eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośnice › budowa nawierzchni na boiskach sportowych i placach zabaw wraz z wykonaniem ogrodzenia i wyposażeniem w Krośnicach



Ogłoszenie z dnia 2007-03-23

POZYCJA 18415

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krośnice: budowa nawierzchni na boiskach sportowych i placach zabaw wraz z wykonaniem ogrodzenia i wyposażeniem w Krośnicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Krośnice, do kontaktów: Andrzej Szmigiel - Inspektor ds. inwestycji; Jarosław Krzywiński - Kierownik RGGiGK, ul. Sportowa 4 lok. 20, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846019, fax 071 3846015, e-mail: jkrzywinski@ug.krosnice. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krosnice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Gminy Krośnice (sekretariat), Andrzej Szmigiel, ul. Sportowa 4/17, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 71/38-46-020, fax 71/38-46-015, e-mail: aszmigiel@ug.krosnice.pl, http://bip.krosnice.pl/. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa nawierzchni na boiskach sportowych i placach zabaw wraz z wykonaniem ogrodzenia i wyposażeniem w Krośnicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Krośnice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Boisko do piłki ręcznej. 2. Boisko do koszykówki. 3. Boisko do siatkówki. 4. Korty do tenisa ziemnego. 5. Place zabaw. 6. Wyposażenie boisk w sprzęt sportowy. 7. Hala pneumatyczna. 8. Piłkochwyty. 9. Ogrodzenia kortów tenisowych i boisk 10.Ogrodzenia placów zabaw 11.Balustrady 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełniania wszystkich warunków udziału w postępowaniu wykonawcy złożą stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej - ustawą, wykonawcy przedłożą w formie oryginału lub potwierdzonej przez siebie za zgodność z oryginałem kopii następujące dokumenty: koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, może zamiast: odpisu z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającej, że wobec wykonawcy nie orzeczono zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (art. 24 ust. 1 punkt 9 ustawy PZP), złożyć dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 punkt 4 ¸ 8 ustawy PZP może złożyć zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 3.2. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy złożą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty: wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i geodezji w zakresie wymienionym w warunkach szczególnych 2.2.2; osoby z uprawnieniami dołączą aktualne zaświadczenia o przynależności do samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, a także innych samorządów zawodowych, jeśli obowiązek przynależności do nich wynika z ustaw, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi wykonawca dysponuje, wraz z dokumentami potwierdzającymi formę posiadania (faktura zakupu, polisa ubezpieczenia, umowa najmu, dzierżawy itp.), wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły końcowego odbioru robót itp.), które potwierdzą spełnienie warunku 2.2.2 w zakresie wykonanych robót. 3.3. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawcy złożą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w wymaganej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na wymaganą kwotę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie kontraktu i deliktu z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Boisko do piłki ręcznej. Zamawia się płytę boiska do piłki ręcznej z systemem nawierzchniowym przepuszczalnym dla wody składającym się z nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o grubości min. 16 mm na podbudowie z betonu jamistego. Wymiary boiska 22,00 x 44,00 m z polem gry 20,00 x 40,00 m. Powierzchnia boiska 968,00 m2. Kolorystyka nawierzchni: pole gry 20,00 x 40,00 m: - kolor zielony Otoczenie - kolor ceglasty Układ warstw: - nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 16 mm, - beton jamisty B 15 o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót), - podsypka piaskowa o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót). Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej: Zamawiana nawierzchnia sportowa musi charakteryzować się następującymi właściwościami: Nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 16 mm (8+8), bezspoinowa, instalowana maszynowo in situ, przepuszczalna dla wody, składająca się dwóch warstw: WARSTWA DOLNA o grubości min. 8 mm Bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą specjalistycznej układarki. Skład: mieszanina granulatu gumowego SBR o fr. 1-3 mm i lepiszcza poliuretanowego. WARSTWA GÓRNA - UŻYTKOWA o grubości min. 8 mm Bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą specjalistycznej układarki. Skład: mieszanina granulatu EPDM o fr. 1-3 mm i lepiszcza poliuretanowego. Nawierzchnia poliuretanowa musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - wytrzymałość na rozciąganie: 0,6 MPa - wydłużenie względne przy rozciąganiu: 65 % - wytrzymałość na rozdzieranie: 100 N - ścieralność: 0,09 mm - twardość w skali Shorea A: 55stop. ± 10 - odporność na działanie zmiennych cyklów hydrotermicznych: przyrost masy: 0,65 % - mrozoodporność: przyrost masy: 0,80 % - przyczepność do podkładu: - betonowego: 0,60 MPa - asfaltobetonowego: 0,50 MPa - mineralno-syntetycznego: 0,50 MPa - współczynnik tarcia kinetycznego: - powierzchnia w stanie suchym: 0,35 - powierzchnia w stanie mokrym: 0,30 - odporność na sztuczne starzenie (stopień w skali szarej): 5 - odporność na uderzenie: powierzchnia odcisku kulki: 500 mm2 ± 50 Nawierzchnia musi posiadać: - ważną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB. - atest higieniczny PZH. - aktualne badania na zawartość pierwiastków śladowych. Boisko do koszykówki. Zamawia się płytę boiska do koszykówki z systemem nawierzchniowym przepuszczalnym dla wody składającym się z nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o grubości min. 16 mm na podbudowie z betonu jamistego. Wymiary boiska 19,00 x 32,00 m z polem gry 15,00 x 28,00 m. Powierzchnia boiska 2 × 608,00 m2. Kolorystyka nawierzchni: pole gry 15,00 x 28,00 m: - kolor zielony Otoczenie - kolor ceglasty Układ warstw: - nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 16 mm, - beton jamisty B 15 o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót), - podsypka piaskowa o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót). Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej: Zamawiana nawierzchnia sportowa musi charakteryzować się następującymi właściwościami: Nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 16 mm (8+8), bezspoinowa, instalowana maszynowo in situ, przepuszczalna dla wody, składająca się dwóch warstw: WARSTWA DOLNA o grubości min. 8 mm Bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą specjalistycznej układarki. Skład: mieszanina granulatu gumowego SBR o fr. 1-3 mm i lepiszcza poliuretanowego. WARSTWA GÓRNA - UŻYTKOWA o grubości min. 8 mm Bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą specjalistycznej układarki. Skład: mieszanina granulatu EPDM o fr. 1-3 mm i lepiszcza poliuretanowego. Nawierzchnia poliuretanowa musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - wytrzymałość na rozciąganie: 0,6 MPa - wydłużenie względne przy rozciąganiu: 65 % - wytrzymałość na rozdzieranie: 100 N - ścieralność: 0,09 mm - twardość w skali Shorea A: 55stop. ± 10 - odporność na działanie zmiennych cyklów hydrotermicznych: przyrost masy: 0,65 % - mrozoodporność: przyrost masy: 0,80 % - przyczepność do podkładu: - betonowego: 0,60 MPa - asfaltobetonowego: 0,50 MPa - mineralno-syntetycznego: 0,50 MPa - współczynnik tarcia kinetycznego: - powierzchnia w stanie suchym: 0,35 - powierzchnia w stanie mokrym: 0,30 - odporność na sztuczne starzenie (stopień w skali szarej): 5 - odporność na uderzenie: powierzchnia odcisku kulki: 500 mm2 ± 50 Nawierzchnia musi posiadać: - ważną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB. - atest higieniczny PZH. - aktualne badania na zawartość pierwiastków śladowych. Boisko do siatkówki. Zamawia się płytę boiska do siatkówki z systemem nawierzchniowym przepuszczalnym dla wody składającym się z nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o grubości min. 16 mm na podbudowie z betonu jamistego. Wymiary boiska 15,00 x 24,00 m z polem gry 9,00 x 18,00 m. Powierzchnia boiska 360,00 m2. Kolorystyka nawierzchni: pole gry 9,00 x 18,00: - kolor zielony Otoczenie - kolor ceglasty Układ warstw: - nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 16 mm, - beton jamisty B 15 o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót), - podsypka piaskowa o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót). Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej: Zamawiana nawierzchnia sportowa musi charakteryzować się następującymi właściwościami: Nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 16 mm (8+8), bezspoinowa, instalowana maszynowo in situ, przepuszczalna dla wody, składająca się dwóch warstw: WARSTWA DOLNA o grubości min. 8 mm Bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą specjalistycznej układarki. Skład: mieszanina granulatu gumowego SBR o fr. 1-3 mm i lepiszcza poliuretanowego. WARSTWA GÓRNA - UŻYTKOWA o grubości min. 8 mm Bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą specjalistycznej układarki. Skład: mieszanina granulatu EPDM o fr. 1-3 mm i lepiszcza poliuretanowego. Nawierzchnia poliuretanowa musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - wytrzymałość na rozciąganie: 0,6 MPa - wydłużenie względne przy rozciąganiu: 65 % - wytrzymałość na rozdzieranie: 100 N - ścieralność: 0,09 mm - twardość w skali Shorea A: 55stop. ± 10 - odporność na działanie zmiennych cyklów hydrotermicznych: przyrost masy: 0,65 % - mrozoodporność: przyrost masy: 0,80 % - przyczepność do podkładu: - betonowego: 0,60 MPa - asfaltobetonowego: 0,50 MPa - mineralno-syntetycznego: 0,50 MPa - współczynnik tarcia kinetycznego: - powierzchnia w stanie suchym: 0,35 - powierzchnia w stanie mokrym: 0,30 - odporność na sztuczne starzenie (stopień w skali szarej): 5 - odporność na uderzenie: powierzchnia odcisku kulki: 500 mm2 ± 50 Nawierzchnia musi posiadać: - ważną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB. - atest higieniczny PZH. - aktualne badania na zawartość pierwiastków śladowych. Bieżnia lekkoatletyczna prosta 60-cio metrowa. Zamawia się bieżnię prostą 60-cio metrową z systemem nawierzchniowym przepuszczalnym dla wody składającym się z nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o grubości min. 13 mm na podbudowie z betonu jamistego. Wymiary bieżni 7,00 x 75,00 m. Powierzchnia bieżni 525,00 m2. Kolorystyka nawierzchni - kolor ceglasty Układ warstw: - nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 13 mm, - beton jamisty B 15 o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót), - podsypka piaskowa o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót). Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej: Zamawiana nawierzchnia sportowa musi charakteryzować się następującymi właściwościami: Nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 13 mm (11+2), bezspoinowa, instalowana maszynowo in situ, przepuszczalna dla wody, składająca się dwóch warstw: WARSTWA DOLNA o grubości ok. 11 mm Opis: bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą specjalistycznej układarki. Skład: mieszanina granulatu gumowego SBR fr. 1-4 mm i lepiszcza poliuretanowego. WARSTWA GÓRNA o grubości ok. 2 mm Opis: bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo w formie natrysku za pomocą specjalistycznej natryskarki. Skład: mieszanina systemu poliuretanowego i granulatu EPDM fr. 0,5-1,5 mm. Nawierzchnia poliuretanowa musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - wytrzymałość na rozciąganie: 0,7 MPa - wydłużenie względne przy rozciąganiu: 53 % ± 5 - wytrzymałość na rozdzieranie: 100 N - ścieralność: 0,09 mm - twardość w skali Shorea A: 65stop. ± 10 - odporność na działanie zmiennych cyklów hydrotermicznych: przyrost masy: 0,70 % - mrozoodporność: przyrost masy: 0,80 % - przyczepność do podkładu: - betonowego: 0,60 MPa - asfaltobetonowego: 0,50 MPa - mineralno-syntetycznego: 0,50 MPa - współczynnik tarcia kinetycznego: - powierzchnia w stanie suchym: 0,35 - powierzchnia w stanie mokrym: 0,30 - odporność na sztuczne starzenie (stopień w skali szarej): 5 - odporność na uderzenie: powierzchnia odcisku kulki: 550 mm2 ± 50 Nawierzchnia musi posiadać: - ważną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB. - atest