eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Postępowanie na usługę sprzątania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-10

Bydgoszcz: Postępowanie na usługę sprzątania
Numer ogłoszenia: 184050 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114406 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, ul. Fordońska 77, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3452771, faks 052 5848294.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na usługę sprzątania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy, przy ul. Fordońskiej 77, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z użyciem powszechnie stosowanej technologii, sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca dokonuje w/w czynności własnym sprzętem i przy pomocy własnego personelu. Zakupuje na własny koszt środki czyszczące, dezynfekujące, worki na śmieci, ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie. Przy doborze środków należy mieć na uwadze rodzaj czyszczonej powierzchni oraz miejsce czyszczenia (pomieszczenia magazynowe, gospodarcze, pomieszczenia administracyjno-biurowe, toalety, windy, miejsca ogólnie dostępne). Obiekt składa się z 11 kondygnacji, jednej klatki schodowej. Budynek jest w całości podpiwniczony, funkcjonują w nim trzy dźwigi osobowe. W częściach biurowych obiektu podłogi są wyłożone wykładziną dywanową. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarzy i klatek schodowych w urzędzie skarbowym polega na odkurzaniu wykładzin (również pod biurkami, fotelami, lekkimi meblami które można przesunąć), zamiataniu, zmywaniu na mokro, usuwaniu pajęczyn, czyszczeniu mebli oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenie pomieszczeń, myciu drzwi, parapetów wewnętrznych, grzejników, włączników światła, gniazd, punktów świetlnych, aparatów telefonicznych, myciu podłóg na mokro, froterowaniu ich powierzchni, wycieraniu balustrad i poręczy, myciu gablot, listew osłonowych, usuwaniu kurzu z kratek wentylacyjnych, codziennym opróżnianiu koszy na śmieci i zasobników niszczarek oraz wynoszeniu ich zawartości, codziennej wymianie worków plastikowych w koszach, wynoszeniu do śmietnika opakowań po zakupionych towarach, czyszczeniu 2 razy w roku sprzętu komputerowego specjalistycznymi środkami do tego przeznaczonymi - termin prac oraz środki czyszczące każdorazowo ustalane z przedstawicielem Zamawiającego. Sprzątanie sanitariatów polega na myciu i dezynfekcji glazury, terakoty oraz wszystkich urządzeń sanitarnych z użyciem specjalistycznych środków, usuwaniu nalotów, myciu luster, drzwi i punktów świetlnych, myciu podajników na papier toaletowy, podajników na mydło, suszarek do rąk, pokryw na kosze, włączników światła, gniazd, parapetów wewnętrznych, usuwaniu kurzu z kratek wentylacyjnych, opróżnianiu pojemników na śmieci, wymianie worków plastikowych. 2. Zamówienie obejmuje następujące czynności: I. Sprzątanie codzienne: - sanitariatów, - pomieszczeń socjalnych, - sali obsługi klienta wraz z wejściem głównym, - holu, - korytarzy na parterze budynku, - sekretariatów wraz z gabinetami kierownictwa Urzędu - dwóch dźwigów osobowych. Łącznie powierzchni - ok. 700 m2. II. Sprzątanie 3 razy w tygodniu: - pomieszczeń biurowych, - sali konferencyjnej, - korytarzy od I piętra w górę wraz z pomieszczeniami socjalnymi, - klatki schodowej. Łącznie powierzchni: ok. 2.300 m2. III. Sprzątanie 2 razy w miesiącu: - pomieszczeń piwnicznych i gospodarczych, - dźwigu dla osób niepełnosprawnych, Łącznie powierzchni: ok. 900 m2. IV. Jeden raz w roku: - dwustronne mycie okien, - czyszczenie żaluzji, Łącznie powierzchni: ok. 600 m2 (w tym ok. 430 m2 okien z żaluzjami). Przez mycie okien należy rozumieć mycie każdego okna oddzielnie z zewnętrznej i wewnętrznej strony, ram, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych jak również czyszczenie żaluzji metalowych w terminie ustalonym przez Zamawiającego i podanym z wyprzedzeniem 7 - dniowym. V. Codzienne opróżnianie koszy na śmieci i pojemników niszczarek oraz wymiana worków. VI. Czyszczenie raz w roku wykładzin - ok. 1.750 m2 ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • konsorcjum: PORZĄDNI Sp. z o.o. GWARDIA SECURITY Sp. z o.o., ul. Dworcowa 73, 85-009 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101350,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134825,52

  • Oferta z najniższą ceną: 81918,00 / Oferta z najwyższą ceną: 212544,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.