eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi modernizacji systemu ochrony Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Warszawa: Wykonanie usługi modernizacji systemu ochrony Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych
Numer ogłoszenia: 184021 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 161118 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198, ul. Żwirki i Wigury, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, fax 022 6821316.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi modernizacji systemu ochrony Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi modernizacji systemu ochrony Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych określona w poniższych trzech zadaniach: Zadanie nr 1 - Modernizacja systemu ochrony budynku nr 4 w kompleksie 6045. I. Ramowy zakres realizacji zamówienia: 1. System sygnalizacji włamania i napadu - instalacja wewnętrznych urządzeń alarmowych w wybranych pomieszczeniach w budynku nr 9. 2. System kontroli dostępu: - instalacja dwóch punktów wejścia (dwustronnych) do budynku nr 9; - dostosowanie systemu do obsługi kart systemu KD zamontowanego w Dowództwie Sił Powietrznych; - wymiana stacji roboczej od KD. 3. System ppoż. - instalacja optycznych czujek dymu w wybranych pomieszczeniach budynku nr 9. Kable transmisyjne oraz zasilające niezbędne do podłączenia wszystkich nowoinstalowanych urządzeń dostarczy i zainstaluje Wykonawca. Wykonawca dokona aktualizacji dokumentacji powykonawczej. II. Istotne informacje i wymagania dotyczące zakresu realizacji zamówienia: 1) System ochrony budynku nr 4 kompleksu 6045 funkcjonuje w oparciu o następujące urządzenia: a) SSWiN - centrala DSC PC 4020A, b) PPOŻ - centrala Schrack Integraf C; c) SKD - program C-S KD wersja 4.58 firmy Insoft oraz urządzenia firmy UNICARD; 2) Wszystkie nowo instalowane urządzenia muszą być kompatybilne z wymienionymi powyżej; 3) Przy montażu należy uwzględnić inne urządzenia oraz materiały instalatorskie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zamawianego systemu ochrony technicznej oraz integracji systemów; 4) Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadaną dokumentację techniczną zainstalowanych systemów oraz kanalizacji teletechnicznej; 5) Stan centrali alarmowej (uzbrojenie strefy, rozbrojenie, wprowadzenie kodu, alarm) muszą być zobrazowane w oparciu o dostarczony przez Wykonawcę program; 6) Do prowadzenia kabli transmisyjnych oraz przewodów zasilających należy wykorzystać istniejącą kanalizację teletechniczną. Długość kanalizacji teletechnicznej między blokami nr 4 i nr 9 wynosi 850 m. Wszystkie użyte w podłączeniu urządzeń systemu ochrony przewody muszą być zakryte w odpowiednich listwach (korytkach, rurkach) instalacyjnych, a ich łączenie powinno być wykonane poprzez lutowanie lub odpowiednie zaciski; 7) Jeżeli nowoinstalowane trasy kablowe pokrywają się z już istniejącymi, Zamawiający dopuszcza wykorzystanie listew montażowych, ale tylko w przypadku jeżeli znajdą się tam przewody systemu ochrony; 8) Prace instalacyjne będą mogły być prowadzone w pomieszczeniach i budynkach w dni powszednie od godz. 7.30 - 15.30; 9) Zamawiający udostępni na czas prowadzenia prac instalacyjnych niezbędne kody i hasła; 10) Po zakończeniu prac instalacyjnych Wykonawca przeszkoli wytypowanych przez Zamawiającego użytkowników z zasad obsługi urządzeń, w terminie określonym przez Zamawiającego 11) Wszystkie użyte do instalacji urządzenia powinny spełniać wymagania zawarte w Polskiej Normie - Systemy Alarmowe PN-93-E-09390, oraz w Normie Obronnej - Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe NO-04-A004. 12) Wykonawca zobowiązuje się wystawić deklarację zgodności (klasa SA - 3 według Polskiej Normy - Systemy Alarmowe PN-93-E-09390) na zainstalowany system ochrony najpóźniej w dniu odbioru usługi. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację powykonawczą, najpóźniej w dniu odbioru usługi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednimi atestami,certyfikatami, określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia Firma przed złożeniem oferty powinna dokonać wizji lokalnej , aby rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące realizacji inwestycji. Dokumentacja techniczna funkcjonujących systemów posiada klauzulę POUFNE i może być udostępniona do wglądu wykonawcom posiadających stosowne poświadczenia bezpieczeństwa tylko na terenie obiektów. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z st.chor. Rafał Byczek tel. (022) 685-58-82 lub 695 143 088 Zdanie nr 2 - Instalacja technicznych środków ochrony kompleksu 0800. I. Ramowy zakres realizacji umowy: 1. System telewizji przemysłowej (STVP) obejmie następujące obiekty: ­ budynek techniczny nr 1 oraz nr 2, skład kabli (po 1 kamerze stałej), ­ brama główna (kamera stała i obrotowa), ­ brama ewakuacyjna (kamera stała i obrotowa), ­ pole antenowe (kamera obrotowa - 4 szt., kamera stała - 8 szt.). 2. System ppoż. obejmuje następujące obiekty: - budynek techniczny nr 1 i nr 2. 3. Zakup i montaż 2 wideodomofonów na wejściach do budynków technicznych nr 1 i nr 2 oraz zakup i montaż 1 drzwi z kontrolą dostępu w pomieszczeniu technika dyżurnego CRN. II. Istotne informacje i wymagania dotyczące zakresu realizacji umowy: 1) Do prowadzenia kabli transmisyjnych oraz przewodów zasilających wykonawca wykorzysta istniejącą kanalizację teletechniczną. Na odcinkach koniecznych do podłączenia kamer - od końca kanalizacji do słupów z kamerami - przewody instalacyjne położy w ziemi; 2) Wykonawca dostarczy materiały do wykonania niezbędnych połączeń; 3) Wszystkie użyte w podłączeniu urządzeń systemu ochrony przewody muszą być zakryte w odpowiednich listwach (korytkach, rurkach) instalacyjnych, a ich łączenie powinno być wykonane poprzez lutowanie lub odpowiednie zaciski; 4) Prace instalacyjne będą mogły być prowadzone bez ograniczeń czasowych; 5) Po zakończeniu prac instalacyjnych Wykonawca przeszkoli wytypowanych przez Zamawiającego użytkowników z zasad obsługi urządzeń; 6) Systemy STVP oraz ppoż. powinny posiadać możliwość dalszej rozbudowy; 7) Wykonawca w ramach zamówienia wykona ochronę przeciwprzepięciową, która obejmie zasilanie kamer - wykonanie uziemiania (szpila o długości co najmniej 3 m.) oraz instalacje modułu ochronnego stopnia B i C; 8) Przy montażu należy uwzględnić inne urządzenia oraz materiały instalatorskie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zamawianego systemu ochrony technicznej oraz integracji systemów. 9) Wszystkie użyte do instalacji urządzenia powinny spełniać wymagania zawarte w Polskiej Normie - Systemy Alarmowe PN-93-E-09390, oraz w Normie Obronnej - Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe NO-04-A004. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację powykonawczą, najpóźniej w dniu odbioru usługi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednimi atestami-certyfikatami, określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia Firma przed złożeniem oferty powinna dokonać wizji lokalnej , aby rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące realizacji inwestycji. Dokumentacja techniczna funkcjonujących systemów posiada klauzulę POUFNE i może być udostępniona do wglądu wykonawcom posiadających stosowne poświadczenia bezpieczeństwa tylko na terenie obiektów. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z st.chor. Rafał Byczek tel. (022) 685-58-82 lub 695 143 088 Zdanie nr 3 - Dostawa i montaż depozytariusz kluczy. I. Ramowy zakres realizacji umowy: Zakup 2 zestawów depozytariuszy kluczy obsługujących 64 szt. kluczy (dopuszcza się opcję dla 32 kluczy wraz z rozszerzeniem na 32 klucze) oraz montaż: - 1 szt. na parterze budynku nr 4 w kompleksie 6045, - 1 szt. na parterze budynku nr 9 w kompleksie 6045. II. Wymagania taktyczno - techniczne dla systemu depozytariuszy w ramach umowy: 1) Depozytariusz kluczy w obudowie zamykanej automatycznie: - konstrukcja ma posiadać zabezpieczenie sabotażowe klucza i obudowy, - pełne zabezpieczenie kluczy (np. cylinder z blokadą) - kontrola obecności klucza (z weryfikacją prawidłowego klucza), - możliwość podglądu systemu z różnych miejsc (opcja multiklienta) - praca w sieci LAN, - z terminalem zarządzającym dostępem do depozytariusza oraz do poszczególnych kluczy (min. pojemność - 1000 kluczy). 2) Urządzenie ma posiadać terminal z możliwością zarządzania również przy późniejszej ewentualnej rozbudowie depozytariusza. 