eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warta › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Warta w latach 2016 - 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Warta: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Warta w latach 2016 - 2018
Numer ogłoszenia: 184193 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169813 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Warta, ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 043 8294001, faks 043 8294506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Warta w latach 2016 - 2018.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Warta w latach 2016 - 2018. Przedmiot zamówienia składa się z czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych wymaganych z ogólnie obowiązujących przepisów w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji oświetlenia drogowego, a w szczególności: 1 oględzin planowych tras obwodów oświetleniowych napowietrznych, stanu widocznych części przewodów /głównie ich połączeń/, stanu czystości opraw źródeł światła, stanu ubytków źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz ich urządzeń, 2 oględzin kontrolnych stanu świecenia źródeł światła - nie rzadziej niż raz w roku, 3 napraw nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych oraz zgłoszeń o uszkodzeniach i nieprawidłowościach w działaniu źródeł światła, opraw, układów zasilania i sterowania , dławików, kondensatorów bezpieczników oraz wymiany (montaż) uszkodzonych lamp zgodnie z potwierdzonym wykazem wymienionych i zainstalowanych urządzeń i materiałów, 4 przeglądów planowych tablic oświetleniowych i przekaźnikowo - sterujących, obejmujące sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działania urządzeń zmierzchowych, włączników, zegarów sterujących wraz z regulacją tych urządzeń nie rzadziej niż raz w roku, 5 zgłoszeń awarii oświetlenia drogowego - nie załączenie się bądź nie wyłączenie się oświetlenia, przestawienie zegara, będą usuwane niezwłocznie w dniu zgłoszenia, natomiast inne awarie dotyczące nie załączenia się pojedynczych lamp będą usuwane w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty zgłoszenia przez Urząd Gminy i Miasta w Warcie, Wszystkie prace konserwacyjno-eksploatacyjne powinny być wykonywane w uzgodnieniu z Urzędem Gminy i Miasta w Warcie oraz potwierdzone przez zainteresowanych sołtysów. Potwierdzenie dotyczy zakresu wykonanych prac z wykazem zużytych urządzeń i materiałów. Przy wykonywaniu prac objętych zleceniem wykonawca zobowiązuje się do bez-względnego przestrzegania obowiązujących przepisów oraz zaleceń i wytycznych Zakładu Energetycznego Łódź Teren SA Rejon Sieradz i ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem prac. Wyłączenie urządzeń oświetlenia przy wykonywaniu prac eksploatacyjnych, a także wyłączenie w tym celu innych urządzeń służących do dostawy i rozdziału energii elektrycznej w celach powszechnych mogą się odbywać wyłącznie na warunkach określonych w Instrukcji Współpracy Ruchowej, która będzie stanowić załącznik do niniejszej umowy, za wiedzą i zgodą Rejonu Energetycznego w Sieradzu. Przygotowanie i likwidowanie miejsca pracy (wyłączenie i uziemienie) oraz dopuszczenia do pracy dla realizowanych zadań eksploatacyjno-konserwacyjnych będzie każdorazowo uzgadniane z Rejonem Energetycznym Sieradz i wykonywane na warunkach określonych przez Rejon. Przy wykonywaniu czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych Wykonawca zapewni we własnym zakresie niezbędne materiały fabrycznie nowe. Szczegółowy wykaz usług zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. INSTAL inż. Marek Lewandowski, Miedze 34, 98-290 Miedze, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 443750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 527676,15

  • Oferta z najniższą ceną: 527676,15 / Oferta z najwyższą ceną: 527676,15

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.