Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Radom: Modernizacja systemu deszczowania w szkółce leśnej Ksawerów (Nadl. Dobieszyn) - 2711/RB-08/08
Numer ogłoszenia: 183980 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Składnic Lasów Państwowych, ul. 25 Czerwca 68, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3643582.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/zslp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu deszczowania w szkółce leśnej Ksawerów (Nadl. Dobieszyn) - 2711/RB-08/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku pompowni o wymiarach 5x6m, budowa zestawu pompowego usytuowanego w pompowni, budowa systemu zraszania wraz z magistralą rozprowadzającą, budowa systemu alarmowego, dostawa pompy nawozowej typ AMIAD zamontowanej na wózku, budowa zbiorników retencyjnych V=1440m3, budowa studni hydrantowych z zaworami kulowymi
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.53.21.20 - 45.53.21.20 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 25.000,00 PLN - na etapie składania ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto: - zrealizowali w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, roboty budowlane o podobnym charakterze przedmiotowym i wartościowym (w tym przynajmniej trzy zadania o wartości minimum 1.000.000,00 PLN netto każde) - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000,00 PLN - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000,00 PLN - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym przewidzianymi do kierowania robotami - potwierdzone stosownymi uprawnieniami tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń), przynajmniej 8 pracownikami fizycznymi, w tym min. 2 osoby z aktualnymi uprawnieniami do zgrzewania rur polietylenowych - dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym minimum: 2 koparko - ładowarkami o pojemności łyżki min. 0,6 m3, 1 minikoparką o pojemności łyżki do 0,1 m3, 1 koparką przedsiębierną o pojemności łyżki min. 1,0 m3, 1 spychaczem czołowym [75kW], ponadto: 2 samochodami samowyładowawczymi o ładowności min. 10 t., 2 zagęszczarkami płytowymi min. 350 kg, 1 dźwigiem samochodowym o udźwigu min. 5 t. i 1 zgrzewarką do rur polietylenowych z aktualną kalibracją w zakresie średnic do 355 mm. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu, złożone razem z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków, wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły 0-1. W przypadku gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków według poniższego kryterium: Za każde dodatkowe 50.000,00 PLN (powyżej żądanego pułapu 3 x 1.000.000,00 PLN) wykonanych robót o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, Wykonawca otrzyma 1 pkt. Wykonawcy z największą liczbą punktów zostaną zakwalifikowani
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym - oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz, że roboty budowlane oferowane przez niego spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania wniosków - zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania wniosków - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe pracowników oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby przewidzianej do kierowania robotami
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert zostanie przekazana tym wykonawcom, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie określonej w niniejszym ogłoszeniu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Radomiu, ul. 25 Czerwca 68, 26-600 Radom, pok. nr 77.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wnioski, pod rygorem nieważności, muszą być sporządzone na piśmie w języku polskim. Wykonawca zamieści dokumenty w nieprzejrzystej i szczelnie zamkniętej kopercie w sposób uniemożliwiający jej otwarcie bez naruszenia ewentualnych zabezpieczeń, która będzie posiadać oznaczenia: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Radomiu, ul. 25 Czerwca 68, 26-600 Radom. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym - nr sprawy 2711/RB-08/08 oraz: Nie otwierać przed dniem 14.08.2008 r. przed godz. 08:00. Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta będzie posiadać nazwę i adres Wykonawcy. 2. Na etapie składania ofert Wykonawcy muszą zadeklarować udzielenie minimum 2 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania z podwykonawstwa. 4. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wszelkie inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w II półroczu 2024 roku.
- Dostawa akcesoriów do urządzeń firmy STRYKER dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.