eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego makroniwelacji, gospodarki zielenią, budowy kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, nawierzchni ul. Popiełuszki z odwodnieniem i oświetleniem na osiedlu Kortowo Sady dla rejonu objętego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Olsztyn: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego makroniwelacji, gospodarki zielenią, budowy kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, nawierzchni ul. Popiełuszki z odwodnieniem i oświetleniem na osiedlu Kortowo Sady dla rejonu objętego Miejscowym Planem zagospodarowania przestrzennego miasta Olsztyna dla terenu położonego w płd części Miasta, w rejonie ul. Bartąskiej - Kortowo-Sady.
Numer ogłoszenia: 183975 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego makroniwelacji, gospodarki zielenią, budowy kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, nawierzchni ul. Popiełuszki z odwodnieniem i oświetleniem na osiedlu Kortowo Sady dla rejonu objętego Miejscowym Planem zagospodarowania przestrzennego miasta Olsztyna dla terenu położonego w płd części Miasta, w rejonie ul. Bartąskiej - Kortowo-Sady..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż) dla terenu określonego w istniejącej koncepcji sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w granicach zlewni W wyłącznie w pasach drogowych wyznaczonych MPZP rejonie ul. Bartąskiej - Kortowo - Sady oraz w koncepcji drogowej w zakresie budowy ul. Popiełuszki z sięgaczem 8 D15 2. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje: a) projekt makroniwelacji pasów drogowych b) projekt sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wg warunków, o które należy wystąpić do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Olsztynie c) projekt kanalizacji deszczowej wg warunków, o które należy wystąpić do Wydziału Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta d) inwentaryzacja zieleni uzgodniona z Wydziałem Ochrony Środowiska U. M. Olsztyn e) projekt ul. Popiełuszki wg warunków technicznych, o które należy wystąpić do MZDMiZ f) projekt budowy oświetlenia ulicznego, wg warunków, o które należy wystąpić do MZDMiZ g) projekt organizacji ruchu, h) ewentualne projekty przebudowy kolidujących sieci i urządzeń naziemnych i podziemnych uzbrojenia technicznego, wg warunków, o które należy wystąpić do dysponentów sieci 3. Prace przedprojektowe wykonywane przez Projektanta i na Jego koszt: a) aktualna mapa do celów projektowych b) techniczne badania podłoża gruntowego do celów projektowych, c) mapa własnościowa terenu z zaznaczonymi granicami działek, numerami i wykazem właścicieli (ulice wraz z uzbrojeniem należy projektować na gruntach gminnych. W przypadku konieczności wejścia na grunty inne niż Gminy Olsztyn w celu budowy lub przebudowy urządzeń lub sieci uzbrojenia technicznego, projektant ma obowiązek załączyć do projektu budowlanego oświadczenia właścicieli, zawierające ich zezwolenia na prowadzenie robót na ich gruntach), 4. Projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202/2004 poz. 2072). Dokumentacja projektowa powinna posiadać niezbędne pozwolenia, opinie, uzgodnienia umożliwiające uzyskanie przez projektanta decyzji o pozwoleniu na budowę z upoważnienia Zamawiającego. 5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zawierające zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz określające zakresy prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać jako oddzielne opracowania, w których należy wydzielić tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego, wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/. 6. Przedmiary robót - zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. Spis działów przedmiaru robót powinien przedstawiać podział wszystkich robót budowlanych na grupy robót, wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/. Przedmiary robót należy wykonać jako oddzielne opracowanie z podziałem na branże. 7. Kosztorysy inwestorskie oraz zbiorcze zestawienie kosztów - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podziałem na etapy uzgodnione z zamawiającym, 8. Zakres obejmuje również pełnienie, w ramach ceny ofertowej, nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w w/w opracowaniach. 9. Opracowanie należy wykonać w : a) 8 egz. - dokumentacja projektowa, b) 4 egz. - przedmiary robót, specyfikacje techniczne i kosztorysy inwestorskie i dostarczyć do siedziby Zamawiającego. c) opracowanie należy dostarczyć w 4 egzemplarzach w formie elektronicznej na płycie CD rysunki w formacie pdf, obliczenia, przedmiary, opisy techniczne w formacie odpowiednio .xls, .doc i pdf

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wadium w wysokości 5.200,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno opracowanie dotyczące dokumentacji projektowej w zakresie dróg o wartości prac co najmniej 50.000,- PLN oraz jedno opracowanie dotyczące dokumentacji projektowej w zakresie sieci wod-kan. o wartości prac, co najmniej równej kwocie 50.000,- PLN. Zamawiający uzna warunek za spełniony również wówczas jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno opracowanie dotyczące dokumentacji projektowej w zakresie sieci wod-kan. i dróg o łącznej wartości prac co najmniej równej kwocie 100.000,- PLN . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do projektowania: a) bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (sanitarne sieciowe), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) bez ograniczeń w specjalności drogowej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub od-powiadające im ważne uprawnienia budowlane (drogowe), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (pełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku: (za każdą należycie wykonaną dokumentację projektowa spełniającą warunek Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 1 punkt). Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, o kolejności Wykonawców decydować będzie łączna wartość opracowań wymienionych w wykazie, które spełniają wymogi Zamawiającego. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. 3) wykaz prac projektowych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. 4) dokumenty potwierdzające, że wymienione prace projektowe, zostały należycie wykonane - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. 6) dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a)decyzję o nadaniu uprawniń budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych do projektowania (sanitarne sieciowe), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy b) decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych do projektowania (drogowe), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy , c) aktualne zaświadczenie tych osób o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyn, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.um.olsztyn.pl . 2. Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą wniosek wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 402 w terminie do dnia 19.08.2008 r. do godz. 10:00 lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego) na adres: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Ja-na Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402. 3.Wnioski będą podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Każdy przyjęty wniosek zostanie opatrzony adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia, tzn. datę kalendarzową oraz godzinę i minutę, w której został przyjęty. Do czasu otwarcia wniosków, będą one przechowywane w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. 4. Koperta (opakowanie) powinna być opisana: Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, z dopiskiem: WNIOSEK o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na wykonanie projektu budowlano-wykonawczego makroniwelacji, gospodarki zielenią, budowy kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, nawierzchni ul. Popiełuszki z odwodnieniem i oświetleniem na osiedlu Kortowo Sady. Na kopercie (opakowaniu) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. Konsekwencje złożenia wniosku niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. 5. Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek: a) musi być sporządzony w języku polskim, b) dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę, c) musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką, d) upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych lub z dołączonego do wniosku pełnomocnictwa, e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wspólnicy spółki cywilnej będą traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania, ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 23 ustawy P.z.p., zakłada on, że członków konsorcjum ubiegających się wspólnie o zamówienie reprezentować może nie każdy z jego uczestników, jak to ma miejsce w przypadku spółki cywilnej, lecz tylko jeden z nich, f) pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, g) dokumenty (nie dotyczy pełnomocnictw) należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone na każdej zapisanej stronie klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone (identyfikowalnym podpisem) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych . W przypadku wniesienia protestu - umotywowany, pisemny protest należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych pok. 402 (IV piętro). 7. Zamawiający określa sposób porozumiewania się z zachowaniem zasad określonych w art. 27 ustawy Pz.p. - pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz informacji zawiadomień oraz protestów faksem. W celu sprawnego przekazywania informacji Wykonawca zobowiązany jest we wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu podać numer faksu. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje faksem zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą faksu. 8. Znak sprawy: ZP.a.3410-110/08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.