eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Remont chodnika budowa parkingów w ulicy Aleja Pokoju oraz budowa zatok autobusowych w ulicy Armii Krajowej w Sieradzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Sieradz: Remont chodnika budowa parkingów w ulicy Aleja Pokoju oraz budowa zatok autobusowych w ulicy Armii Krajowej w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 184139 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu , Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8223947, faks 043 8279080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzdsieradz@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika budowa parkingów w ulicy Aleja Pokoju oraz budowa zatok autobusowych w ulicy Armii Krajowej w Sieradzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika i budowa parkingów w ulicy Aleja Pokoju oraz budowa zatok autobusowych w ulicy Armii Krajowej w Sieradzu w tym: Zadanie I - Remont chodnika oraz budowa parkingów w ul. Aleja Pokoju w Sieradzu. Zadanie II- Budowa zatoki autobusowej przy Gimnazjum Gminnym w ul. Armii Krajowej w Sieradzu. Zadanie III- Budowa zatoki autobusowej w ulicy Armii Krajowej przy Szpitalu Wojewódzkim w Sieradzu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki: 1) spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 2) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zadania. 7) wykonał w ciągu ostatnich 5 lat minimum 1 zadanie polegające na wykonaniu robót o zakresie i złożoności porównywalnej do niniejszego zamówienia o powierzchni nie mniejszej niż 500 m 2 objętego jednym zleceniem..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru 2) kosztorys ofertowy 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1).koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają na wykonawcę posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji, 2).aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3).aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4). aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5).aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1). wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie (referencje od poprzednich zamawiających) 2). Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia łącznie z wymaganymi uprawnieniami oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , wykonawca składa następujące dokumenty: 1). informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2). polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1) pełnomocnictwo do złożenia oferty w imieniu podmiotów występujących wspólnie 2) oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna za wyjątkiem tych dokumentów od których zależy doświadczenie zawodowe wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pzd.spsieradz.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 98-200 Sieradz pokój 530, cena 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:50, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3, pokój 515.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont chodnika oraz budowa parkingów w ul. Aleja Pokoju w Sieradzu...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika oraz budowa parkingów w ul. Aleja Pokoju w Sieradzu...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.31.40-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa zatoki autobusowej przy Gimnazjum Gminnym w ul. Armii Krajowej w Sieradzu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zatoki autobusowej przy Gimnazjum Gminnym w ul. Armii Krajowej w Sieradzu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa zatoki autobusowej w ulicy Armii Krajowej przy Szpitalu Wojewódzkim w Sieradzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zatoki autobusowej w ulicy Armii Krajowej przy Szpitalu Wojewódzkim w Sieradzu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.