higieniczny PZH. - certyfikat IAAF, - aktualne badania na zawartość pierwiastków śladowych. Skocznia w dal. Zamawia się skocznię w dal z systemem nawierzchniowym przepuszczalnym dla wody składającym się z nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o grubości min. 13 mm na podbudowie z betonu jamistego. Wymiary rozbiegu skoczni w dal 1,50 x 46,00 m. Powierzchnia rozbiegu skoczni w dal 69,00 m2. Wymiary zeskoczni 3,00 x 8,00m. Kolorystyka nawierzchni - kolor ceglasty Układ warstw: - nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 13 mm, - beton jamisty B 15 o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót), - podsypka piaskowa o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót). Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej: Zamawiana nawierzchnia sportowa musi charakteryzować się następującymi właściwościami: Nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 13 mm (11+2), bezspoinowa, instalowana maszynowo in situ, przepuszczalna dla wody, składająca się dwóch warstw: WARSTWA DOLNA o grubości ok. 11 mm Opis: bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą specjalistycznej układarki. Skład: mieszanina granulatu gumowego SBR fr. 1-4 mm i lepiszcza poliuretanowego. WARSTWA GÓRNA o grubości ok. 2 mm Opis: bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo w formie natrysku za pomocą specjalistycznej natryskarki. Skład: mieszanina systemu poliuretanowego i granulatu EPDM fr. 0,5-1,5 mm. Nawierzchnia poliuretanowa musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - wytrzymałość na rozciąganie: 0,7 MPa - wydłużenie względne przy rozciąganiu: 53 % ± 5 - wytrzymałość na rozdzieranie: 100 N - ścieralność: 0,09 mm - twardość w skali Shorea A: 65stop. ± 10 - odporność na działanie zmiennych cyklów hydrotermicznych: przyrost masy: 0,70 % - mrozoodporność: przyrost masy: 0,80 % - przyczepność do podkładu: - betonowego: 0,60 MPa - asfaltobetonowego: 0,50 MPa - mineralno-syntetycznego: 0,50 MPa - współczynnik tarcia kinetycznego: - powierzchnia w stanie suchym: 0,35 - powierzchnia w stanie mokrym: 0,30 - odporność na sztuczne starzenie (stopień w skali szarej): 5 - odporność na uderzenie: powierzchnia odcisku kulki: 550 mm2 ± 50 Nawierzchnia musi posiadać: - ważną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB. - atest higieniczny PZH. - certyfikat IAAF, - aktualne badania na zawartość pierwiastków śladowych. Korty do tenisa ziemnego. Zamawia się dwa zespoły podwójnych kortów tenisowych o zróżnicowanych systemach nawierzchniowych. Wymiary każdego boiska 18,29 x 36,57 m z polem gry 10,97 x 23,97 m. Powierzchnia dwóch zespołów kortów do tenisa ziemnego 4 x 668,87 m2 = 2675,48 m2. Nawierzchnie kortów: Zamawia się dwa rodzaje systemów nawierzchniowych na korty tenisowe: - 2 korty - zespół kortów A - system nawierzchniowy z trawą syntetyczną - 2 korty - zespół kortów B - system nawierzchniowy z nawierzchnia poliuretanową Zespół kortów A (2 połączone korty): Zamawia się dwa korty z systemem nawierzchniowym przepuszczalnym dla wody składającym się z trawy syntetycznej o wysokości 15 mm w kolorze zielonym na podkładzie elastycznym z granulatu SBR o grubości min. 10 mm i podbudowie z betonu jamistego. Kolorystyka nawierzchni: - pole gry 10,97 x 23,97 m - kolor ceglasty - otoczenie - kolor zielony Układ warstw: - trawa syntetyczna o wys. 15 mm, - podkład elastyczny o gr. min. 10 mm - bezspoinowy, instalowany in situ maszynowo, przepuszczalny dla wody (mieszanina granulatu SBR fr. 1 - 4 mm i lepiszcza poliuretanowego.), - beton jamisty B 15 o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót), - podsypka piaskowa o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót). Zamawiana trawa syntetyczna musi posiadać właściwości nie gorsze niż: - Wysokość całkowita trawy - 15 mm - Wysokość włókien - 13 mm - Typ włókien - fibrylowane, zaplatane oczko w oczko - Skład włókien - 100% Thiolon LSR - Gęstość trawy - min. 73.000 pęczków /m2 - Gęstość trawy - min. 146.000 włókien /m2 - Masa całkowita - min. 3.100 gr./m2 - Spód - podwójny z włóknem szklanym - Kolor - zielony, czerwony - Linie - wklejane: białe - Wypełnienie pisakiem