eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › adaptacja budynku pokoszarowego w Ostródzie przy ul. Czarnieckiego 29 na potrzeby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-10

POZYCJA 18403

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Elbląg: adaptacja budynku pokoszarowego w Ostródzie przy ul. Czarnieckiego 29 na potrzeby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Okręgowy w Elblągu, do kontaktów: Aneta Kazimierczuk, Joanna Muszyńska, pl. Konstytucji 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6112200 w. 171, 169, fax 055 6112216, e-mail: so.elblag@ms.gov.pl, www.elblag.so.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku pokoszarowego w Ostródzie przy ul. Czarnieckiego 29 na potrzeby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Adaptacja budynku pokoszarowego zlokalizowanego w Ostródzie przy ul.Czarneckiego 29, wpisanego do rejestru zabytków, pod potrzeby jednostek wymiaru sprawiedliwości. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ostróda, ul. Czarnieckiego 29. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje adaptację budynku zabytkowego o powierzchni netto 5209,60 m kw., tj. wykonanie między innymi nw. prac: 1. roboty rozbiórkowe 2. roboty ziemne 3. roboty konstrukcji żelbetowych, betonowych i stalowych 4. roboty murowe 5. renowacja ścian piwnic 6. renowacja i osuszanie murów, murów fundamentowych i ścian metodą iniekcji 7. izolacja ścian zewnętrznych 8. wykonanie szybu windowego 9. tynki, okładziny wewnętrzne 10. roboty malarskie 11. roboty posadzkarskie i izolacyjne 12. roboty blacharskie i dekarskie 13. roboty stolarskie i ślusarskie 14. prace elewacyjne 15. roboty sanitarne, w tym: instalacja c.o., wewnętrzna instalacja wodociągowa, wewnętrzna instalacja kanalizacyjna, węzeł c.o., wentylacja mechaniczna piwnic oraz pomieszczeń użytkowych nadziemia, instalacja klimatyzacji 16. roboty elektryczne, w tym: instalacja wewnętrzna wysokoprądowa i niskoprądowa, sygnalizacji pożaru, instalacja systemu monitoringu, alarmowego, kontroli dostępu, instalacja strukturalna i telefoniczna, instalacja nagłaśniająca 17. zagospodarowanie terenu, dojścia, przejścia, chodniki, parking, ogrodzenia, zieleń, śmietniki. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro, nie przekracza 5 000 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 500 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art. 22 ust. 1, tj. wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. zatrudnienie przeciętnie w okresie ostatnich 3 lat min. 15 osób; b. dysponowanie kierownikiem budowy ze stażem łącznym pracy jako kierownik robót konserwatorskich min.2 lata na obiektach zabytkowych, posiadającym min. 10-letnie doświadczenie zawodowe oraz aktualne uprawnienia budowlane i wynikające z Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, osobami wykonującymi prace konserwatorskie i restauratorskie oraz jest członkiem właściwej terytorialnie Izby Samorządu Zawodowego; c. dysponowanie co najmniej 1osobą wykonującą prace konserwatorskie i restauratorskie, która: - posiada tytuł zawodowy magistra, uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i renowacja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu studiów co najmniej roczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków lub - posiada przynajmniej średnie wykształcenie w danej dziedzinie (nie objętej programem wyższych studiów) oraz odbyła co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków; d. dysponowanie kierownikami robót branżowych, tj. robót elektrycznych, sanitarnych, drogowych, z których każdy ma łączny staż pracy jako kierownik robót min. 3 lata i posiada minimum 6-letnie doświadczenie zawodowe oraz posiada aktualne uprawnienia budowlane i jest członkiem właściwej terytorialnie Izby Samorządu Zawodowego; e. zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 inwestycji budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości minimum 2 500 000,00 zł brutto (dwa miliony pięćset tysięcy złotych brutto); f. zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienia, polegającego na wykonywaniu robót budowlanych o łącznej wartości 1 500 000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych) w budynku resortu sprawiedliwości o powierzchni netto (suma powierzchni użytkowej, usługowej i ruchu) 3500 m kw.; g. zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 roboty budowlanej, polegającej na osuszaniu i renowacji ścian zabytkowego obiektu kubaturowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. dysponowanie własnymi środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł lub wykazanie zdolności kredytowej o wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu, w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł; b. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł lub zobowiązanie się do posiadania na czas wykonywania robót polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia warunków zamawiający dokona w sposób zgodny z SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena (koszt) brutto (z VAT) - 100%. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.05.2006, cena - 207,00 PLN + opłata przesyłki (za zaliczeniem pocztowym). 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2006, godzina 11:30, Sąd Okręgowy w Elblągu, pl. Konstytucji 1, pok. 213.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.