eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługi w zakresie prac mechaniczno-silnikowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Szczecin: Usługi w zakresie prac mechaniczno-silnikowych
Numer ogłoszenia: 183932 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie , ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4411200, faks 091 4411300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie prac mechaniczno-silnikowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia są usługi w zakresie prac mechaniczno-silnikowych, oznaczone kodem CPV 50240000-9 polegające między innymi na: 1) wykonaniu remontów klasowych według zaleceń Polskiego Rejestru Statków oraz Zamawiającego; 2) naprawie silników (typu: PZM Puck SW 680/195; PZM Puck SW 680; JAMZ 238 GM; Volvo-Penta D2-55/HS25A; ZM PZL Wola A/650; WSK Mielec SW 680/195); 3) naprawie układów (chłodzenia, smarowania, wtryskowych, zapłonowych, rozrządu); 4) naprawie systemów (zęzowych, balastowych, chłodzenia, hydraulicznych, sterowania, przekładni redukcyjnych, sprzęgieł, pomp) znajdujących się na jednostkach pływających; 5) montażu i demontażu naprawianego sprzętu; 6) wystawianiu orzeczeń technicznych. 2. Prace należy przeprowadzać zgodnie z przepisami BHP, p-poż. i PRS. 3. Usługa wykonywana będzie na jednostkach pływających cumujących w Nadzorach Wodnych RZGW (Szczecin, Widuchowa, Gozdowice, Słubice). 4. Wykonawca musi wykonać prace zgodnie ze zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem. 5. Przystąpienie do wykonanie usługi musi nastąpić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, którego odbiór musi potwierdzić Wykonawca. 6. Przystąpienie do usunięcia awarii musi nastąpić w ciągu 4 godzin od otrzymania zgłoszenia. 7. Wykonawca każdorazowo musi pisemnie potwierdzić wykonanie zlecanych czynności (protokoły wykonywanych prac, paszporty techniczne lub inne dokumenty prowadzone przez Zamawiającego). 8. Wykonawca musi uwzględnić koszt dojazdu do miejsca wykonywania usługi oraz ubezpieczenia sprzętu zabieranego do swojej siedziby do czasu jego zwrotu. 9. Wymagany okres gwarancji na wykonanie usługi - minimum 6 miesięcy od daty odbioru wykonanej usługi. Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale XIV SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i inne usługi dotyczące sprzętu morskiego i innego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe określone poniżej: WARUNEK 1 Wykonawca musi wykazać że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej dwie prace podobne do przedmiotu zamówienia - podając ponadto wartości prac, daty i miejsca realizacji oraz podmiot zlecający - załącznik nr 3 WARUNEK 2 Wykonawca musi być ubezpieczony z tytułu OC w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł - należy do oferty załączyć polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie: Szczegółowy opis warunków zawarty jest w rozdziale V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wymagane poniżej oświadczenia i dokumenty:. 1) Oferta cenowa ; 2) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz co najmniej dwóch osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z ich uprawnieniami zawodowymi do wykonywania wyżej wymienionych prac 5) Odpowiednie pełnomocnictwa; 6) Dokumenty potwierdzające wykonanie prac np. referencje, protokoły odbioru itp. 7) Aktualnie obowiązujący ryczałtowy cennik na wykonywane usługi Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale V SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, pok. nr 311.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, pok. nr 311.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.