015-01-07
Świeradów-Zdrój: Wykonanie zastępcze do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie 2014/2015 - Zadanie nr 2 i 3 w dniach: 01.01.2015 do 11.01.2015
Numer ogłoszenia: 1841 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zastępcze do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie 2014/2015 - Zadanie nr 2 i 3 w dniach: 01.01.2015 do 11.01.2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie 2014/2015 - Zadanie nr 2 w dniu 26.12.2015. Zakres prac i obowiązków oraz zasady świadczenia usługi określa Specyfikacja Techniczna wraz z załącznikiem nr 2 i 3. Zadanie nr 2 obejmuje 11,200 km dróg, Zadanie nr 3 obejmuje 18,209 km dróg.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie 2014/2015 - Zadanie nr 2 w dniach: 01.01.2015-11.01.2015
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBOTY ZIEMNE I BUDOWLANE PAWEŁ PASIERB
jakie przetargi wygrała firma
ROBOTY ZIEMNE I BUDOWLANE PAWEŁ PASIERB
- Roboty Ziemne i Budowlane, Paweł Pasierb, ul. Korczaka 6d/9, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9629,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10400,00
Oferta z najniższą ceną: 10400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie 2014/2015 - Zadanie nr 3 w dniach: 01.01.2015-11.01.2015
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEBI Sebastian Bokisz,, ul. Zielona 1/2, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9629,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10400,00
Oferta z najniższą ceną: 10400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10400,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z odstępieniem przez Zamawiajacego od umów: UMOWY NR OR.ZP1.272-27-2/14 z dnia 08.10.2014 r. i UMOWY NR OR.ZP1.272-27-3/14 z dnia 08.10.2014 r. pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie 2014/2015 - Zadanie nr 2 i 3 z dniem 01.01.2015 roku z powodu nie podpisania przez Wykonawcę aneksów nr 1 do przedmiotowych umów Zamawiajacy zmuszony był zapewnić ciągłość wykonywania usługi zimowego utrzymania (miejscowość górska o charakterze turystyczno-uzdrowiskowym). Przedmiotowy brak aneksów uniemożliwiał Zamawiającemu nałożenie kar na Wykonawcę i egzekwowanie prawidłowości wykonania umów, co powodowało, że wykonanie umów nie leżało w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili ich zawarcia. Przedmiotowe uprawnienie do odstąpienia od umów wynikało z § 11 ww. umów. Termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu wynosił 1 miesiąc, zatem Zamawiający skorzystał z uprawnienia przed upływem tego umownego terminu , liczonego od dnia 31.12.2014 roku godzina 11:01, kiedy to Wykonawca nie wyraził woli podpisania aneksów do łączących strony umów. Działanie Wykonawcy uniemożliwiało Zamawiającemu, działającemu w interesie publicznym, egzekwowanie należytego wykonania usług i zapewnienia bezpieczeństwa w ruchu drogowym na terenie miasta, w szczególności podczas wzmożonego ruchu w trakcie okresu świąteczno-noworocznego i nadchodzących ferii szkolnych i narażało Zamawiającego na odpowiedzialność odszkodowawczą. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy to zawsze sytuacja wyjątkowa, której przewidzieć nie można. Co prawda Zamawiający taką okoliczność w umowie sobie zabezpiecza (z uwagi na konieczność ochrony interesu publicznego) , jednak do jej realizacji muszą zaistnieć nieprzewidywalne w dniu zawarcia umowy przesłanki. Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, iż Wykonawca będzie wykonywał umowę w sposób niezapewniający bezpieczeństwo w ruchu drogowym na terenie miasta. Z tego powodu w dniu 26.12.2014r. Zamawiający zmuszony był min. zlecić wykonanie zastępcze na przedmiotowych zadaniach z uwagi na konieczność natychmiastowego wykonywania zamówienia w celu zapewnienia bezpieczeństwa w ruchu drogowym
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.