eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa konserwacji systemów sygnalizacji pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów ostrzegania oraz systemów telewizji dozorowej CCTV w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego - 3 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-19

Wrocław: Usługa konserwacji systemów sygnalizacji pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów ostrzegania oraz systemów telewizji dozorowej CCTV w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 18400 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji systemów sygnalizacji pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów ostrzegania oraz systemów telewizji dozorowej CCTV w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego - 3 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji systemów sygnalizacji pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów ostrzegania oraz systemów telewizji dozorowej CCTV w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego: a) DS KREDKA, ul. Grunwaldzka 69, 50-366 Wrocław; b) DS OŁOWEK, pl. Grunwaldzki 30, 50-366 Wrocław; c) DS DWUDZIESTOLATKA, ul. Piastowska 1, 50-359 Wrocław; d) DS SŁOWIANKA, pl. Grunwaldzki 26, 50-363 Wrocław; e) DS PARAWANOWIEC, pl. Grunwaldzki 28, 50-363 Wrocław. Zamówienie obejmuje 3 zadania: Zadanie nr 1: Przeglądy konserwacyjne systemów SAP oraz systemów oddymiania zlokalizowanych w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie nr 2: Przeglądy konserwacyjne dźwiękowych systemów ostrzegania zlokalizowanych w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie nr 3: Przeglądy konserwacyjne urządzeń systemu dozorowej CCTV zlokalizowanych w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załączniki nr 4a, 4b i 4c - Kalkulacja cenowa; załączniki nr 5a, 5b i 5c - Opis przedmiotu zamówienia; Załączniki nr 6a, 6b i 6c - Wzór umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.10-4, 50.33.20.00-1, 50.71.10.00-2, 50.34.10.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na: w Zadaniu 1: konserwacji systemu/ów sygnalizacji SAP oraz oddymiania (łącznie) o wartości usługi co najmniej 30 000,00 zł brutto, w Zadaniu 2: konserwacji dźwiękowego systemu/ów ostrzegania o wartości usługi co najmniej 60 000,00 zł brutto, w Zadaniu 3: konserwacji urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV o wartości usługi co najmniej 30 000,00 zł brutto. Przez /usługę/ Zamawiający rozumie usługę wykonaną w ramach jednej umowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Kalkulacja cenowa (Załączniki nr 4a, 4b i 4c do SIWZ); 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; 5) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w sekcji III.4.2 i odpowiednio III.4.3. Dokumenty wymienione w sekcji III.4.1 oraz wymienione powyżej podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), w następujących przypadkach: a) Aktualizacji danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby firmy b) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 5 umowy będzie obniżane proporcjonalnie do usług nie wykonywanych przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Stron umowy lub leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wyłączenia poszczególnych pomieszczeń objętych przedmiotem umowy, na okres wykonywania prac remontowo-budowlanych, zamknięcia pomieszczeń z innych przyczyn. O powyższym fakcie Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie najpóźniej w terminie do 7 dni, licząc od dnia zaistnienia sytuacji uzasadniającej obniżenie wynagrodzenia zgodnie z § 10 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, pok.100.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, pok.100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy konserwacyjne systemów SAP oraz systemów oddymiania zlokalizowanych w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy konserwacyjne systemów SAP oraz systemów oddymiania zlokalizowanych w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego: DS KREDKA, ul. Grunwaldzka 69, 50-366 Wrocław; DS OŁÓWEK, pl. Grunwaldzki 30, 50-366 Wrocław; DS DWUDZIESTOLATKA, ul. Piastowska 1, 50-359 Wrocław;DS SŁOWIANKA, pl. Grunwaldzki 26, 50-363 Wrocław; DS PARAWANOWIEC, pl. Grunwaldzki 28, 50-363 Wrocław. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: załącznik nr 4a - Kalkulacja cenowa; załącznik nr 5a - Opis przedmiotu zamówienia; załącznik nr 6a - Wzór umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.10-4, 50.33.20.00-1, 50.71.10.00-2, 50.34.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy konserwacyjne dźwiękowych systemów ostrzegania zlokalizowanych w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy konserwacyjne dźwiękowych systemów ostrzegania zlokalizowanych w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego: DS KREDKA, ul. Grunwaldzka 69, 50-366 Wrocław; DS OŁÓWEK, pl. Grunwaldzki 30, 50-366 Wrocław; DS DWUDZIESTOLATKA, ul. Piastowska 1, 50-359 Wrocław; DS SŁOWIANKA, pl. Grunwaldzki 26, 50-363 Wrocław;DS PARAWANOWIEC, pl. Grunwaldzki 28, 50-363 Wrocław. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 4b - Kalkulacja cenowa; załącznik nr 5b - Opis przedmiotu zamówienia; załącznik nr 6b - Wzór umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.10-4, 50.33.20.00-1, 50.71.10.00-2, 50.34.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy konserwacyjne urządzeń systemu dozorowej CCTV zlokalizowanych w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy konserwacyjne urządzeń systemu dozorowej CCTV zlokalizowanych w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego: DS KREDKA, ul. Grunwaldzka 69, 50-366 Wrocław; DS OŁÓWEK, pl. Grunwaldzki 30, 50-366 Wrocław; DS DWUDZIESTOLATKA, ul. Piastowska 1, 50-359 Wrocław; DS SŁOWIANKA, pl. Grunwaldzki 26, 50-363 Wrocław; DS PARAWANOWIEC, pl. Grunwaldzki 28, 50-363 Wrocław. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: załącznik nr 4c - kalkulacja cenowa; załącznik nr 5c - Opis przedmiotu zamówienia; załącznik nr 6c - Wzór umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.10-4, 50.33.20.00-1, 50.71.10.00-2, 50.34.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.