eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Pamięci Sybiraków 5, 5A-B w Kędzierzynie-Koźlu wraz z podłączeniem do istniejącego węzła cieplnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-11

Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Pamięci Sybiraków 5, 5A-B w Kędzierzynie-Koźlu wraz z podłączeniem do istniejącego węzła cieplnego
Numer ogłoszenia: 184147 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu , ul. Grunwaldzka 4-6, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4834981, faks 77 4834981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Pamięci Sybiraków 5, 5A-B w Kędzierzynie-Koźlu wraz z podłączeniem do istniejącego węzła cieplnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje:
Budowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Pamięci Sybiraków 5, 5A-B w Kędzierzynie-Koźlu wraz z podłączeniem do istniejącego węzła cieplnego.
WĘZEŁ CIEPLNY:

  • zamknięcie instalacji grzewczej od strony sieci oraz istniejącej instalacji wewnętrznej,
  • demontaż odcinka instalacji za głównymi zaworami odcinającymi,
  • wykonanie odejścia do nowej części instalacji i podłączenie części istniejącej,
  • montaż armatury kontrolno - pomiarowej i regulacyjnej ,
  • montaż rurociągów stalowych, mocowań i izolacji w obrębie pomieszczenia węzła,
UWAGA: zawory kulowe odcinające na sieci cieplnej O 50 zamontowano na koszt Zamawiającego
INSTALACJA ZEWNĘTRZNA:
  • prace wytyczające przebieg rurociągu w terenie,
  • demontaż istniejącej nawierzchni betonowej,
  • wykonanie wykopu pod rurociąg, wywiezienie części mas ziemnych,
  • wykonanie przekuć przez ściany fundamentowe oraz posadzkę,
  • osadzenie rur ochronnych w ścianach fundamentowych,
  • ułożenie rurociągu z rury preizolowanej w wykopie,
  • wykonanie połączeń skręcanych,
  • montaż izolacyjnych rękawów gumowych,
  • montaż armatury odcinającej na wejściach do rurociągu,
  • próby ciśnieniowe rurociągu,
  • wykonanie złącz izolacyjnych połączeń,
  • montaż uszczelnień przejść przez ściany fundamentowe,
  • wykonanie podsypki i obsypki piaskowej,
  • ułożenie taśmy izolacyjnej,
  • zasypanie wykopu oraz zagęszczenie gruntu,
  • odtworzenie nawierzchni betonowej na terenie podwórka nieruchomości przy ul. Pamięci Sybiraków 5, 5A-B,
  • wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na ternie podwórka nieruchomości przy ul. Pamięci Sybiraków 7, 7A
WEWNĘTRZNA INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA:
  • demontaż istniejącej instalacji grzewczej w lokalach usługowych L1 i L2,
  • wykonanie przekuć w przegrodach wewnętrznych pod prowadzenie instalacji c.o. wraz z zabudowaniem rur ochronnych,
  • wykonanie bruzd pionowych,
  • demontaż elementów posadzki pod przewody prowadzone w posadzce,
  • zabudowa szafek instalacyjnych pod węzły pomiarowe,
  • montaż węzłów pomiarowych,
  • wykonanie rozprowadzenia poziomego oraz pionów instalacji grzewczej z rur miedzianych wraz z podejściem pod szafki z węzłami pomiarowymi oraz podłączeniem do instalacji zewnętrznej,
  • montaż grzejników wraz z armaturą w poszczególnych lokalach,
  • wykonanie wewnętrznej instalacji grzewczej w lokalach mieszkaniowo-usługowych z rur miedzianych łączonych przez lutowanie i podłączenie do węzłów pomiarowych zlokalizowanych na klatce schodowej,
  • montaż pozostałej armatury odcinającej, spustowej i odpowietrzającej,
  • napełnienie instalacji i próby ciśnieniowe instalacji na zimno,
  • wykonanie izolacji cieplnej rurociągów,
  • zamurowanie bruzd, uzupełnienie tynków,
  • rozruch instalacji na gorąco, regulacja hydrauliczna i ustalenie parametrów pracy instalacji
Roboty objęte niniejszą specyfikacją zostały określone w załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w dokumentacji technicznej oraz w przedmiarze robót, stanowiącym materiał pomocniczy.
Ponadto należy uwzględnić wywóz na składowisko wszystkich odpadów uzyskanych w trakcie realizacji inwestycji i robót towarzyszących. W ofercie należy uwzględnić pozostałe roboty wynikające z technologii prowadzenia prac, koszty organizacji, zagospodarowania i likwidacji placu budowy, ubezpieczenia budowy na czas trwania realizacji zadania, przywrócenia terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
Wszelkie zastosowane materiały muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą i być dopuszczone do stosowania w budownictwie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy Pzp do wysokości 50% wartości podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień objętych zamówieniem podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie 5 lat tj. od 26.09.2008r. do 26.09.2013r., (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania. Przez zadania odpowiadające rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia należy rozumieć roboty instalacyjne polegające na wykonywaniu nowej lub remoncie starej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania na wartość łączną 100.000,00zł brutto. Wykonawca złoży także oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza -Doświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ . Do załącznika nr 5 należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykonane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia. Dla wykazania dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą która posiada kwalifikacje zawodowe
      Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych lub uprawnienia budowlane bez ograniczeń - według wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ
      W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawcy występujących wspólnie podlegają sumowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

  1. Wypełniony formularz oferty według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ
  2. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy według wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.
  3. Podpisane oświadczenie potwierdzające kto reprezentuje firmę według - załącznik nr 3 do SIWZ lub pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona
  4. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
  2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach. Strony mogą zmienić termin realizacji umowy lub termin realizacji poszczególnych etapów robót budowlanych na pisemny wniosek Wykonawcy, złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia niżej wymienionych przesłanek, zawierający dokładny opis podstawy do zmiany terminu, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
    • okoliczności, których nie można było przewidzieć,
    • z przyczyn nie zależnych od Zamawiającego,
    • z powody siły wyższej (złych warunków atmosferycznych podczas których nie można prowadzić prac budowlanych)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych ul. Grunwaldzka 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych ul. Grunwaldzka 6, 47-220 Kędzierzyn-Koźle sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.