Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Malbork: Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego Szarotka w Malborku
Numer ogłoszenia: 184171 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 629 04 00, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego Szarotka w Malborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego Szarotka w Malborku zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w częściach: a) część I - dostawa mebli b) część II - dostawa wyposażenia gastronomicznego c) część III - dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i innych d) część IV - dostawa i montaż żaluzji okiennych 2. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy i spełniający wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm europejskich. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami. Wszystkie wyroby i urządzenia muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno - epidemiologicznymi w obiektach zbiorowego żywienia i posiadać niezbędne świadectwa i certyfikaty. Wszystkie urządzenia i wyroby muszą być objęte minimum gwarancją producenta. Urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności CE 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania Adaptacja parteru budynku Żłobka Miejskiego Szarotka w Malborku z przeznaczeniem na utworzenie 10 nowych miejsc opieki oraz zapewnienie ich organizacji i funkcjonowania dofinansowanego w ramach Resortowego Programu MALUCH - edycja 1.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.22.10.10-1, 39.53.10.00-3, 39.14.31.16-2, 39.22.30.00-1, 37.52.00.00-3, 37.52.30.00-0, 37.53.52.00-9, 39.51.20.00-4, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.51.54.40-1, 39.70.00.00-9, 39.22.11.30-7, 39.71.12.00-1, 39.83.17.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1.1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1.1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1.1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1.1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1.1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, określony załącznikiem nr 2 do SIWZ; ewentualne pełnomocnictwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w przypadku: a) co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę b) co do terminu wykonania z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac c) co do osób reprezentujących strony w procesie realizacji zamówienia d) konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający; e) konieczności zmiany terminu zakończenia ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy; f) konieczności zmiany terminu zakończenia z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania g) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; h) konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia; i) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, sekretariat pokój 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 10:15, miejsce: Miasto Malbork z/s Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, sekretariat Urzędu Miasta - pokój 115.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli obejmuje: Stolik-6, Krzesełko z siedziskiem- 10, Łóżeczko-5, Leżaczek-5, Krzesełko do karmienia-5, Szafka do szatni-2z , Ławeczka do szatni-2 , Szafka na zabawki-1z , Szafka do łazienki na nocniki-2 , Szafka na pomoce edukacyjne (słoń)-1, Szafka na pomoce edukacyjne (żyrafa)-1, Stół-1, Szafa na pościel z nadstawką-1, Kanapy do siedzenia-2 , Stół kuchenny-1, Meble do kuchni-1z, Przewijak-2, Dywan-1, Dywan łapki-1, Pojemnik na mydło i środek dezynfekcyjny-1 według załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.53.10.00-3, 39.14.31.16-2, 39.83.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia gastronomicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia gastronomicznego obejmuje: Naczynia-1komplet, Zestaw garnków-3, Sztućce-1zestaw, Miski, cedzaki, itp.-1zestaw, Robot kuchenny-1, Lodówka-1, Pojemniki do przechowywania żywności-1zestaw, Elektryczny sterylizator do butelek-2 według załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.10-1, 39.22.30.00-1, 39.71.12.00-1, 39.22.11.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i innych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: Pojemnik na zabawki-6, Zjeżdżalnia-1, Zabawka do ogrodu-3, Piknikowy domek do zabaw-1, Bujaczek-4, kieszonki malucha-2, Makatka drzewo-1, Labirynty manipulacyjne-4, Labirynt - kula-1, Klocki-5, Duże klocki-1zestaw, Mały zestaw muzyczny-2, Sześcian manipulacyjny łąka-2, Kolorowy domek piankowy-1, Tunel piankowy-1, Siedzisko mozaika-1, Kojec piankowy-1, Plac zabaw-1, Chusta animacyjna-1, Kącik zabaw malucha-1, Miasto -ścianka manipulacyjna-1, Drewniane puzzle z uchwytami-1zestaw, Komplet pościeli-20, Nocniczki-10 według załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-3, 37.52.30.00-0, 37.53.52.00-9, 39.51.20.00-4, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż żaluzji okiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje żaluzje wewnętrzne pionowe w ilości 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim
- "Produkcja i dostawa magnesów i zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku"
- "Dostawa oleju przekładniowego do śmigłowców Turbonycoil 329 lub równoważnego dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku"
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mińsk Mazowiecki dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Kompleksowe Ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
- "Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym 22. BLT w Malborku"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Zaleszany
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie AGD i RTV w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Zagospodarowanie miejsc publicznych pełniących funkcje rekreacyjne i publiczne w miejscowości Strzeszów, gmina Wisznia Mała -doposażenie placu zabaw
- MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW W GMINIE JONKOWO
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie kuchni w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.