kwarcowym - zgodnie z kartą techniczną producenta Trawa musi posiadać: - ważną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB, - atest higieniczny PZH. Zespół kortów B (2 połączone korty): Zamawia się dwa korty z systemem nawierzchniowym przepuszczalnym dla wody składającym się z nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o grubości min. 16 na podbudowie z betonu jamistego. Kolorystyka nawierzchni: - pole gry 10,97 x 23,97 m - kolor ceglasty - otoczenie - kolor zielony Układ warstw: - nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 16 mm, - beton jamisty B 15 o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót), - podsypka piaskowa o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót). Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej: Zamawiana nawierzchnia sportowa musi charakteryzować się następującymi właściwościami: Nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 16 mm (8+8), bezspoinowa, instalowana maszynowo in situ, przepuszczalna dla wody, składająca się dwóch warstw: WARSTWA DOLNA o grubości min. 8 mm Bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą specjalistycznej układarki. Skład: mieszanina granulatu gumowego SBR o fr. 1-3 mm i lepiszcza poliuretanowego. WARSTWA GÓRNA - UŻYTKOWA o grubości min. 8 mm Bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą specjalistycznej układarki. Skład: mieszanina granulatu EPDM o fr. 1-3 mm i lepiszcza poliuretanowego. Nawierzchnia poliuretanowa musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - wytrzymałość na rozciąganie: 0,6 MPa - wydłużenie względne przy rozciąganiu: 65 % - wytrzymałość na rozdzieranie: 100 N - ścieralność: 0,09 mm - twardość w skali Shorea A: 55stop. ± 10 - odporność na działanie zmiennych cyklów hydrotermicznych: przyrost masy: 0,65 % - mrozoodporność: przyrost masy: 0,80 % - przyczepność do podkładu: - betonowego: 0,60 MPa - asfaltobetonowego: 0,50 MPa - mineralno-syntetycznego: 0,50 MPa - współczynnik tarcia kinetycznego: - powierzchnia w stanie suchym: 0,35 - powierzchnia w stanie mokrym: 0,30 - odporność na sztuczne starzenie (stopień w skali szarej): 5 - odporność na uderzenie: powierzchnia odcisku kulki: 500 mm2 ± 50 Nawierzchnia musi posiadać: - ważną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB. - atest higieniczny PZH. - aktualne badania na zawartość pierwiastków śladowych. Place zabaw. Zamawia się płytę placów zabaw z systemem nawierzchniowym przepuszczalnym dla wody składającym się z nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o grubości min. 16 mm na podbudowie nieprzepuszczalnej z betonu B-15. Powierzchnia placów zabaw: 1159,0 m2. Kolorystyka nawierzchni - kolor ceglasty Układ warstw: - nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 16 mm, - beton B 15 o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót - wykonany), - podsypka piaskowa o gr. min. 10 cm (nie obejmuje zakresu robót). Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej: Zamawiana nawierzchnia sportowa musi charakteryzować się następującymi właściwościami: Nawierzchnia poliuretanowa o gr. min. 16 mm (8+8), bezspoinowa, instalowana maszynowo in situ, przepuszczalna dla wody, składająca się dwóch warstw: WARSTWA DOLNA o grubości min. 8 mm Bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą specjalistycznej układarki. Skład: mieszanina granulatu gumowego SBR o fr. 1-3 mm i lepiszcza poliuretanowego. WARSTWA GÓRNA - UŻYTKOWA o grubości min. 8 mm Bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą specjalistycznej układarki. Skład: mieszanina granulatu EPDM o fr. 1-3 mm i lepiszcza poliuretanowego. Nawierzchnia poliuretanowa musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - wytrzymałość na rozciąganie: 0,6 MPa - wydłużenie względne przy rozciąganiu: 65 % - wytrzymałość na rozdzieranie: 100 N - ścieralność: 0,09 mm - twardość w skali Shorea A: 55stop. ± 10 - odporność na działanie zmiennych cyklów hydrotermicznych: przyrost masy: 0,65 % - mrozoodporność: przyrost masy: 0,80 % - przyczepność do podkładu: - betonowego: 0,60 MPa - asfaltobetonowego: 0,50 MPa - mineralno-syntetycznego: 0,50 MPa - współczynnik tarcia kinetycznego: - powierzchnia w stanie