Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Szczecin: Usługi w zakresie prac mechaniczno-silnikowych
Numer ogłoszenia: 183932 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie , ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4411200, faks 091 4411300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie prac mechaniczno-silnikowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia są usługi w zakresie prac mechaniczno-silnikowych, oznaczone kodem CPV 50240000-9 polegające między innymi na: 1) wykonaniu remontów klasowych według zaleceń Polskiego Rejestru Statków oraz Zamawiającego; 2) naprawie silników (typu: PZM Puck SW 680/195; PZM Puck SW 680; JAMZ 238 GM; Volvo-Penta D2-55/HS25A; ZM PZL Wola A/650; WSK Mielec SW 680/195); 3) naprawie układów (chłodzenia, smarowania, wtryskowych, zapłonowych, rozrządu); 4) naprawie systemów (zęzowych, balastowych, chłodzenia, hydraulicznych, sterowania, przekładni redukcyjnych, sprzęgieł, pomp) znajdujących się na jednostkach pływających; 5) montażu i demontażu naprawianego sprzętu; 6) wystawianiu orzeczeń technicznych. 2. Prace należy przeprowadzać zgodnie z przepisami BHP, p-poż. i PRS. 3. Usługa wykonywana będzie na jednostkach pływających cumujących w Nadzorach Wodnych RZGW (Szczecin, Widuchowa, Gozdowice, Słubice). 4. Wykonawca musi wykonać prace zgodnie ze zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem. 5. Przystąpienie do wykonanie usługi musi nastąpić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, którego odbiór musi potwierdzić Wykonawca. 6. Przystąpienie do usunięcia awarii musi nastąpić w ciągu 4 godzin od otrzymania zgłoszenia. 7. Wykonawca każdorazowo musi pisemnie potwierdzić wykonanie zlecanych czynności (protokoły wykonywanych prac, paszporty techniczne lub inne dokumenty prowadzone przez Zamawiającego). 8. Wykonawca musi uwzględnić koszt dojazdu do miejsca wykonywania usługi oraz ubezpieczenia sprzętu zabieranego do swojej siedziby do czasu jego zwrotu. 9. Wymagany okres gwarancji na wykonanie usługi - minimum 6 miesięcy od daty odbioru wykonanej usługi. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale XIV SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i inne usługi dotyczące sprzętu morskiego i innego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe określone poniżej: WARUNEK 1 Wykonawca musi wykazać że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej dwie prace podobne do przedmiotu zamówienia - podając ponadto wartości prac, daty i miejsca realizacji oraz podmiot zlecający - załącznik nr 3 WARUNEK 2 Wykonawca musi być ubezpieczony z tytułu OC w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł - należy do oferty załączyć polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie: Szczegółowy opis warunków zawarty jest w rozdziale V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wymagane poniżej oświadczenia i dokumenty:. 1) Oferta cenowa ; 2) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz co najmniej dwóch osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z ich uprawnieniami zawodowymi do wykonywania wyżej wymienionych prac 5) Odpowiednie pełnomocnictwa; 6) Dokumenty potwierdzające wykonanie prac np. referencje, protokoły odbioru itp. 7) Aktualnie obowiązujący ryczałtowy cennik na wykonywane usługi Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale V SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, pok. nr 311.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, pok. nr 311.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac remontowych w budynkach GDDKiA Oddziału Szczecin z podziałem na 3 części
- EP/220/34/2024- Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu endoskopowego dla SPWSZ w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Eko Oświetlenie w Gminie Miasto Szczecin - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne na terenie Miasta Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego (DZP.261.9.2024)
- Wykonanie naprawy hydrograficznej echosondy wielowiązkowej firmy R2Sonic, model 2026, dla Wydziału Pomiarów Morskich Urzędu Morskiego w Gdyni
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i inne usługi dotyczące sprzętu morskiego i innego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.