eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I OPROGRAMOWANIA DO WARSZTATÓW SZKOLNYCH W RAMACH PROJEKTU PN.DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. MODERNIZACJA WARSZTATÓW SZKOLNYCH I PRACOWNI DO PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODÓW W POWIECIE SŁUBICKIM.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Słubice: DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I OPROGRAMOWANIA DO WARSZTATÓW SZKOLNYCH W RAMACH PROJEKTU PN.: DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. MODERNIZACJA WARSZTATÓW SZKOLNYCH I PRACOWNI DO PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODÓW W POWIECIE SŁUBICKIM.
Numer ogłoszenia: 183952 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147754 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe, ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 7592019, 7592010, faks 0-95 7592011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I OPROGRAMOWANIA DO WARSZTATÓW SZKOLNYCH W RAMACH PROJEKTU PN.: DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. MODERNIZACJA WARSZTATÓW SZKOLNYCH I PRACOWNI DO PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODÓW W POWIECIE SŁUBICKIM..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, sprzętu i wyposażenia wraz z montażem oraz jego uruchomienie i przeszkolenie personelu. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Ekonomiczno -Rolniczych i Zespole Szkół Technicznych w Słubicach wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia parametry określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe i funkcjonalne. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi posiadać minimum dot. cech i parametrów technicznych, właściwości użytkowych oraz przyjętych standardów jakościowych i funkcjonalnych określonym przez Zamawiającego w ww. załączniku. Zamawiający wraz z opisem przedmiotu zamówienia zamieszcza projekt jego rozmieszczenia i miejsca montażu (rys. technologia) - jeżeli dotyczy. Wykonawca dołączy do oferty kosztorys cenowy sporządzony wg załącznika Nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe wskazujące na pochodzenie danego produktu lub materiału, zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów lub materiałów równoważnych do podanych w opisie pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje produkty lub materiały równoważne, ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub wyższe jak materiały określone w przedmiarze i dokumentacji technicznej, w tym celu wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów lub materiałów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów. 2. Wymagania Zamawiającego: 1) Przedmiot zamówienia musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowy i wolny od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003 r., Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). 2) Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odpowiednio do wybranej przez Wykonawcę części zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do warsztatów znajdujących się przy Zespole Szkół Ekonomiczno -Rolniczych i Zespole Szkół Technicznych w Słubicach (w zależności od asortymentu przedmiotu zamówienia i jego miejsca dostawy) a następnie jego montażu wraz z wykonaniem niezbędnych prac służących posadowieniu bądź powieszeniu - jeżeli zachodzi taka konieczność - instalacji i uruchomienia (przetestowania) przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 5) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa będzie zobowiązany zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego. 6) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu (min. 2 os.) odpowiedzialnego za korzystanie z urządzeń i sprzętu w miejscu montażu, w zakresie obsługi dostarczanego przez siebie przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca dostarczy w ramach dostawy wszelkie niezbędne karty gwarancyjne dotyczące przedmiotem zamówienia. 8) Wykonawca dostarczy z przedmiotem zamówienia certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, instrukcje oraz opisy techniczne i inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa. 9) Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być wykonane zgodnie z normami wymaganymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i zgodne ze standardami wyposażenia pracowni w kształceniu zawodowym - opisane znakami jakości i odpowiednimi certyfikatami. 10) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z wykonawcą robót budowlanych realizowanych w zakresie modernizacji warsztatów szkolnych w ramach projektu pn.: Dobry zawód - dobra praca. Modernizacja warsztatów szkolnych i pracowni do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Słubickim. 11) Wykonawca udzieli gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na minimum 36 miesięcy. 3. Zamawiający dopuścił możliwość złożenie oferty częściowej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 następujących części: 1) Część I - meble kuchenne i szkolne, 2) Część II - sprzęt AGD, 3) Część III - pozostałe wyposażenie AGD, 4) Część IV - oprogramowanie i inne, 5) Część V - sprzęt ogrodniczy i pozostałe narzędzia, 6) Część VI - sprzęt i wyposażenie warsztatowe. Zamawiający dopuścił możliwość złożenia oferty na jedną, kilka lub wszystkie części..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 38.32.00.00 - Stoły kreślarskie 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.32.00.00 - Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania 48.40.00.00 - Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy 16.31.00.00 - Kosiarki 34.32.62.00 - Podnośniki samochodowe 34.31.00.00 - Silniki do pojazdów i części silników 44.51.00.00 - Narzędzia 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 38.43.10.00 - Aparatura do wykrywania 38.43.20.00 - Aparatura do analizowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: Dobry zawód - dobra praca. Modernizacja warsztatów szkolnych i pracowni do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Słubickim - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 4.2 Rozwój i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, Poddziałania 4.2.2 Rozwój i modernizacja lokalnej infrastruktury edukacyjnej Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble kuchenne i szkolne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Kosztorysowo-Handlowe MATEO Mateusz Słomiński, ul. Sławieńska 9, 76-010 Polanów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70048,50

  • Oferta z najniższą ceną: 70048,50 / Oferta z najwyższą ceną: 70048,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzęt AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MP GASTRO HoReCa PAC Agnieszka Rossochacka - Paszkiewicz, ul. Irysowa 2, 62-095 Murowana Goślina, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166177,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115515,97

  • Oferta z najniższą ceną: 115515,97 / Oferta z najwyższą ceną: 196148,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pozostałe wyposażenie AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53653,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23516,10

  • Oferta z najniższą ceną: 23516,10 / Oferta z najwyższą ceną: 35032,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Sprzęt ogrodniczy i pozostałe narzędzia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24624,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19822,68

  • Oferta z najniższą ceną: 19822,68 / Oferta z najwyższą ceną: 45460,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.