To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-30
Słubice: DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I OPROGRAMOWANIA DO WARSZTATÓW SZKOLNYCH W RAMACH PROJEKTU PN.: DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. MODERNIZACJA WARSZTATÓW SZKOLNYCH I PRACOWNI DO PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODÓW W POWIECIE SŁUBICKIM.
Numer ogłoszenia: 183952 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147754 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe, ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 7592019, 7592010, faks 0-95 7592011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I OPROGRAMOWANIA DO WARSZTATÓW SZKOLNYCH W RAMACH PROJEKTU PN.: DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. MODERNIZACJA WARSZTATÓW SZKOLNYCH I PRACOWNI DO PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODÓW W POWIECIE SŁUBICKIM..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, sprzętu i wyposażenia wraz z montażem oraz jego uruchomienie i przeszkolenie personelu. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Ekonomiczno -Rolniczych i Zespole Szkół Technicznych w Słubicach wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia parametry określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe i funkcjonalne. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi posiadać minimum dot. cech i parametrów technicznych, właściwości użytkowych oraz przyjętych standardów jakościowych i funkcjonalnych określonym przez Zamawiającego w ww. załączniku. Zamawiający wraz z opisem przedmiotu zamówienia zamieszcza projekt jego rozmieszczenia i miejsca montażu (rys. technologia) - jeżeli dotyczy. Wykonawca dołączy do oferty kosztorys cenowy sporządzony wg załącznika Nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe wskazujące na pochodzenie danego produktu lub materiału, zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów lub materiałów równoważnych do podanych w opisie pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje produkty lub materiały równoważne, ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub wyższe jak materiały określone w przedmiarze i dokumentacji technicznej, w tym celu wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów lub materiałów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów. 2. Wymagania Zamawiającego: 1) Przedmiot zamówienia musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowy i wolny od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003 r., Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). 2) Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odpowiednio do wybranej przez Wykonawcę części zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do warsztatów znajdujących się przy Zespole Szkół Ekonomiczno -Rolniczych i Zespole Szkół Technicznych w Słubicach (w zależności od asortymentu przedmiotu zamówienia i jego miejsca dostawy) a następnie jego montażu wraz z wykonaniem niezbędnych prac służących posadowieniu bądź powieszeniu - jeżeli zachodzi taka konieczność - instalacji i uruchomienia (przetestowania) przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 5) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa będzie zobowiązany zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego. 6) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu (min. 2 os.) odpowiedzialnego za korzystanie z urządzeń i sprzętu w miejscu montażu, w zakresie obsługi dostarczanego przez siebie przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca dostarczy w ramach dostawy wszelkie niezbędne karty gwarancyjne dotyczące przedmiotem zamówienia. 8) Wykonawca dostarczy z przedmiotem zamówienia certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, instrukcje oraz opisy techniczne i inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa. 9) Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być wykonane zgodnie z normami wymaganymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i zgodne ze standardami wyposażenia pracowni w kształceniu zawodowym - opisane znakami jakości i odpowiednimi certyfikatami. 10) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z wykonawcą robót budowlanych realizowanych w zakresie modernizacji warsztatów szkolnych w ramach projektu pn.: Dobry zawód - dobra praca. Modernizacja warsztatów szkolnych i pracowni do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Słubickim. 11) Wykonawca udzieli gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na minimum 36 miesięcy. 3. Zamawiający dopuścił możliwość złożenie oferty częściowej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 następujących części: 1) Część I - meble kuchenne i szkolne, 2) Część II - sprzęt AGD, 3) Część III - pozostałe wyposażenie AGD, 4) Część IV - oprogramowanie i inne, 5) Część V - sprzęt ogrodniczy i pozostałe narzędzia, 6) Część VI - sprzęt i wyposażenie warsztatowe. Zamawiający dopuścił możliwość złożenia oferty na jedną, kilka lub wszystkie części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 38.32.00.00 - Stoły kreślarskie 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.32.00.00 - Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania 48.40.00.00 - Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy 16.31.00.00 - Kosiarki 34.32.62.00 - Podnośniki samochodowe 34.31.00.00 - Silniki do pojazdów i części silników 44.51.00.00 - Narzędzia 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 38.43.10.00 - Aparatura do wykrywania 38.43.20.00 - Aparatura do analizowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: Dobry zawód - dobra praca. Modernizacja warsztatów szkolnych i pracowni do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Słubickim - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 4.2 Rozwój i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, Poddziałania 4.2.2 Rozwój i modernizacja lokalnej infrastruktury edukacyjnej Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble kuchenne i szkolne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Kosztorysowo-Handlowe MATEO Mateusz Słomiński, ul. Sławieńska 9, 76-010 Polanów, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70048,50
Oferta z najniższą ceną: 70048,50 / Oferta z najwyższą ceną: 70048,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzęt AGD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MP GASTRO HoReCa PAC Agnieszka Rossochacka - Paszkiewicz, ul. Irysowa 2, 62-095 Murowana Goślina, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166177,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115515,97
Oferta z najniższą ceną: 115515,97 / Oferta z najwyższą ceną: 196148,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pozostałe wyposażenie AGD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
- INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53653,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23516,10
Oferta z najniższą ceną: 23516,10 / Oferta z najwyższą ceną: 35032,86
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Sprzęt ogrodniczy i pozostałe narzędzia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24624,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19822,68
Oferta z najniższą ceną: 19822,68 / Oferta z najwyższą ceną: 45460,80
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
- Zakup wraz z montażem wyposażenia do budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Turzy Śl.
- Zakup i dostawa łóżek drewnianych sosnowych ze stelażem i materacy z pokrowcami przeznaczonych do wyposażenia pokoi w Regionalnym Leśnym Ośrodku Edukacji Ekologicznej "Leśnik" w Ustroniu-Jaszowcu
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.