3) Oprogramowanie zarządzające do terminala ma być instalowane na komputerze pracującym w sieci pod Windows XP, sieć LAN 10-100 standard. 4) System ma umożliwiać integrację z systemami kontroli dostępu. 5) Zestaw ma posiadać urządzenie montażowe do cylindrów uchwytu kluczy oraz pełne wyposażenie do obsługi 64 kluczy. 6) Awaryjne zasilanie (akumulator - parametry 17Ah -12V). 7) Zasilanie 230V . 8) Inne urządzenia niezbędne do prawidłowego i efektywnego działania depozytariusza (zasilacze itp.). 9) Do zestawu należy dostarczyć 300 breloków . 10) Każdy z zestawów wyposażyć w kamerę do monitorowania sytuacji przed depozytariuszami. 11) Wykonawca dostarczy i zainstaluje oprogramowanie do obsługi kamer na komputerze w pomieszczeniu nr 109 w bloku nr 4. 12) Wykonawca ma zapewnić możliwość doposażenia (dokupienia) w miarę potrzeb dodatkowych breloków i kompletnych uchwytów do kluczy. 13) Wykonawca ma dołożyć wszelkich starań by umożliwić użytkującemu pełne wykorzystanie możliwości technicznych urządzenia. 14) Wykonawca do dokumentacji powykonawczej dołączy kserokopie posiadanych odpowiednich atestów i certyfikatów dla urządzenia i jego części. 15) Terminal ma zapewnić wg potrzeb pełne sterowanie (karta, kod pin, karta + kod pin, brelok) oraz zarządzanie i obsługę kluczy i skrytek (pełne dane użytkowników, raportowanie historii użycia depozytariusza, przydzielanie blokowanie uprawnień dostępu do poszczególnych kluczy lub grup kluczy, itp. - praca-obsługa w języku polskim). 16) Obydwa urządzenia nie będą podłączone do funkcjonującego obecnie systemu KD. 17) Po zainstalowaniu nowego systemu KD, Wykonawca zostanie wezwany do podłączenia obu depozytariuszy do nowego systemu. Wykonawca zainstaluje na nowej stacji roboczej systemu KD oprogramowanie do zarządzania depozytariuszami oraz przekonfiguruje depozytariusze na elektroniczne karty dostępu używane w nowym systemie KD. 18) Do urządzenia ma być dostarczony zestaw komputerowy umożliwiający administrowanie depozytariuszami, zawierający: a) notebook - tablet o parametrach nie mniejszych : - matrycy nie mniejszej 12,1 cali, - procesorze klasy Core Duo nie wolniejszym niż 1,83 GHz, - pamięci RAM nie mniej niż 1024 MB, - dysk twardy nie mniej niż 80 GB, - zainstalowanych: karta sieciowa i Bluetooth, - wyposażony w stację umożliwiającą dokonywanie archiwizacji danych na płytach DVD (stacja wewnętrzna, zewnętrzna lub stacja dokująca z napędem). b) przenośna drukarka atramentowa o parametrach nie mniejszych: - umożliwiająca wykonywanie wydruków rozmiarów A4, - posiadająca interfejs Bluetooth, - zasilana z baterii oraz napięcia sieciowego 220 V, Do zestawu Wykonawca dostarczy torbę do przenoszenia ww. zestawu. 19) Wykonawca zobowiązany jest do montażu depozytariuszy, instalacji i konfiguracji systemu. 20) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników, którzy będą administrowali powyższym systemem w terminie określonym przez zamawiającego 21) Wykonawca dostarczy 4 szafki na klucze zapasowe mogące pomieścić 32 klucze każda (szafki metalowe z szybą w drzwiach, zamykane na klucz, z uchwytami do montażu na ścianie) wraz z akcesoriami niezbędnymi do opisu kluczy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację powykonawczą, najpóźniej w dniu odbioru usługi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednimi atestami,certyfikatami, określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia Firma przed złożeniem oferty powinna dokonać wizji lokalnej , aby rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące realizacji inwestycji. Dokumentacja techniczna funkcjonujących systemów posiada klauzulę POUFNE i może być udostępniona do wglądu wykonawcom posiadających stosowne poświadczenia bezpieczeństwa tylko na terenie obiektów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu Oryginalny kod CPV: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 147100 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa i montaż depozytariuszy kluczy.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONWÓJ s.c. Firma Handlowo-Usługowa Bartkowiak i S-ka, ul. Bohaterów Września 27/12, 72-600 Swinoujście, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 147100.00
  • Oferta z najniższą ceną: 147100.00 / oferta z najwyższą ceną: 147100.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.