suchym: 0,35 - powierzchnia w stanie mokrym: 0,30 - odporność na sztuczne starzenie (stopień w skali szarej): 5 - odporność na uderzenie: powierzchnia odcisku kulki: 500 mm2 ± 50 Nawierzchnia musi posiadać: - ważną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB. - atest higieniczny PZH. - aktualne badania na zawartość pierwiastków śladowych. Wyposażenie boisk w sprzęt sportowy. Zamawiane boiska wyposaża się w : Boisko do piłki ręcznej - dwie bramki o konstrukcji stalowej o wymiarach 3,00 x 2,00 m wyposażone w siatki polipropylenowe, słupki bramek w tulejach, tuleje osadzone w fundamencie betonowym (wg zaleceń producenta sprzętu). Boisko do koszykówki - dwa stojaki typu gęsia szyja\ o konstrukcji stalowej o wysięgu 160 m z tablicą laminatową, obręczą uchylną i siatką łańcuszkową, stojaki osadzane w tulejach, tuleje osadzone w fundamencie betonowym (wg zaleceń producenta sprzętu). Boisko do siatkówki - komplet słupków aluminiowych lakierowanych proszkowo, uniwersalnych z regulacją wysokości siatki oraz siatkę turniejową z antenkami, słupki w tulejach stalowych, tuleje osadzone w fundamencie betonowym (wg zaleceń producenta sprzętu), stojak sędziowski. Korty tenisowe - dwa komplety słupków aluminiowych z siatkami poliestrowymi podpórkami i naciągiem środkowym, słupki w tulejach stalowych, tuleje osadzone w fundamencie betonowym (wg zaleceń producenta sprzętu), 2 krzesła sędziowskie. Skocznia w dal - belka laminatową z ramką metalową do montażu (wg zaleceń producenta sprzętu). Zeskocznia skoku w dal o wymiarach 9,0×3,0 m i głębokości 0,5 m murowana z bloczków P6 (wym. 25/38/14 cm) na wylewce z betonu B20 o wym. 40×10 cm. Bloczki betonowe otynkowane od wewnątrz tynkiem cementowym. Hala pneumatyczna. W obrębie kortów tenisowych o nawierzchni trawiastej należy posadowić halę pneumatyczną trzypowłokową z siecią o wymiarach 36x36m i wys. 9m w konstrukcji: - fundament hali na głębokości 1,02m i szerokości 0,4m: beton B20 zbrojony prętami gładkimi fi 6 i prętami żebrowanymi fi 10 wraz z zamontowaniem punktów kotwienia co ok. 1,5m; - wylewka pod drzwi wejściowe, awaryjne i pod maszynownię: beton B20 o gr 20 cm i wymiarach: 2,1x1,5m, 1,5x1,0m 2 szt, 8,3x9,04m - hala - powłoka główna: włóknina nośna poliestrowa Dtex 1100K/S pokryta obustronnie elastycznym PCV, wysoce przepuszczająca światło, niepalna, stabilizatory UV, zabezpieczona przed grzybieniem z trzywarstwową powłoką izolacyjną opatrzona ocynkowaną siecią lin ; - system grzewczo-nadmuchowy - Piec wyposażony jest w automatyczny system kontroli temperatury i ciśnienia w hali oraz w termostat bezpieczeństwa. Całość podłączona jest do centralnego panelu sterowania; wydajność grzewcza 291 kW/h, wydajność dmuchaw 20 000 m3/h, moc silnika 7,5 kW; palnik dwustopniowy na olej lub gaz ziemny; system awaryjny oparty na niezależnych silnikach (przyłącze energii i gazu bądź wykonanie zbiornika na olej opałowy nie obejmuje zakresu robót - inwestor wykona we własnym zakresie) - drzwi: drzwi obrotowe wejściowe o wymiarach 2 x 2 m z czterema skrzydłami, elementy nośne konstrukcji pokryte farbą antykorozyjną, szyba wykonana ze sztucznego szkła; drzwi wykonane z blachy nierdzewnej w kolorze zielonym; drzwi awaryjne 2 szt o wymiarach 2 x 1,15 m jednoskrzydłowe drzwi, elementy nośne konstrukcji pokryte farbą antykorozyjną, kolor zielony, drzwi wykonane z blachy nierdzewnej w kolorze zielonym. - oświetlenie: zestawy lamp, o mocy 2x58 W każda, nad każdym kortem zawieszone jest 30 lamp w dwóch liniach po 15 lamp w każdej z nich (razem 60 lamp); źródło światła w lekkiej obudowie odpornej na wodę umożliwiającej zawieszenie pod sklepieniem hali, intensywność oświetlenia ok. 250 lx; panel sterujący wyposażony w kompletny system zabezpieczeń; okablowanie kompletne; system oświetlenia awaryjnego umieszczone jest na drzwiach awaryjnych i głównych o mocy lamp 8W (przyłącze energii nie obejmuje zakresu robót - inwestor wykona we własnym zakresie) Piłkochwyty. Za bramkami boiska do piłki ręcznej oraz pomiędzy boiskami do piłki koszykowej i siatkowej, należy zainstalować piłkochwyty tj. ogrodzenia sportowe o wysokości 4,0 m w następującej konstrukcji: - konstrukcja nośna: słupy