eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › modernizacja boiska w Szkole Podstawowej nr 1 - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2007-03-23

POZYCJA 18406

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kędzierzyn-Koźle: modernizacja boiska w Szkole Podstawowej nr 1 - Etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, do kontaktów: Artur Maruszczak, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4050380, fax 077 4050379, e-mail: inwestycje@kedzierzynkozle.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kedzierzynkozle.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, Włodzimierz Rutkowski, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0774050384, fax 0774050379, e-mail: inwestycje@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, Włodzimierz Rutkowski, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0774050384, fax 0774050379, e-mail: inwestycje@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja boiska w Szkole Podstawowej nr 1 - Etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kędzierzyn-Koźle ul. Kościelna 19. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozebranie istniejącej nawierzchni z podbudową wjazdu i placu przy budynku świetlicy i wykonanie 226 m2 nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm.Wykonanie boiska do piłki ręcznej o nawierzchni z trawy syntetycznej.Wykonanie boiska do piłki siatkowej i koszykowej o nawierzchni poliuretanowej. Bieżnia lekkoatletyczna okólna i sprinterska o nawierzchni poliuretanowej.Wykonanie 148 m 2 nawierzchni z kostki betonowej kolorowej gr. 6 wokół boiska do piłki ręcznej i pomiędzy bieżnią , a budynkiem szkoły i przy rzutni do pchnięcia kulą.Skocznia do skoku w dal(tylko piaskownica) i rzutnia do rzutu kulą .Instalacja oświetlenia oraz instalacja monitoringu video i nagłośnienia ( do wykonania całość zakresu projektowego oprócz odcinka linii kablowej oświetlenia zewnętrznego od słupa nr 06/L2 do słupa nr 07/L2 . Nie będzie montowany słup nr 07/L2 )Odwodnienie boisk i terenów rekreacyjnych (całość zakresu projektowego oprócz odcinków S6 - Si3 , Si4 - OL7 bez studni Si3, Si4 i odwodnienia liniowego OL 7)Przebudowa studni na kanale sanitarnym i przebudowa istniejących odpływów kanalizacji sanitarnej .Piłkochwyt od strony okien budynku szkoły wys . 5,5 m Wymiana ogrodzenie wys 5,58 na odcinku A-J w tym przeniesienie 3 szt. masztów flagowych.Wyposażenie : bramki do piłki ręcznej , słupki do siatkówki i kosze do koszykówki .Wykonanie zieleni od strony bieżni lekkoatletycznej na odcinku A-J, pomiędzy boiskiem do piłki ręcznej , a bieżnią okólną i przy stanowisku do pchnięcia kulą.Wykonanie ściany grafiti.Wycięcie drzewa 1 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: w formularzu oferty Wykonawca potwierdza : udzielenie na wykonane roboty minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz gotowość przystąpienia do usuwania wad , usterek czy awari w ciągu 48 godzin od momentu uzyskania informacji od zamawiającego o stwierdzeniu wady , usterki czy awarii. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 783m2 nawierzchni trawiastej i 1014 nawierzchni poliuretanowej odwodnienie terenu , oświetlenie i monitoring oraz ogrodzenie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.06.2007; lub data zakończenia: 15.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do dnia 19.04.2007 do godziny 12:00 wnieść wadium w wysokości 8 000 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu , poręczeniach lub gwarancjach bankowych , gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielonych przez podmioty określone artykułem 6 ust.3 pkt 4 lit.B ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr109,poz.1158 z 2000 r.z późniejszymi zmianami). Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta w PKO BP S.A. O/Kędzierzyn-Koźle nr 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego jest uznana jako data wpłynięcia wadium. Wadium w pozostałej formie należy należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Urzędu Miasta w pokoju 231. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako poręczenia złożone jako zabezpieczenia wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą - pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania - oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie . Dokument potwierdzający wniesienie wadium stanowi załącznik do oferty lub może być złożony w Wydziale Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle p.212 w terminie określonym dla złożenia ofert . Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania ( artykuł 24 ust.2 pkt 4 Ustawy). Wykonawca traci wadium w sytuacjach określonych w artykule 46 ust.5 Ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki:· Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat tj. od 21.03.2002 do 20.03.2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie robót termomodernizacji na wartość, co najmniej 800 000 zł 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000 zł. lub posiadać zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 200 000 zł i ważną co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. 4. Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy w tym zawrtych w niej warunków płatności. 5. Przeprowadzenie wizji lokalnej ( przed terminem złożenia ofert)terenu i obiektu , na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. 6.Przedłożenie wypełnionego harmonogramu rzeczowo-finansowego . 7. Ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum )lub wspólników spółki cywilnej w postępowaniu lub postępowaniu i zawarciu umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonych dokumentów. W przypadków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/lub ich łączny potencjał kadrowy i majątkowy ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączna sytuacja finansowa i ekonomiczna . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla osób krajowych reprezentujących Wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8, tzn., że nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w przypadku cudzoziemców również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju ich pochodzenia. Data wystawienia tych dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca firmy Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (dotyczy osób prawnych oraz spółek osobowych podlegających obowiązkowi rejestracji w KRS w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy nie będący osobami fizycznymi), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA POWYŻSZE DOKUMENTY MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE DLA KAŻDEGO Z NICH. ( dotyczy pkt.1 - 5) 6. Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druku Nr 3 SIWZ) 7. Wykaz (sporządzony wg wzoru druku nr 4 SIWZ) robót wykonanych okresie od 21.03.2002 do 20.03.2007, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 8.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych (zapis informacji ma być jednoznaczny tzn. ma podawać kwotę posiadanych środków) lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł. Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia , które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający o udzielenie zamówienia mają obowiązek złóżyć dokumenty w zakresie ubezpieczenia. 10. Zaakceptowany bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk Nr 5 SIWZ) podpisany pod słowem \akceptuję\) przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska . 11. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ druku Nr 1 podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 12. Wypełniony i podpisany bez poprawek i zastrzeżeń harmonogram rzeczowo-finansowy (druk Nr 2 SIWZ). 13. Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (druk Nr 8 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl. Opłata: 180 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu Miasta. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 18.05.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2007, godzina 12:15, Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32 pok. 212.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.