eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Przebudowa drogi na odcinku o długości ca 1 km w Samborzu w kierunku Szczytna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Słupno: Przebudowa drogi na odcinku o długości ca 1 km w Samborzu w kierunku Szczytna
Numer ogłoszenia: 184008 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupno, ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, woj. mazowieckie, tel. 024 2619529, fax 024 2612977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi na odcinku o długości ca 1 km w Samborzu w kierunku Szczytna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - drogowych polegających na: - remoncie drogi o szerokości 5m jednopasmowej z obustronnymi poboczami o szerokości 2x1m; konstrukcja nawierzchnia drogi: warstwa wiążąca ( wyrównawcza ) z masy mineralno bitumicznej grubości średnio 4 cm od km0+000 do km1+058; warstwa ścieralna z masy mineralno bitumicznej grubości 3 cm od 0+000 do 1+058, oraz dodatkowo uzupełnieniu nawierzchni asfaltowej o powierzchni 300 m2. - budowie wjazdów na pola i do posesji o szerokości 4-6 m, ( wjazd betonowy km. 0+308 dł. ca. 11m przykryć tylko warstwą ścieralną gr. 4 cm. ); konstrukcja na wjazdach : warstwa ścieralna z masy mineralno bitumicznej grubości 3 cm; warstwa wiążąca z masy mineralno bitumicznej grubości 4 cm; podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm; podsypka piaskowa gr. 10 cm. Kable telefoniczne pod wjazdami zabezpieczyć przed uszkodzeniem, pod projektowanymi drogami oraz rowami odwadniającymi. Zakres robót ziemnych ogranicza się do oczyszczenia istniejących rowów, udrożnienia przepustów, wykonania wjazdów i poboczy. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca jest zobowiązany opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tzn. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej. Kierownik budowy musi posiadać aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2001 Nr 5, poz. 42 ze zmn.); 3) zrealizowali, co najmniej 1 robotę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane jest udokumentowanie wykonania minimum 2.500 m2 nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 10 oraz art.24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy pzp. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1) i pkt 5) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2), pkt 3), pkt 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie - spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z Rozdziałem IV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rozmiaru rzeczowego, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie- Załącznik Nr 3; 4)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień - Załącznik Nr 4 Dla Kierownika budowy należy załączyć uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2. Do oferty należy załączyć również: 1) wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1; 2) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to z bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) informacja dotycząca podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 5; 4) szczegółowy kosztorys ofertowy; 5) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne świadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który prowadzone będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ust. 1-2 oraz pkt 2 ust.2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Słupnie, ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Słupnie - pok. 11 /sekretariat/ ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.