Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Warszawa: budowa przedszkola oraz rozbudow budynku Zespołu Szkół Nr 74
przy ul. Niepołomickiej 26
Numer ogłoszenia: 184113 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów, Al. Gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rembertow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa przedszkola oraz rozbudow budynku Zespołu Szkół Nr 74 przy ul. Niepołomickiej 26.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola oraz rozbudowa budynku Zespołu Szkół Nr 74 przy ul. Niepołomickiej 26. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. W ramach zamówienia należy: - wykonać budynek przedszkola, - rozbudować budynek Zespołu Szkół o salę koncertową, - przebudować części pomieszczeń w budynku szkoły, w których obecnie mieści się przedszkole. Realizacja etapami w latach 2008 - 2010, stosownie do posiadanych przez zamawiającego środków. W roku 2008 zamawiający wymaga realizacji robót o wartości 1.645.000,00 zł brutto. W roku 2009 - do wartości 2.660.000,00 zł brutto. W roku 2010 - do wartości 1.785.698,46 zł brutto. Zakończenie prac do 30 kwietnia 2010 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 140.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p., 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.z.p.; 2. oraz spełniają następujące warunki: 1) Dysponują następującym potencjałem kadrowym: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych; - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami elektrycznymi; - 15 osób w charakterze pracowników fizycznych; 2) Zrealizowali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia): - dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu budynku bądź remoncie budynku o wartości min. 4.000.000 zł brutto każda. Za zrealizowane roboty należy rozumieć roboty, w których realizacja umów została zakończona. Zamawiający uwzględni roboty rozpoczęte przed wskazanym okresem pięciu lat, a zakończone w wymaganym okresie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty (zgodnie z Częścią III SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony wzór formularza oferty - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót w Rozdziale II niniejszej specyfikacji. 4. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument może złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie lub tylko pełnomocnik występujący w imieniu tych podmiotów. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z informacją o kwalifikacjach zawodowych - zgodny z warunkami podmiotowymi - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 (z załączeniem uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego). 7. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z warunkami podmiotowymi, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należycie. 8. Harmonogram robót, z podaniem ich rodzaju, wartości i terminu wykonania w danym roku - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5. 9. Kopia dowodu wpłacenia/wniesienia wadium - na zasadach określonych w części VI. Wykonawca nie zostanie wykluczony z niniejszego postępowania z powodu braku dołączenia do oferty kserokopii wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu, pod warunkiem, że przedmiotowe wadium znajdować się będzie w kasie zamawiającego w formie oryginału. *UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rembertow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa, pok. 508.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:30, miejsce: kancelaria Urzędu - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 27.09.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
- Dostawa agregatów prądotwórczych dźwiękochłonnych o mocy 250 kVA ASzWoj-PK-ZZP.261.14.2024.SO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Budowa budynku biurowego z zapleczem socjalno-sanitarnym, infrastrukturą techniczną oraz łącznikiem, przebudowa budynku istniejącego wraz z prawem opcji.
- Remont łazienek męskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koniecpolu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.