eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Wykonanie robót dachowych w ramach remontu budynku koszarowego nr 20 (budynek mieszkalny na terenie koszar) w JW 1517 Czerwieńsk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Krotoszyn: Wykonanie robót dachowych w ramach remontu budynku koszarowego nr 20 (budynek mieszkalny na terenie koszar) w JW 1517 Czerwieńsk.
Numer ogłoszenia: 183987 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Krotoszyn, Gospodarstwo Pomocnicze Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Zielonej Górze, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7252251, fax 062 7252251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzrbkrotoszyn.hostingpro.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze zakładu budżetowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dachowych w ramach remontu budynku koszarowego nr 20 (budynek mieszkalny na terenie koszar) w JW 1517 Czerwieńsk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót dachowych w ramach remontu budynku koszarowego nr 20 (budynek mieszkalny na terenie koszar) w JW 1517 Czerwieńsk. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej (pow. ok. 1244 m2), pokrycie dachu papą termozgrzewalną, lekką obudowę dachu z blachy trapezowej, wykonanie obróbek blacharskich. Uwaga - następujące materiały dostarcza zamawiający: welna mineralna, papa termozgrzewalna, blacha trapezowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który nie spełni wszystkich warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający zaprosi 5 Wykonawców do składania ofert, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania tych warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: W stosunku do dokumentów i oświadczeń wymienionych w rubryce poniżej (poz. 1, 2,3, 5, 6, 7 i 10) zamawiający przyzna 1 punkt za złożenie poprawnego dokumentu/oświadczenia. W stosunku do dokumentu oznaczonego nr 4 zamawiający przyzna wykonawcom 1 punkt za 1 wskazaną robotę budowlaną oraz dodatkowo 2 punkty za każdą robotę budowlaną na rzecz MON. W stosunku do dokumentu oznaczonego nr 8 i 9 zamawiający przyzna wykonawcom punkty proporcjonalnie do wykazanych w nim wartości. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w przetargu jest mniejsza niż 6, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów i oświadczeń: w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.Pzp: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3)oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. w celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4)wykaz zrealizowanych robót budowlanych, z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumenty poświadczające zrealizowanie tych robót ( referencje, protokoły odbioru robót)- należy wskazać roboty budowlane o wartości co najmniej 100 tys. zł każda, w tym minimum 1 robotę na rzecz MON; 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - należy wskazać co najmniej 1 kierownika robót i dołączyć jego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierskiej, a także wskazać co najmniej 12 osób do wykonania zamówienia, w tym: 4 dekarzy-blacharzy i 8 pracowników ogólnobudowlanych, 6) oświadczenie, że Wykonawca posiada sprzęt niezbędny do transportu pionowego materiałów na poziom stropu (nad II piętrem), a jeżeli jest to sprzęt poddozorowy to również oświadczenie, że posiada aktualną dokumentację DT, 7) oświadczenie Wykonawcy, że osoby przewidywane do wykonania zamówienia posiadają aktualne badania lekarskie, również potwierdzające możliwość wykonywania prac na wysokościach; w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 8)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - minimalny wymóg zamawiającego: potwierdzenie środków finansowych lub zdolność kredytowa na 200 tys. złotych; 9)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - minimalny wymóg zamawiającego: ubezpieczenie na wartość 200 tys. złotych; na podst. art. 50 ustawy Pzp: 10) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: wnioski należy składać w siedzibie zamawiającego w sekretariacie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.