stalowe z profili zamkniętych 100x100 mm, zabezpieczone antykorozyjnie i malowane proszkowo w kolorze zielonym, słupy przelotowe z profili zamkniętych 80x80mm zabezpieczone antykorozyjnie i malowane proszkowo w kolorze zielonym; rozstaw słupów 3m; słupy krańcowe z zastrzałami skośnymi od wysokości 2m; - posadowienie słupów: stopy fundamentowe 50x50cm gł 100 cm z betonu B15; - stężenia na wysokości 3m z profili kwadratowych 50x50mm zabezpieczonych antykorozyjnie i malowane proszkowo w kolorze zielonym, mocowanie stężeń spawem; - wypełnienie: siatka stalowa powlekana PVC o oczkach o wymiarach max 45x45, linka napinająca w oplocie zabezpieczającym na wysokości 0, 50, 100, 200, 300, 400 cm. Na planie sytuacyjnym pokazano propozycje ustawienia trybun sportowych przenośnych: trybuna wysuwana-teleskopowa 5-rzedowa dł. 5,40 m, siedziska typy ławka, Ilość miejsc: 50; szerokość trybuny po rozłożeniu: 3,20 m; trybuna po złożeniu: 1,15m. Całość sprzętu musi posiadać aktualne certyfikaty na znak bezpieczeństwa B oraz deklarację zgodności. Ogrodzenia kortów tenisowych i boisk Ogrodzenia kortów i boisk zaprojektowano z siatki plecionej ocynkowanej i powlekanej PCV. Siatka rozpięta jest na słupach okrągłych na wysokość 4m powyżej poziomu podbudowy lub fundamentów. Słupki ogrodzenia przyjęto o przekroju okrągłym ze stali S235JR o średnicy 60 i 48 mm. Słupki są zamocowane w fundamentach na zmienną głębokość lecz nie mniejszą niż 70cm oraz nie głębiej niż 10cm powyżej dolnej powierzchni fundamentu. Słupki górą połączone są z ryglami z rur o średnicy 42mm za pośrednictwem śrub M12. Dodatkowo słupki skrajne są podparte zastrzałami z rur o średnicy 48 mm kotwionych w fundamentach betonowych. Beton użyty do wykonania tych fundamentów powinien mieć klasę nie mniejszą niż C12/15. Przyjęte rozwiązania przewidują wykonanie elementów wysyłkowych, które będą dostarczone na miejsce wbudowania już zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie i malowanie w kolorze zielonym. Do łączenia elementów wysyłkowych ogrodzenia należy używać łączników ocynkowanych i dodatkowo nakrętki samozabezpieczające (samozrywalne). Słupki przy furtkach kortów kotwić w podwalinie przy użyciu kotew Hilti, typ i średnica kotwy podane są na rysunku szczegółowym Szczegóły rozwiązań przedstawiono na rysunkach. Rozwiązania podbudów i fundamentów przedstawiono w odrębnym opracowaniu. Ogrodzenia placów zabaw Ogrodzenie placu zabaw nr 1 Ogrodzenie placu zabaw nr 1 (przy przedszkolu) zaprojektowano z siatki plecionej ocynkowanej i powlekanej PCV. Siatka rozpięta jest na słupach stalowych osadzonych w stopach betonowych. Wysokość ogrodzenia średnio 220cm (cokół 20 cm i siatka 200 cm). Słupki ogrodzenia przyjęto ze stali S235JR. Słupki o średnicy 48 mm i 42mm. Dodatkowo słupki skrajne są podparte zastrzałami z rur o średnicy 42mm kotwionych w fundamentach betonowych. Beton użyty do wykonania tych fundamentów powinien mieć klasę nie mniejszą niż C12/15. Przyjęte rozwiązania przewidują wykonanie elementów wysyłkowych, które będą dostarczone na miejsce wbudowania już zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie i malowanie w kolorze zielonym. Do łączenia elementów wysyłkowych ogrodzenia należy używać łączników ocynkowanych i dodatkowo nakrętki samozabezpieczające (samozrywalne). Szczegóły rozwiązań przedstawiono na rysunkach. Rozwiązania fundamentów przedstawiono w odrębnym opracowaniu. Ogrodzenie placu zabaw nr 2 i 3 Ogrodzenie placu zabaw nr 2 i 3 przyjęto z systemowych paneli z ocynkowanych siatek stalowych przymocowanych do słupków stalowych ocynkowanych o przekroju prostokątnym 40x60 oraz 80x80mm osadzonych w stopach betonowych. Do łączenia elementów wysyłkowych ogrodzenia należy używać łączników ocynkowanych i dodatkowo nakrętki samozabezpieczające (samozrywalne). Wysokość ogrodzenia średnio 1,0 - 1,5m. Przy doborze typu paneli należy zwrócić uwagę aby elementy ogrodzenia nie miały ostrych krawędzi. Furtki Rodzaj furtek ogrodzeń kortów, boisk i placów zabaw należy dobrać w zależności od typu ogrodzenia zgodnie z wykazami podanymi na rysunkach. Balustrady Balustrady ścian oporowych kortów i schodów przewiduje się wykonać z rur i prętów ze