eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO ORLIK - 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BYTOWIE PRZY UL. GDAŃSKIEJ 57

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Bytów: BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO ORLIK - 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BYTOWIE PRZY UL. GDAŃSKIEJ 57
Numer ogłoszenia: 184174 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bytowie , ul. 1 Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822-80-00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.powiatbytowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO ORLIK - 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BYTOWIE PRZY UL. GDAŃSKIEJ 57.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko Orlik - 2012 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Bytowie przy ul. Gdańskiej 57, na działce o numerze ewidencji gruntów 19.4 obręb 99 Bytów. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o powierzchni całkowitej 1.860 m2 (pole gry o wymiarach 26,0 m x 56,0 m): a) podbudowa przepuszczalna, b) nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) typ włókna - monofil skład chemiczny włókna - polietylen ciężar włókna - min. 11.000 Dtex gęstość trawy - min. 97.000 włókien m2 Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik Nr 3 do SIWZ) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). c) obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik Nr3 do SIWZ) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). d) wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 m x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2 (pole do gry o wymiarach 15,1 m x 28,1 m) a) Podbudowa: Podbudowa przepuszczalna. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik Nr 3 do SIWZ) Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik Nr 3 do SIWZ) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). b) Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego: Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik Nr3 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). Technologie układania nawierzchni - technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. c) Wyposażenie do piłki koszykowej: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki, - tablica do koszyków epoksydowa o wym. 105 cm x 180 cm - 2 sztuki, - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki, - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki. d) Wyposażenie do piłki siatkowej: - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki, - siatka do siatkówki - 1 sztuka. e) Wyposażenie do piłki ręcznej: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, - siatki do bramek - 2 sztuki. 3. Budowę ogrodzenia terenu: Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik Nr3 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). 4. Budowę oświetlenia terenu: Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik Nr3 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). 5. Budowę chodników: Ciągi komunikacyjne - kostka polbrukowa o grubości min. 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik Nr3 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). 6. Budowę bieżni sportowej: a) Podbudowa: Podbudowa przepuszczalna. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik Nr3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik Nr 3 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). b) Nawierzchnia bieżni sportowej: Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik Nr3 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). Technologie układania nawierzchni - technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część I postępowania - Budowa boisk sportowych w ramach programu Moje boisko Orlik - 2012 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Bytowie przy ul. Gdańskiej 57, na działce o numerze ewidencji gruntów 19.4 obręb 99 Bytów - 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych) Część II postępowania - Budowa bieżni sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Bytowie przy ul. Gdańskiej 57, na działce o numerze ewidencji gruntów 19.4 obręb 99 Bytów - 2.700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn: a) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej b) przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) przedstawią aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Uwaga: warunki określone w pkt 8.1.a-c muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się: - jedynie o część I zamówienia, - jedynie o część II zamówienia, - ubiegający się o obie części zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: a) przedstawią informację o posiadaniu co najmniej jednej wykwalifikowanej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz załączą kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa Uwaga: warunek określone w pkt 8.2.a muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się: - jedynie o część I zamówienia, - jedynie o część II zamówienia, - ubiegający się o obie części zamówienia. b) przedstawią informację o posiadaniu co najmniej jednej wykwalifikowanej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz załączą kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa Uwaga: warunek określony w pkt 8.2.b muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się: - jedynie o część I zamówienia, oraz - ubiegający się o obie części zamówienia. c) przedstawią wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: - 2 robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych, w tym jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie Uwaga: w.w warunek muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się jedynie o część I zamówienia oraz ubiegający się o obie części zamówienia. - 1 obiekt z nawierzchnią poliuretanową o wartości co najmniej 200.000,00 zł Uwaga: w.w warunek muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się jedynie o część II zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż: a) 500.000 zł - dla Wykonawców ubiegający się jedynie o część I zamówienia oraz ubiegających się o obie części zamówienia, b) 100.000 zł - dla Wykonawców ubiegający się jedynie o część II zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Uwaga: warunki określone w pkt 8.4 muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się: - jedynie o część I zamówienia, - jedynie o część II zamówienia, - ubiegający się o obie części zamówienia. Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnia. Uwaga: Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. Lp. Warunek do spełnienia przez wykonawcę Dokument potwierdzający spełnienie warunku Uwagi 1. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nie podleganie wykluczeniu z postępowania oraz posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Oświadczenie należy złożyć wg załączonego wzoru. Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty stanowić będą załącznik do oferty. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Informacja o posiadaniu co najmniej: a) jednej wykwalifikowanej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) jednej wykwalifikowanej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, Do informacji należy dołączyć kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność wykazanych osób do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Informację należy złożyć wg załączonego wzoru. Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty. Uwaga: Informację zawierającą dane, o których mowa w lit. a, b składają wykonawcy ubiegający się o część I zamówienia oraz o obie części zamówienia. Informację zawierającą tylko dane zawarte w lit. a składają wykonawcy ubiegający się wyłącznie o część II zamówienia. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych, w tym jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie; Wykaz należy złożyć wg załączonego wzoru. Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty. Uwaga: Wykaz składają wykonawcy ubiegający się o część I zamówienia oraz o obie części zamówienia. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 obiekt z nawierzchnią poliuretanową o wartości co najmniej 200.000,00 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie; Wykaz należy złożyć wg załączonego wzoru. Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty. Uwaga: Wykaz składają wykonawcy ubiegający się tylko o część II zamówienia 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż: a) 500.000 zł - dla Wykonawców ubiegający się jedynie o część I zamówienia oraz ubiegających się o obie części zamówienia, b) 100.000 zł - dla Wykonawców ubiegający się jedynie o część II zamówienia Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub - aprobata techniczna ITB, lub - rekomendacja techniczna ITB, lub - wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub - dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Uwaga: ww dokumenty składają Wykonawcy ubiegający się: - jedynie o część I zamówienia, - jedynie o część II zamówienia, - ubiegający się o obie części zamówienia. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330:2008 lub - aprobata techniczna ITB, lub - rekomendacja techniczna ITB, lub - wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub - dokument równoważny. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Uwaga: ww dokumenty składają Wykonawcy ubiegający się: - jedynie o część I zamówienia, - ubiegający się o obie części zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatbytowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa boisk sportowych w ramach programu Moje boisko Orlik - 2012 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Bytowie przy ul. Gdańskiej 57, na działce o numerze ewidencji gruntów 19.4 obręb 99 Bytów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o powierzchni całkowitej 1.860 m2 (pole gry o wymiarach 26,0 m x 56,0 m): a) podbudowa przepuszczalna, b) nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) typ włókna - monofil skład chemiczny włókna - polietylen ciężar włókna - min. 11.000 Dtex gęstość trawy - min. 97.000 włókien m2 Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik Nr 3 do SIWZ) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). c) obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik Nr3 do SIWZ) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). d) wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 m x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2 (pole do gry o wymiarach 15,1 m x 28,1 m) a) Podbudowa: Podbudowa przepuszczalna. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik Nr 3 do SIWZ) Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik Nr 3 do SIWZ) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). b) Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego: Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik Nr3 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). Technologie układania nawierzchni - technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. c) Wyposażenie do piłki koszykowej: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki, - tablica do koszyków epoksydowa o wym. 105 cm x 180 cm - 2 sztuki, - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki, - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki. d) Wyposażenie do piłki siatkowej: - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki, - siatka do siatkówki - 1 sztuka. e) Wyposażenie do piłki ręcznej: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, - siatki do bramek - 2 sztuki. 3. Budowę ogrodzenia terenu: Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik Nr3 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). 4. Budowę oświetlenia terenu: Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik Nr3 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). 5. Budowę chodników: Ciągi komunikacyjne - kostka polbrukowa o grubości min. 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik Nr3 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa bieżni sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Bytowie przy ul. Gdańskiej 57, na działce o numerze ewidencji gruntów 19.4 obręb 99 Bytów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę bieżni sportowej: a) Podbudowa: Podbudowa przepuszczalna. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik Nr3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik Nr 3 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). b) Nawierzchnia bieżni sportowej: Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik Nr3 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 4 do SIWZ). Technologie układania nawierzchni - technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.