eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeńczyce › Budowa chodników wzdłuż drogi krajowej nr 79 w miejscowości Wawrzeńczyce i Złotniki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Wawrzeńczyce: Budowa chodników wzdłuż drogi krajowej nr 79 w miejscowości Wawrzeńczyce i Złotniki.
Numer ogłoszenia: 184008 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce , Wawrzeńczyce 57, 32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie, tel. 0-12 2874003, 2874007, faks 0-12 2874003, 2874007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igolomia-wawrzenczyce.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników wzdłuż drogi krajowej nr 79 w miejscowości Wawrzeńczyce i Złotniki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników wzdłuż drogi krajowej nr 79 Sandomierz - Kraków w miejscowości Wawrzeńczyce i Złotniki o długości 1151 mb w km 323+082 do km 324+233, zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, decyzją o pozwolenie na budowę Nr 36/08 z dnia 05 czerwca 2008 wydaną przez Wojewodę Małopolskiego. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Termin wnoszenia wadium do dnia składania ofert do godz. 10:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, którzy: 1. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i drogowej wraz z wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonymi aktualnymi zaświadczeniami wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. 2. udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty - stanowiący Zał. nr 2 do SIWZ, cena w ofercie powinna być podana cyfrowo i słownie. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje Pełnomocnik. W miejscu /nazwa i adres Wykonawcy/ należy wpisać dane dotyczące konsorcjum ( wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Zał. nr 3 do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz terenem budowy (Zał. nr 4 do SIWZ). 4) Dowód wpłaty wadium. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 11) Potwierdzenie posiadania uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i drogowej wraz z wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonymi aktualnymi zaświadczeniami wydanymi przez tę izbę z określonym terminem ważności (termin ten musi być aktualny na dzień składania ofert). 12) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 13) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat i zakończonych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych w zakresie budowy, modernizacji, przebudowy, odbudowy, remontu dróg i chodników na kwotę łączną co najmniej 500.000,00 zł, w tym robót dotyczących chodników na kwotę co najmniej 250.000,00 zł. 14) Lista podwykonawców realizujących prace specjalistyczne - do wartości określonej w pkt IV SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, z podaniem dokładnego zakresu poszczególnych podzlecanych prac oraz załączeniem stosownych uprawnień zawodowych pracowników podwykonawcy do wykonania tych prac. W przypadku ich nie występowania - oświadczenie Wykonawcy, że podmioty podwykonawcy nie będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( Zał. nr 7 do SIWZ). 15) Parafowany wzór umowy stanowiący Zał. nr 1 do SIWZ. 16) Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie projektu budowlanego i przedmiaru robót (Zał. nr 8 do SIWZ). 17) Dokumenty wymagane dodatkowo od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Wykaz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; c) Oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Przy składaniu oświadczeń i dokumentów z pkt. 2,3,5,6,7,8,9,-oświadczenia i dokumenty winien złożyć każdy z Wykonawców. Przy składaniu dokumentów z pkt. 1,4,10,11,12,13,14,15,16, - można złożyć jeden wspólny dokument, który podpisuje Pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igolomia-wawrzenczyce.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce nr 57.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce nr 57, Sekretariat pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.