stali S235JR. Słupki i poręcze balustrad kortów zaprojektowano z rur o średnicy 48mm. Wypełnienie stanowią pionowe pręty 25mm spawane do rur. Przyjęte rozwiązania przewidują wykonanie elementów wysyłkowych, które będą dostarczone na miejsce wbudowania już zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie i malowanie w kolorze szarym. Do łączenia elementów wysyłkowych ogrodzenia należy używać łączników ocynkowanych i dodatkowo nakrętki samozabezpieczające (samozrywalne). Balustrady należy mocować przy użyciu kotew Hilti, typ i średnica kotwy podane są na rysunkach szczegółowych. Szczegóły rozwiązań przedstawiono na rysunkach. Rozwiązania ścian oporowych, fundamentów i schodów przedstawiono w odrębnym opracowaniu. Balustrady kortów Elementy wysyłkowe balustrady długości 4,84 i 4,98m należy montować kolejno łącząc każde następne przęsło z poprzednim przy użyciu odcinków rury o średnicy 38mm i śrub M12. Balustrady schodów S1, S2 S3 i S4 Podczas montażu balustrad schodów należy dodatkowo wykonać elementy ograniczające zsuwanie się po poręczy. W tym celu przewidziano wykonanie tulejek drewnianych z twardego drewna nakładanych na poręcze balustrad i łączonych przy użyciu łączników ze stali ocynkowanej. UWAGA: PODBUDOWY OGRODZEŃ I BALUSTRAD SĄ JUŻ WYKONANE. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 07.05.2007; lub data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają wymogi wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 tej ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z postanowieniami specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia postawionych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wszystkich warunków udziału w postępowaniu wykonawcy złożą stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej -ustawą, wykonawcy przedłożą w formie oryginału lub potwierdzonej przez siebie za zgodność z oryginałem kopii następujące dokumenty: koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, może zamiast: odpisu z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającej, że wobec wykonawcy nie orzeczono zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (art. 24 ust. 1 punkt 9 ustawy PZP), złożyć dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 punkt 4 ¸ 8 ustawy PZP może złożyć zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 3.2. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy złożą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty: wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i geodezji w zakresie wymienionym w warunkach szczególnych 2.2.2; osoby z uprawnieniami dołączą aktualne zaświadczenia o przynależności do samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, a także innych samorządów zawodowych, jeśli obowiązek przynależności do nich wynika z ustaw, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi wykonawca dysponuje, wraz z dokumentami potwierdzającymi formę posiadania (faktura zakupu, polisa ubezpieczenia, umowa najmu, dzierżawy itp.), wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły końcowego odbioru robót itp.), które potwierdzą spełnienie warunku 2.2.2 w zakresie wykonanych robót. 3.3. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawcy złożą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w wymaganej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na wymaganą kwotę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie kontraktu i deliktu z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena [%] 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosnice.pl w dziale przetargi. Opłata: 120 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację można odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Krośnicach, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice (pokój nr 20) od pn.-pt. w godz. od 8:00 do 15:00 po dokonaniu wymaganej opłaty na konto 34 9582 1023 2002 0200 0101 0002 lub za zaliczeniem pocztowym po uprzedniiu zlożeniu wniosku o jej wydanie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:15, Urząd Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice, sala narad pokój nr 7 (parter).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.